UVENNER PÅ PH, MIN SPAREKONTO, SUGARMUMMY

reklame ⎮ annonselenker Shein & Nelly

 Processed with VSCO with av8 preset

・ UKENS SPØRSMÅL ・

Hvem er du uvenner med fra Paradise Hotel?

– Jeg var ikke på Paradise for å få meg bestevenner i år. Jeg var der i utgangspunktet på grunn av at det ble jobb for meg, i og med at jeg ble spurt og dessuten ble betalt for å delta. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: jeg klikket bra med hele gjengen der inne og hadde det gøy sammen med dem på hotellet, men det er naturligvis ikke alle jeg har så mye til felles med på utsiden. Slik er det jo for de aller fleste. Ine, Newa, Carl Aksel, Mathias og Ann Marielle er de som har kommet meg nært hjerte, og de jeg har kontakt med i dag. Så og si alle de andre er veldig flotte mennesker, men det er ikke slik at alle MÅ være bestevenner og bli en del av hverandres liv så fort vi har kommet hjem til Norge igjen og innspillingen er over. Der inne var vi nødt til å omgås hverandre, mens på utsiden går man tilbake til sin gamle hverdag og da henger man med de man har blitt glad i og de man ønsker å være venn med. Jeg og flere av de andre deltakerne føler vel at enkelte mener at man er nødt til å henge sammen hele tiden når man er tilbake i Norge, og det synes jeg er litt rart. 

Du sa nettop at du å Pierre deltok på paradise? Han var jo ikke en av legendene som stå på stolpene? Avslører du deg?

– Han var jo også en av legendene som skulle reise, det er jo ingen nyhet 🙂

Hvor lenge blir dere i Thailand?

– Vi skal i hvert fall være her i en måned, så får vi se hvor vi reiser etter det. Vi vil egentlig feriere videre på Bali! Det er jo så fint der! Så vi får se, men vi vil jo være blant palmene og i 30 grader en stund, før vi setter snuten tilbake til et forhåpentligvis varmere Marbella. Nå var jo været katastrofalt der, så vi måtte rett og slett fly fra stormen og til varmen. Klager ikke da, selv om det hadde vært deilig med litt finere vær i Marbella nå som vi først flyttet dit.

Stoler du på Pierre?

– Ja, det gjør jeg absolutt.

Hvorfor dro du ikke på premierefesten?

– Det skrev jeg et helt innlegg om, som du kan lese her.

Er du Pierre sin sugarmummy?

– Haha nei, det er jeg nok ikke. Pierre tjener veldig bra selv, og har nok ikke behov for at jeg skal forsørge han. Fact: man tjener faktisk mer på en YouTube-video, enn det man gjør på et vanlig blogginnlegg.

Hvilken mobil har du?

– Jeg har iPhone X. Elsker den!

Er du virkelig fornøyd med tatoveringen din?

– Ja, så klart! Om ikke hadde jeg neppe tatovert den på kroppen? Hehe. Jeg elsker den! Arabisk skrift er noe jeg alltid har syntes at er ekstremt nydelig, og tanken har alltid vært at jeg skulle tatovere noe på arabisk om jeg først skulle tatovere meg. Dessuten har jeg tatovert mine søskens navn, så den er veldig betydningsfull for meg.

Vlogger dere ikke hver dag lenger?

– Jo, det gjør vi! Jeg prøver bare å ikke spamme bloggen med videoer hver dag, men jeg legger ut innimellom. Husk å abonner på kanalen våres her da, så får du med deg med en gang vi poster en ny vlogg. Det er hver dag, altså. Elsker spesielt å vlogge når jeg er på ferie. Da blir det ekstra interessant, både for oss og dere.

Hvorfor flyr dere ikke first class hvis du har en million på konto?

– Det er fordi at vi synes at det er litt bortkasta penger. Firstclass er jo super dyrt, og de pengene vil vi heller prioritere på ekstra fine hotell og shopping.

 Processed with VSCO with av8 preset

Hva er den store drømmen som har gått i oppfyllelse? Når får vi vite mer?

– Det vil jeg ikke røpe helt enda, men det er noe veldig stort. Dere kommer til å elske det. neste møte angående dette er over påsken, og da blir ting satt i gang. Jeg er så utrolig stolt over meg selv, og ikke minst sjokkert over at dette faktisk skjer på ekte. Det hadde jeg aldri trodd.

Tjener alle bloggere like mye?

– Nei, det er stor forskjell på hvor mye hver blogger tjener. Jo større du er, jo mer tjener du naturligvis.

Hvilket program bruker dere til å klippe vloggene på?

– iMovie enn så lenge, men vi skal gå over til Final cut pro. Har hørt mye bra om det, og det er vel det programmet de fleste store Youtubers bruker.

Hei! Hvor mye får du utbetalt når du ligger så mye på topp på blogglisten som du har gjort i det siste? Bare nyskjerrig!

– Hei! Jeg tjener rundt 200.000 kroner i måneden. De siste to månedene i 2017 tjente jeg over 300.000 kroner begge månedene. Det gjelder å jobbe hardt og ikke sløve, for det er da man oppnår suksess. Det er mange som ikke klarer å forstå hvordan jeg kan tjene så mye, og det forstår jeg. Jeg er en real business woman, om jeg får si det selv! Det jeg tjener penger på er affiliate, klikk og annonser.

Hva gjør du på PH når du har kjæreste og er psyko? Katastrofe at du takket ja, ser ut som du bare var med for at du fikk betalt.

– Pierre og jeg ble spurt begge to, og begge skulle delta. Dessverre ble han syk og det førte til at TV3 ikke lot han delta, til tross for at han var i super form etter tre dager. Legen sa at det var all good og at han var klar for avreise, men produksjonen lot han ikke. Helt latterlig. Jeg hadde naturligvis ikke takket ja om det ikke var for at Pierre også skulle være med.

Hei. Du hadde på deg noen gjennomsiktig sko inne på Paradise (høye heler) hvor har du kjøpt de? Var driiiit fine og har lett alt for lenge etter sånne! ❤️Hyggelig om du svarer.

– De finner du her. Elsker de! Må være det mest behagelige skoparet jeg har (av heels da, naturligvis haha).

Wtf er galt med rumpa din? Den stikker jo helt ut mislykket operasjon ser du ikke det selv?

– Jeg synes ikke at dette er noe fin kommentar å legge igjen, synes du? Det er dessverre hverdagskost for meg å måtte stå ut med ekle kommentarer som dette. Å kommentere andres kropp på den måten er så ekstremt lavmål. Jeg håper du har det bra med deg selv.

 Processed with VSCO with av8 preset

Hvor er solbrillene fra?

– De finner du her! Céline har de aller fineste solbrillene, ass. ELSKER!

Vet dere om Pierre hadde tatt Carl Aksel sin plass hvis han ikke hadde blitt syk? Altså den gutten med mest stemmer?

– Det har vi ikke fått vite, men jeg personlig tror at Pierre fikk flest stemmer. Det er jo ingen hemmelighet at det norske folk ville se vårt drama på TV-skjermen, haha.

Så du på sesongen i svenske Paradise når Pierre var med?

– Jeg så ikke når han var inne på hotellet, men jeg så etter at han røk ut. Og dere som synes det er så sykt funny å påminne meg om hva han har gjort der inne: spar meg. Han var singel på det tidspunktet, og det han gjorde der inne angår ikke meg i dag.

Er det bare pierre som tjener på youtube kanalen? Nå er det jo begge sin kanal.

– Det er bare Pierre som gjør all jobb med kanalen. Det vil si klipping, mesteparten av filmingen og alt som hører til. Derfor er det han som tjener de pengene, ja. Jeg er jo så klart med på vloggene, men han er jo også med på blogginnleggene mine. Vi hjelper hverandre med bilder og filming, og det fungerer super bra! Jeg må bare tilføye hvor sykt stolt jeg er over han. Han jobber og står på hver eneste dag, og han har blitt så flink til klipping av videoer! Elsker å se motivasjonen han har fått, og spesielt det å se hvor gøy han synes det er. 

Hvor lenge varer rabattkoden på Nelly?

– Den varer frem til i morgen (søndag), klokken 23:59. KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN “PINK” I KASSEN FOR 20% RABATT PÅ HELE NELLY!

__________

Det var alt for denne gang! Still gjerne spørsmål i kommentarfeltet, så svarer jeg der også dersom det er noe mer dere lurer på!

181 kommentarer
    1. Kan du og Pierre filme en language challenge der du sier ord/setninger på arabisk også må Pierre gjette? Det hadde vært så gøy!
      Må bare si at du er et fantastisk menneske med et hjerte av gull! Blir så glad når jeg ser forholdet du har med familen din og hvor høyt du verdsetter dem. Elsker at du representer oss andre jenter fra Midtøsten med tanke på at du er så stor. Du får så mye unødvenig hat og jeg blir veldig lei meg på dine vegne, stå på vidre kjære deg! Du er herlig

    2. Wiktoria: Hmmm! Det var et godt spørsmål. Jeg vet faktisk ikke? Jeg føler at livet mitt er veldig amazing om dagen.. Men min aller største drøm er å eie en Ferrari. Haha, har fått helt bil-dilla for tiden…

    3. Hvor lenge gikk det fra du og Pierre slo opp og til dere ble sammen igjen? Og hvor lenge av den perioden hadde dere null kontakt?

    4. Koster det noe i frakt når du bestiller fra KKWbeauty og hvor lang tid tar det før du får det i posten?

    5. Hei! Vil bare si at jeg absolutt elsker deg og alt du gjør, du er mitt store forbilde og jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det nok. Ikke bry deg om alle stygge kommentarer osv, du hever deg lett over det. Du er Isabell Raad, jeg kan aldri huske at noe har noen gang stoppet deg! Stå på, jeg elsker å lese bloggen din hver dag slik at du kan tjene moneyyyy💕💕💕

    6. Når beggynte du og blogge, og når ble du stor? Når du beggynte og tjene bra med penger hva sa foreldrene dine? Btw elsker deg og stemmer på deg på ph😍😝

    7. De som ryker tidlig på pH, må de holde seg vekke fra sosiale medier/ikke legge ut bilder på insta eller mystory på snap, til innspillingen er helt ferdig?? Sånn at folk ikke skjønner at den personen røk tidlig liksom?

    8. Hei 🙂 hvordan vil du sei klesstørrelsene frå Maniere De Voir er? Er dei små eller store i størrelsen? Vipper mellom s-m på busker pga litt stor bakdel🤷🏽‍♀️ så er veldig usikker på kva eg skal velge <3 hadde blitt glad for svar!!

    9. Caro: Jeg har hatt denne bloggen siden 2012 faktisk, men blogget ikke seriøst da. Jeg begynte å blogge på ordentlig etter Paradise i 2015, og det er da jeg ble stor 🙂 Tenk at jeg har blogget på topp i 3 år?? Wow, som tiden flyr! Elsker deg også 😀 <3

    10. At du har jobba ekstra godt? Det er jo din sprøe oppførsel på PH og clickbaitsene som har vært avgjørende for deg i 2018 + at du dro Pierre inn i bloggingen igjen.. Er du virkelig så naiv?

    11. Hei vakra<3 Lurer egentlig ikke på noe spess. Ville bare si at jeg er så utrolig stolt over hvor langt du har kommet!! Også er jeg så sykt glad på dine og Pierre sine vegne. Dere stråler begge to, og det er så ufattelig koselig å se kjærligheten deres på vloggene. De små kyssene han plutselig gir deg og måten han ser på deg på.. nei.. this is just true love <3 Ønsker dere begge det aller aller beste! Finere par skal man lete lenge etter. Skulle ønske dere var personlig mine venner :)) Kos dere i paradis!! Stor klem fra meg

    12. Skal du forresten fortelle oss om opplevelsen din hos hun synske dama noen gang? 🙂 venter i spenning enda jeg! Du lovet jo egentlig innlegg dagen etter, men jeg skjønner at noen ganger kommer ting i veien og man glemmer! Derfor jeg minner deg på det nå <3

    13. Anonym: Vet du, jeg har ikke behov for å bevise noe som helst for hatere som deg 🙂 Jeg har vært på topp i tre år, så nå i 2018 har ingenting forandret seg. Men takk for at du klikker deg inn her selv om du tydeligvis ikke er en fan. Klem!

    14. Jeanette: For en utrolig hyggelig kommentar, Jeanette! Tusen millioner takk, det varmer <3 Jeg er veldig lykkelig, det må jeg si. Kjærlighet er det fineste som finnes. Stor klem tilbake, og håper du får en fin helg!

    15. Kan virkelig anbefale filipinene! Akkurat vært der i 5 uker og deretter litt i Thailand. Jeg skjønner ikke at folk drar til Thailand når det er så fantastisk i filipinene 🌞 Du burde sjekke ut litt forskjellig! Coron, Bohol og Boracay er virkelig å anbefale. Mange andre øyer du også burde sjekke ut.

    16. Er du og Ribecka forsatt bestevenner? Lenge siden jeg har sett hun eller hørt noe om hun her på bloggen <3 kos dere masse videre i Thailand, ser hvordan du stråler for tiden og det gjør meg så glad!!

    17. Kor og npr blir dokke intervjua under PH. Er det sånn at dokke blir trekt ut tilfeldig eller er det tidsskjema?

    18. Anonym: Jaaa, så klart! 😀 <3 Vi prater og ringes hele tiden, men vi har ikke rukket å treffes da hun bor i Sverige og jeg har reist utrolig mye i det siste. Savner henne noe enormt <3 Tusen takk, så hyggelig å høre <33

    19. Hvordan holder du deg så clean der nede i bikini? Har du noen tips eller rutiner som gir det best mulig resultat?

    20. Hei, kjenner du noen eller opplevd selv om det er vondt/ubehagelig å bruke armer ved trening eller tunge løft i ettertid av brystoperasjonen? 😊

    21. Hei! Jeg har lyst å feriere, til enten Thailand eller Bali, lyst på noe eksotisk! Hvem av de stedene kunne du anbefalt? Og hvorfor? Er litt stuck mellom Phuket eller Bali :S vanskelig å velge.. og siden du har vært på begge steder, så spør jeg deg 🙂

    22. Hei! Jeg bare lurer på om du gjør noe for å få så fin hud?? Vet ikke om du er født sånn bare eller om du tar veldig godt vare på den eller hva du gjør, men fysøren du har perfekt hud!! Om du gjør noe spesielt, kunne du kanskje laget en video om hudpleierutinen din? 🙂

    23. Hei 🙂 jeg bare lurer på hvordan din reaksjon var rundt dette som skjedde med pierre rett dør dere skulle lette og avgårde til mexico? Fikk du noe beskjed om hvordan det gikk med han ? Og vurderte du gå av flyet med han?

    24. Hvor er kjolen du hadde på første parsermoni fra? Den du har på intro videoen din også 🙂 kan du legge ut link?

    25. Litt flere spørsmål på en gang 😀
      1. Hvordan syntes du at du har gjort det så langt på paradise?
      2. Hva angrer du på her i livet, både generelt og med bloggen?
      3. Hva er ditt største ønske?
      4. Hvordan vil du din første bolig skal være? stor leilighet eller enebolig/rekkehus?
      Klem <3

    26. Du burde operere rompa din på nytt nå som du er i Thailand. Den stikker jo helt ut og ser ikke bra ut i det hele tatt. Håper du ser hvor galt det har gått med rompa din.

    27. Hei!
      Så du skrev at du tjente 200.000k, men det er vel ikke det du får UT vel? Jeg mener bloggere og youtubere må vel skatte akkurat som alle andre, eller?🙈❤️

    28. Alle her klager over at du er så psyko osv inne på ph, men det er jo faktisk DU som gjør at ph er verdt å se på! Vinn alt, heier på deg❤️❤️

    29. Kjempe fint innlegg 🙂 kan du please svare meg på om du pleier å ha olympus pen kamera på en spesiell innstilling? Bruker du noen filter som ligger inne på kamera? Hadde blitt glad for svar. Klem

    30. Er det sant du har så få venner/ikke har de mer enn et par mnd fordi du blir sjalu når de blir venner med andre og du ikke er “bestevenn” lenger?
      Bare noe jeg har hørt!

    31. Love u babe ♥️
      Kan du svare kor den røde kjoln e fra ? 🙂
      Har du det bra om dagan ?
      Katti fløtte dåk tilbake te spania ?
      Kor længe bli dåk dær dåk e no ?
      ♥️♥️♥️

    32. Prøver igjen siden du lovte å svare alle kommentarer 😇
      Hvilket kamera bruker du og hvordan redigerer du bildene (redigeringsprogram, filter, lys etc)? Bare elsker kvaliteten og fargene på bildene dine

    33. Hei ❤️ I perioden da det var slutt mellom deg og Pierre, var du noen gang på date med andre enn Pierre? Siden du ikke ville fortelle om kjærlighetslivet ditt på bloggen. Du trenger ikke nevne navn, lurer bare på hvordan det evt. var etter et langt forhold😊

    34. Enig med
      Den kommentaren ang rumpa di, den ser jo helt forferdelig ut… det er jo en trekant. Du er flink og ta bilder av den værtfall for fra siden ser den ikke ut! Flaut

    35. Isabel, dere burde endre adresse til Dubai, da slipper dere å betale skatt noe sted selv om du mottar lønnen fra Norge. Dere kan være i Norge Max. 61 dager i året for å slippe skatten og dere blir skatte frie 3 år etter registrert flytting. Du burde virkelig tenke på å gjøre det. Tenk så mye du sparer på det. Dere kan allikevel reise verden rundt å kose dere, men ha fast adresse i Dubai. Ingen her i Dubai betaler skatt uansett om lønnen kommer fra f.eks.Norge. Har du et AS må selskapet ditt betale skatt uansett hvor du har adresse, men endrer du til et enkelt persons foretak så betaler du ingen skatt da enkelt persons foretaket følger eiers personlige skatteregler. Nevner dette da jeg unner deg alle pengene selv. Fra en smart business dame til en annen hehe 😊 Lurer du på mer rundt disse reglene bistår jeg deg mer enn gjerne. Du kan kontakte meg på [email protected]

    36. Hva heter sangen i vloggen «vi reiser videre» som spilles av fra 6:45 til 7? Digger bloggen din forresten 🙂

    37. Kan du skrive litt om hvilke produkter du bruker i håret, og hvordan rutinene dine er når det kommer til det? Har selv nylig satt inn tape extensions, og hadde blitt overlykkelig om mitt hår kunne blitt ti prosent så glansfullt og pent som ditt 🙂

    38. Syns du det å være blogger er en hard jobb? Sett at både Sophie og Kristine Ullebø sier at det ikke er hardt i det heletatt! Tidskrevende til tider ja, men ingen hard jobb at all

    39. Jeg er såå sjalu på deg og bloggen din. Skulle virkelig ønske jeg kunne kjøpt meg så å si det jeg vil, ha penger til å spise ute ofte osv… Har så mye utgifter at mesteparten av lønnen min går til det og er i en spesielt tung økonomisk periode nå. Folk slenger dritt til deg men sannheten er at de kun er sjalu på deg og alt det du får til og får. Du er utrolig vakker både før og etter operasjonene, ønsker deg alt godt!

    40. Jeg hadde aldri turt å bo i Dubai med de lovene og reglene de lever etter, det er tross alt sharialoven, den burde fornektes av alle! Samme hvor mye de kan skryte på seg av å slippe skatt! Det er jo en grunn for at vi betaler skatt, og en grunn for at Norge er det beste landet å bo i! Man burde virkelig ikke prøve å unnslippe skatt! Hva om man utsettes for noe, og man virkelig får føle at man trenger skattepengene! Synes ikke noe om slikt! Nei Dubai er altfor oppskrytt!

    41. Heihei:) Har akkurat begynt å lese bloggen din, synes du er kjempe søt. Og veldig fin blogg. Bare lurer på om rompa di er naturlig eller har du gjort noe med den? Den ser bare så utrolig rar ut:P

    42. Du sier det å kommentere på andres kropp er lavmålt også sier du «håper du har det bra med deg selv»
      For det første ofte er negative tilbakemeldinger sagt i GOD MENING og med kjærlighet. For det andre, prøv heller å forstå hvorfor folk tenker som de gjør. Hadde jeg vært en venn av deg så hadde jeg sagt akkurat det samme om rumpen din like mye som jeg hadde sagt det gode hvis du hadde fått skikkelig bra resultat. Jeg vet ikke om du opererte rumpen «unaturlig» for å få oppmerksomhet eller om du på oppriktig er veldig fornøyd. Så til neste gang du velger å si «håper du har det bra med deg selv» tenk litt over at folk bare prøver å åpne øynene dine om rumpen din. For den er ikke så jævlig fin som du skal ha det til!

    43. Liker deg veldig godt og følger deg, og mener ikke noe vondt med denne kommentaren. Dere gjør som dere vil, og så lenge du er glad er det bra. Men; jeg synes du fortjener en viss andel av penga fra youtube-videoene. For du er tross alt med på alle og det hadde vært langt færre seere og subscribers uten deg. Gjør han mest jobb så ofc kan han tjene mest på videoene, men du fortjener 10-40% av lønna hvertfall. Synes nå jeg.
      Alt handler ikke om penger tho, men bare en liten tanke

    44. Det ene kyssebilde av dere som dere har i ramme er jo fra Rhodos. Med andre ord var dere ikke fra hverandre så veldig lenge i fjor..

    45. Herrefred så mye latterlige kommentarer folk kommer med. Stort av deg at du i det heletatt tar deg tid til å svare på dumheten… Noen av dem er så dumme at jeg må le.. Altså blir som om en helt random person skulle kommet bort til meg å sagt: Ey den store føflekken du har i tryne er møkk stygg, hva med å få fjerna den så du ser menneskelig ut? Blir jo akkurat det samma xD Uff skal jo ikke le, da det må være vondt for deg med all dummheten. Men bedre å le enn å grine er det ikke? Så glad du har en trofast og snill kjæreste som støtter deg! Eller han virker sånn hverfall 😀

    46. Nå har jeg kkke sett rumpa etter pperaajonen, men folk burde la vær å skriv stygge kommentarer ang det. Helt tåpelig! Hold for dæ sjæl

    47. Kan du filme en sminkevideo eller lage et innlegg om all sminken din. Ihvertfall den looken du har nesten hver dag på PH (og ellers egentlig). Du er nydelig, og jeg digger deg! Stå på med hva du gjør, og drit i alle de som bare må skrive drit. Du fortjener bedre enn som så!!

    48. Hvorfor følger du ikke de andre deltakerens fra PH fra årets sesong? Er det en grunn liksom? Sett at de fleste følger deg men 😛

    49. Haha bare et random spørsmål som jeg kom på nå:
      Hvis Pierre hadde blitt med til Mexico og fått flere stemmer enn CA, hadde jo dere blitt partnere på starten på hotellet. Tror du da at dere hadde hatt sex på TV i og med at dere er kjærester? 🙂 ❤️

    50. Lurte bare på hvilken størrelse du brukte i BH før brystforstørrelsen, og hvilken du har nå? 🙂 Ha en fin dag!

    51. Bare et tips angående thailand: dere har kun 30 dagers gratis visa som nordmenn der. Etter det må dere enten betale for å fornye, eller reise ut av landet og så inn igjen. Just as you know 🙂

    52. Hvordan kamera anbefaler du hvordan bruker du? Og rightlight hvordan anbefaler du og link ?:) plis svar

    53. Hei Isabel! Jeg startet på sesong 7 ikveld, fordi jeg synest det er beste sesong og allerede i episode 1 så ser jeg at du synes Pierre var diggest og at han mener det samme om deg! Herregud så utrolig søtt! Skikkelig koselig at dere fortsatt er sammen den dag idag. Hva så om dere har hatt ett år fra hverandre?? Det tror jeg dere trengte i og med dere ble kjendiser «over natten» den gangen og siden vert i rampelyset!
      Unner dere alt godt!
      Klem fra ei som skal bruke søndagen på å se mer av sesong 7!

    54. Gåååd for falsk kløft. Skal du kjøpe ny å finere kløft snart? Mekke ei som kan ligne bittelitt på naturlig?

    55. Ville bare si at du er så fin, Isabel. Kunne virkelig ønske jeg kjente deg, du virker som en utrolig god venn som er en å samle på!

    56. “Klager ikke da, selv om det hadde vært deilig med litt finere vær i Marbella nå som vi først flyttet dit.” en har flyttet et sted når en har fast adresse der! Om du er real bussiness woman får vi se den gangen bloggingen ikke funker og du må gjøre noe annet gleder meg å se!

    57. Du spoiler som faen. På det ene spørsmålet om hvem som er nærmest deg på hotellet sier du «Ann Mariel», og ho har ikke sjekka inn enda. Vi visste ikke ar d var ho som skulle sjekk inn nøyaktig, så det at du sier det på bloggen vae undøvendig.

    58. “- Haha nei, det er jeg nok ikke. Pierre tjener veldig bra selv, og har nok ikke behov for at jeg skal forsørge han. Fact: man tjener faktisk mer på en YouTube-video, enn det man gjør på et vanlig blogginnlegg.”
      Øh, fact: Nei.
      Et blogginnlegg med 100 000 unike lesere tjener langt mer enn en Youtube-video med 100 000 seere.

    59. Du må serr roe deg ned ass. Du er så kvalmt høy på deg selv. Er ikke sikkert de mennene som stirrer så på deg gjør det fordi de syntes du er digg. Kan godt hende de stirrer på den mislykkede rumpeoperasjonen din hvor man faktisk kan se skille mellom implantatet, og din ekte rumpe. Kan også hende de stirrer på de mislykkede puppene dine med 7cm mellomrom. Og det er ikke sikkert de stirrer fordi de syntes det er fint, de stirrer nok fordi de aldri før har sett et så mislykket menneske mtp operasjoner. Du trenger å jekkes ned mange hakk.

    60. Hvordan får du det hjerte filteret på snapchat? Det er favoritten min, ser alle har det nå, men jeg får det ikke… frustrerende haha

    61. syntes ikke du også at det er helt horribelt at du skal tjene 200 tusen i mnd, når jeg som barnevernspedagog(med 300.tusen i stuiegjeld) , jobber 8-16 hver dag, skal tjene 24.tusen? bare lurer:) Du gjør selvfølgelig en god jobb du også, men du skjønner hva jeg mener.
      Hørte ei venninne av deg fortalte at den “store nyheten” er at du skal gjøre tv igjen? Isåfall bør du røpe det før noen andre gjør det (til media), siden hun har fortalt om det alt

    62. Hei! Jeg skal til Phuket om ca 2 uker, lurte om om du kunne skrive i et innlegg eller her -hvor du har vært? -hvor du er nå? – om du vil anbefale å dra dit? Og evt hvor du fikk tips om at du burde dra på snappen?☺️

    63. Når du bestiller på Nelly, hvor lang tid vil du si det tar fra du bestiller til du får klærne i posten? ☺️

    64. da morten hegseth brukte deg som et eksempel i en debatt om plastisk kirurgi i media, mente du at han mobbet deg. personlig synes jeg dette er ganske mildt, men uansett; sammenliknet med dette, mener du at du mobbet erik da du kalte ham en «fitte-unge», bare fordi at han spilte spillet slik det var meningen at han skulle spille det?

    65. ariana: Du har misforstått veldig. Jeg mener ikke at Hegseth mobber meg kun på grunnlag av den debatten. Han gjør narr av meg, håner og latterliggjør meg konstant ved flere anledninger. Fler enn jeg kan telle på to hender. Og alt dette i det offentlige rom. Når noe gjentar seg over lengre tid, og det er direkte ekle og spydige kommentarer, så er det faktisk mobbing. Jeg er til og med en del av Harm & Hegseth showet der han også mobber meg. Dette har jeg fått tilsendt snaps av fra folk i publikum. Den debatten var bare dråpen som fikk begeret til å renne over.

      Det med Erik er så klart ikke OK, og om du har lest innlegget jeg skrev om den episoden så forteller jeg at jeg ba Erik om unnskyldning rett etterpå da jeg så klart forstod at frustrasjonen min hadde tatt overhånd og min reaksjon ikke var noe grei. Det er mye dere ikke får se, og grunnen til at jeg blir ekstra irritert er at han kom ned på rommet til meg under festen kvelden før for å oppsøke meg og Ine der han satt å så meg rett inn i øynene og sverget på alt at han skulle spille med Aksel og meg. Dessuten ville han velge Ine på parsermonien da han “ikke ville” stå med Newa. ALT var løgn, og det var HAN som kom ned på rommet mens vi var på do for å oppsøke oss helt frivillig for å lyve oss rett opp i trynet uten at vi i det hele tatt spurte han om noe. Derfor syntes jeg at han var en “fittunge” og derfor hører du meg si: “så du løy som faen i går”? i episoden. Dere må huske at det er vanvittig mye som blir klippet bort, så jeg forstår at dere reagerer ekstra sterkt på det dere kun får se på skjermen.

    66. Hvordan er str på Meshki? Og hvilken str bruker du? Sykt fine klær der:-) du har ikke en rabattkode der??

    67. Heter «Pierre» Marcus Louis? Side det sto «Dear mr. marcus louis» på det brevet han fikk fra hotellet?

    68. Jeg håper “Sarah” leser denne kommentaren. Det er jo helt sykt å bruke såå mye tid på å gå inn på en blogg, bla helt ned i kommentarfeltet, bruke et par minutter på å skrive en helt jævlig kommentar til et annet menneske, og på den tiden det tar ikke stopper opp og tenker litt over hva faen det er man driver med. Jeg tror bloggere som har operert seg har skjønt at det er delte meninger om det, jeg tror de også respekterer at vi alle har ulike meninger angående det. Men å gå på personangrep og virkelig bodyshaming er jo å tråkke over streken. Dette er fortsatt en kropp, uansett om den er naturlig eller “betalt for”. Alle fortjener lik respekt. Hvis at noen har endret på sitt utseende går sååå personlig inn på deg at du føler en trang til å kommentere så ekle ting, så syntes jeg man burde jobbe med seg selv. Altså ingen hadde jo sett det om ikke det var blitt fortalt at rumpen er fikset på.

    69. Hvorfor må folk alltid være så ekle mot de som absolutt ikke fortjener det… I mean, selv om hun har (som dere mener) en «mislykket rompe», eller « falsk kløft», er det jo ho som må leve med det, og ikke dere for f***!! Sålenge hun er fornøyd med seg selv er jo alt i orden? Eller hvorfor lager dere så mye drama? Herregud… dere burde gå ut å lufte hodene deres litt…. er jo irriterende å lese hvor mye hat dere sprer ( til og med annonymt ), rundt her. Synes dere burde begynne å kritesere dere først, istedenfor å gjør det med andre..
      Og Isabel: jeg digger deg <3

    70. Litt flaut for dere som sitter å rakker ned på Isabel, hun kan lett finne ut av hvem dere er. Det er drit lett å finne adressa hjem til deg:-) pass på!

    71. Du må uansett tåle at han spiller da. Det er paradise hotel liksom, haha. Folk lyger jo heletiden for å save assen sin, burde ikke slenge ut sånt fordi. 🙂 men gjort er gjort! Husker når pierre og harald lurte dere i deres sesong, haha. Gøy å tenke på.
      Anyways ha en fin dag, you’re hot <3

    72. Til Hege lenger oppe: hvis du følger med i episoden der de velger Kem som skal inn, så ser du at Mathias og Ann Mariell tar av seg lakenet og at de blir valgt.

    73. Sarah det er nok du som må roe deg ned. Hvordan kan du si slike ting?
      Isabel er super pen, sånn er det bare.
      Og du blir ikke noe penere selv av å rakke ned på andre og du blir hvertfall ikke noe bedre person av det..

    74. Hvordan klarer du å være så tynn når du spiser så mye usunn god mat og ikke trener? Haha så misunnelig! Har du noen tips, eller er det bare naturlig?

    75. Omg.er noe enig med sarah her. Men altså inge vits i å skrive så frekt! Jeg så bare ikke att noen mann så din retning, men hallo å skrive så stygt om noens kropp og si sånt er helt unødvendig. Det er bare fordi du er sjalu. Isabel nyter livet mens du sitter i en snø haug. Og derfor hakker du ned på kroppen som du også antagelig er sjalu på også. For så mye stygt trenger man ikke å si. Så lenge Isabel er fornøyd raker det ingen andre å si noe. Da kan du la være å følge henne. Har du ikke noe pent å si så la vær å si noe!

    76. Er du fornøyd med puppene dine? Niplene dine er sykt ujevne.. den ene er liksom mye høyere oppe enn den andre..
      Men PS:digger deg

    77. Vis oss at du spiser opp en hel middag. 40 kilo er anorexi. Du har jo barnekropp. Tydeligvis så spiser du ikke!!!

    78. Love you! Hvor ofte snakker du med moren din? Hvilket språk snakker dere sammen på vanligvis bortsettfra norsk? Jeg så engang at dere så på arabiske kanaler. Kan du lage en språk video hvor du snakker andre språk? 😍😍

    79. Folk er så barsling når de hater omg!!
      Synker dere seriøst så lavt?
      Isabel er en av fineste menneskene jeg vet om hun gjør jobben hardt for at dere skal ha noe å lese og ikke kjede dere!!
      Stakkars unger dere har vel ikke det så gøy som Isabel har det?
      Derfor hater dere? Klikk dere ikke inn hvis dere har noe dårlig å si¿?
      Isabel har også følelser!! Selvom hun skriver at det ikke går inn på henne så kan de forsatt såre å hate!! Skjerp dere! Hvis dere ikke liker det Isabel skriver? Ikke klikk dere inn?! Og ikke bare Isabel blir såret men fans blir også veldig lei seg når folk hater på Isabel:) stay storng Isabel du vet at du har flere fans enn haters:)

    80. Er bare innom for å si at jeg synes du virker helt fantastisk nydelig. At du er drop dead gorgeous er én ting, men tenker på hvordan du virker som person <3 <3 du har jobbet hardt og så klart fortjener du det du har oppnådd.
      Jeg liker veldig godt at du ikke trykker andre ned for å komme opp selv. Du virker genuint god, og unner også andre suksess! Stor klem:)

    81. Anonym: Du behøver ikke bekymre deg, jeg spiser. Forbrenningen min er derimot skyhøy. Jeg synes at du burde tenke over hva du kommenterer. Kjenner igjen din IP-adresse. Få deg en ny hobby.

    82. Det er like ille å kalle folk for sykelig tynne/anoreksi som å kalle overvektige for feite.. Seriøst slutt. Anoreksi er ikke et skjellsord man bare slenger ut, det er en alvorlig sykdom. Isabel hadde ikke funkert i hverdagen om hun hadde hatt det! Er så fryktelig lei denne kasteballen av alvorlige sykdommer blir spytta ut overalt. Det mister sin troverdighet for de som faktisk ER syke.

    83. Hærregud før nån kommentara… SLUTT og lægg dåk opp i alt det andre gjør.. dåkker har ingenting me det og gjøre !!

    84. Æ skjønne ikke koffer alle hate så mye på dæ? Assa ka folk for ut av å hate, føles dem seg bedre eller. Sinnsykt unødvendig og folk må vokse opp!

    85. helt ærlig så syns jeg folk skal slutte med å slenge dritt. hva tjener man på det liksom? Isabel skal få lov til å se ut og være akkurat som hun vil, uavhengig av andres meninger. det er alltid de få som skal kommentere på de minste ting, som irriterer sykt. Isabel er en veldig fin jente, og hun har jobbet kjempehardt for dette. dette er virkelig fortjent, og det at noen skal kommentere på det er helt meningsløst. jeg personlig syns Isabel ser utrolig bra ut, og virker som en utrolig fin person! hun koser seg og lever livet fullt ut, som er veldig bra å se, særlig når hun har jobbet så hardt. Isabel, du er en stor inspirasjon og jeg digger deg!🤩❤️

    86. Hei😍 kan jeg spørre hvilken størrelse du bruker i bikinioverdel? Sliter så følt med å finne overdeler som passer da jeg er tynn rundt men store pupper..

    87. Isabell! Du er super sexy, ja kommer fra et kvinnes perspektiv. Kropp er kropp og det er selfølgelig lov å være stolt over hva man bærer. Sjalusi lenge leve, eg hadde gnidd hendene mine isabell, du e så kul som bare svarer tilbake😂 går det greit med deg?😂 elsker svarene dine. Fortsett med det og yoooou gooo girl❤️❤️❤️

    88. Hei! Jeg bare lurte på en ting, siden når du snakker så høres det litt ut som om du holder deg litt for nesa. (Det er ikke meningen å være frekk) men var dette pga neseoperasjonen eller har det alltid vært at stemmen din høres sånn ut?

    89. Bare lurer på noe fordi det er jo slik at forbrenningen pleier å bli dårlig etter man har hatt anoreksi og at man legger på seg masse, så hvordan har du klart å beholde kroppen og kunne spise normalt igjen uten å tenke over hva du spiser? Har selv hatt spiseforrstyrelser og må passe på hva jeg spiser for å holde krpppen og jeg hadde en super høy forbrenning før. Hadde betydd utrolig mye om du ville ta deg tid til å svare❤️

    90. Hva er det mest latterlige spørsmålet du har fått her inne? Ler meg i hjel mens jeg går nedover kommentarene på flere av innleggene dine. Ta vare

    91. Hei!
      I flere år har jeg slitt med tanken på strekkmerker rundt brystpartiet og rett og slett på brystene. Jeg vil ikke si at jeg verken har store eller små pupper, likevel dukker det opp strekkmerker etter strekkmerker. Er dette noe du også har fått?

    92. Hei 🙂 jeg har nettopp begynt å lese bloggen din, og syns den er awesome! Hvor mange operasjoner har du hatt og hvilken? Jeg har selv hatt 3stk. Og vurder nå å ta nesen, har du en kirurg og anbefale? Så lurer jeg litt på rompen din, (som er døds fin!) hvor lenge hadde du vondt etterpå?

    93. Skjønner ikke at haterne gidder å lese bloggen din hvis de bare skal klage. Det er jo bare å ikke gå inn å lese, ahhah. Tipper de fleste som skriver hatkommentarer bare er misunnelige. Det er trist at de må rakke ned på andre for å føle seg bedre. Stakkars assa! Ahaha.

    94. Var du og Pierre sammen når du dro til Mexico for å filme sesong 10? Er det lov å ha kjæreste når du er inne på hotellet?

    95. herregud altså så mye hate på kroppen din, hør her folkens det er Isabel sin kropp hun kan velge akkurat hvordan hun vil se ut det er ikke ditt problem pass på din egen kropp og ikke Isabel sin tror Isabel kan passe på sin egen! Så på Isabel elsker deg! <33

    96. Du trenger ikke å gni oss med den fæle stygge rompa din på Snapchat !! Ha litt selvrespekt, men neida den mistet du for lenge siden!

    97. Kfr ska du sei”jeg svarer” på ein KMT på My Story mens dj itj svare på ein drit! Dokk lage bare videoa liksom svare heller itj der

    98. Hei Isabell du er så pen! Ville bare si at alt det negative som blir sagt og kommentert om deg, er ifra folk som er sjalue på deg. Du har oppnådd så mye og har sukksert. Folk må åpne øynene vi lever i 2018, la folk gjøre det de vil med kroppen sin! Hvorfor må folk bry seg så himla mye?

    99. At folk absolutt må pirke på alt! Du har operert deg for å få det bedre med deg selv, og hva er problemet med det?! Altså noe av det viktigste er å være fornødd med seg selv, er det ikke? Jeg synes du var kjempefin før, og du er fortsatt kjempefin. Du er fortsatt den du alltid har vært selv om du har endret på utseendet ditt. Du er fortsatt Isabel Raad. Jeg hører mange sier du påvirker folk til å endre på utseende sitt, men jeg skjønner ikke hvordan du gjør det når du har lagt ut en video der du snakker om hvor jævlig det har vært å operere seg og at du ikke oppfordrer andre til å gjøre det samme?? Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg aldri blitt påvirket av hva du har gjort med kroppen din, de jeg blir mest påvirket av er de feilfrie modellene på Instagram som er helt «naturlige». De får meg til å tenke «åh, tenk om jeg bare kunne vært så fin naturlig». De er over hele Instagram, på alle nettsteder jeg skal handle og på alle reklamer i butikker og på TV. DE er de som skaper presset, ikke du. Tenåringer som går på ungdomskolen er de som nok blir mesy påvirket. Men altså de ser på deg og andre «kjendiser» på eget ansvar. Dersom de føler at de ikke er fornødd med seg selv etter å ha sett på deg eller andre så er det, så er det kanskje ikke så lurt at de ser på deg da? Ja hva så om du legger ut sponsede behandlinger på ditt og datt, skal du slutte å tjene penger bare fordi andre må være så jævlig hårsåre? Helt serriøst?

    100. Synes det er så dobbeltmoralsk og ikke minst grusomt at dere mennesker(hvis dere i det hele tatt kan bli kalt det??) klarer å skrive så mye stygt til EN person?! Det jeg mener med dobbeltmoralsk er rett og slett fordi dere ber hun om å fikse på seg selv, men hvis hun gjør det så er det faen meg feil det også, altså WHAT? Skjerp dere folkens! Dere ødelegger en annen person psykisk, og det verste er at det vet dere selv at dere gjør, men fortsetter uansett. Og DET gjør meg direkte kvalm!
      Altså Isabel, vis frem din kropp, vis frem din personlighet, vis frem hvor vakker du er, gjør akkurat hva DU vil. Du er en så flott person med mange kjempe gode egenskaper, aldri glem det. Bare se hvor langt du har kommer, og hvor langt du kommer til å komme! Jeg har lest bloggen din siden Hello kitty samlingen din, og jeg sprekker av stolthet av å se hvor langt du har kommet på reisen din. Alt du har fått til er så fortjent!
      Stor klemz fra meg som liker å støtte deg i ny og ned når kommentarfeltet er helt grusomt..

    101. Hvor kan man se svenske PH? Sett klipp fra det og det virker mer gøy da dets er ut som det er mer drama og slikt.

    102. Hei isabell, jeg har følgt med på bloggen din veldig lenge nå, og får så vondt av å se alle de hat komentarene du får, asså har ikkje mennesker idag hjerte, hvordan klarer dere alle der ute å være så hjerteløse og skrive noe sånt om isabell, jeg synes isabell er nydelig og det at hun viser rompa mye er hennes valg og alle dere som hater på henne er bare såååååå misunnelige på at hun har en rompe dere aldri kan få, så slutt å vær så hjerteløse og vis respekt mot isabell for hun er ett nydelig menneske med ett nydelige hjerte❤️❤️❤️❤️Husk isabell du er nydelig og det er sååå fint å se at du har selvtillit og at du faktisk er fornøyd med deg selv stolt av deg isabell❤️❤️❤️❤️❤️

    103. Koffor sier du heile tiden at «dei e for små» eller at «dei e litt unge for meg» enl. På ph til dei andre deltagerene ? Dei er jo bare 1-2 år yngre enn deg? Digger deg da fordi om 🙂

    104. Dette er ikke ment som en hat kommentar, men jeh lurer på om du trekker inn magen på bilder? Siden på bilder kan man se kanten av ribbena dine. ❤️❤️

    105. Kan folk puste litt eller? La hun være tynn, dere kan ikke komme inn på andre side og kommentere masse dritt om den personen. Isabel fortjener ikke dette, kanskje dere misunner Isabel det er derfor dere skriver dette. Hun er fornøyd med kroppen sin tydeligvis er ikke dere det, og det er faktisk litt trist. Kropp er fint uansett hvordan den ser ut. Dere burde sånn serr skjerpe dere litt og tenke over om det dere skriver greit.

    106. At folk kaller deg anorektisk er bullshit. Tuppa e jo 160 og joda hun er tynn, men ikke sykelig tynn, er like tynn selv, men 20 centi høyere da og e 14 år hehe🙃Synes du er vakker, folk blir fort sjalis når de ser en fin kropp som din ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg