TANKER ANGÅENDE ALT DET VONDE SOM PÅGÅR NÅ

 Processed with VSCO with av8 preset

Hei fininger! Beklager så utrolig mye for null oppdatering i går, men jeg kjente bare at jeg behøvde litt tid for meg selv. Det var så sterkt for meg å se all støtten dere ga meg etter videoen Pierre og jeg postet. Det betyr så enormt mye at jeg blir forstått og ikke minst at jeg blir tatt på alvor. For helt ærlig, det er skummelt å snakke høyt om slike ting. Først på grunn av at det nesten er litt flaut, for det er jo ikke kult å føle seg latterliggjort og hånet av andre offentlige personer. Eller, ikke overhodet uansett hvem det er snakk om, men spesielt ikke når publikumet i tillegg er så stort. Jeg har bitt meg i tungen og ikke turt å snakke om det tidligere, som for eksempel når Dennis postet en ekstremt ekkel latterliggjøring av et bilde på sin egen Instagram der han i tillegg tagget meg, slik at jeg skulle få det med meg. Den episoden er jeg så skuffet over at jeg ikke satte lys på når det skjedde. Jeg ble rett og slett bare.. Jeg vet ikke hvilket ord jeg skal bruke, men jeg tror at dere forstår meg likevel. Man føler seg ikke så veldig bra når andre mennesker tar seg tiden til å få deg til å føle deg stygg. Og så vil jeg oppklare i en ting. Noen mener at jeg “lager drama for ingenting”, men det er absolutt ikke “drama” dette handler om. For meg handler dette om å endelig stå opp for meg selv. Jeg er så lei av at det har blitt så akseptert å latterliggjøre og håne meg offentlig. Jeg har bare kommet til et point der jeg enten kan 1. fortsette å ikke våge å speak up, eller 2. få folk til å forstå at jeg, på likhet med alle andre, er et menneske som ikke fortjener alt dette ekle som jeg stadig blir utsatt for. Jeg har fått oppfatningen av at enkelte mennesker i media har bestemt seg for at Isabel Raad er OK å latterliggjør. På grunn av hva? At jeg er operert? Jeg har fått tilsendt så fryktelig ekle mystories av en viss annen offentlig person som synes det er veldig kult å henge meg ut på sin instastory der han legger ut videoer og bilder av rumpen min fra PH-episodene, der han sammenligner den med alt mulig fælt. Jeg har måttet blokkere denne personen, da han også, i likhet med Dennis, til og med tagger meg i disse vonde bildene. Hvorfor? Jeg forstår virkelig ikke hva som gjør at mennesker som nærmest er 10 år eldre enn meg synes at slik er OK.

Og dette med at jeg “utvanner” begrepet mobbing, og drar frem “mobbe-kortet”. La oss prate om det. Definisjon av mbboing, hentet fra Wikipedia: “Mobbing er “gjentatt negativ eller ?ondsinnet? atferd fra en eller flere rettet mot en person. Gjentatt erting på en ubehagelig og sårende måte er også mobbing”. 

Mobbing og krenkelser kan ta mange former:   

  • Uthengning
  • Baksnakking og spredning av løgner
  • Vold og fysiske overgrep
  • Ødelegging og stjeling av ting
  • Trusler og tulletrusler
  • Ironi, sarkasmer
  • Stemmeleie og herming
  • Kroppsspråk
  • Slutte å prate når en person kommer til
  • Kallenavn som er negativt ment.
  • Kjefting. Gi ordre. Bestemme.
  • Stadig negative omtale, kommentarer og erting
  • Systematisk avvising
  • Varianter av utestenging: Blir ikke ringt til eller kontaktet, mens alle andre samles.
  • Negative blikk

Det jeg har blitt utsatt for er negative blikk, stadig negative kommentarer (tagging i ekle memes og bilder av Dennis, og nei- det har absolutt ikke skjedd bare en gang som det påstås), kroppsspråk (episoden, og JO, vi traff på hverandre mange fler ganger enn ved det bassenget), stemmeleie og herming (Kristins parodi på Snapchat, og det har ikke bare skjedd en gang. Indirekte flere ganger, der hun blant annet la ut en video der hun parodierte en “operert stygg” rumpe, rett etter min operasjon og jeg delte bilder.. Hmmm, lurer på hvem det var siktet til), uthengning (bildet Dennis postet på sin egen Instagram for å så prestere å tagge meg i det). Jeg føler ikke at jeg egentlig trenger å “bevise” noe som helst, da veldig mange av dere har fått med dere alt dette allerede. Jeg har i hvert fall lært at jeg må begynne å screenshotte hver gang ting skjer, slik at de det gjelder ikke har så lett for å nekte i ettertid, slik som skjer nå. Veldig mange av dere har i hvert fall fått med dere samtlige av disse episodene, og det sier sitt for meg.

Hele poenget med videoen vi postet er at jeg ville få frem hvordan ting EGENTLIG var da Kristin og Dennis var på hotellet, og spesielt få frem den egentlige grunnen til hvorfor jeg byttet lag og var såpass nedfor etter at de sjekket inn. Produskjonen har da valgt å fremstille det som noe helt annet, og derfor ville jeg forklare i videoen hvordan ting faktisk var. Det at Kristin velger å gå til Se og Hør og til Dagbladet å si “man må kunne være på lag selv om man har ulike meninger” gjorde meg så forbanna trist, for det vet hun at ikke er sannheten. Som jeg sier i videoen: jeg fortalte henne HVORFOR jeg byttet lag og det var på grunn av Dennis og hennes latterliggjøringer av meg som får meg til å føle meg ekstremt.. Ja, hva skal man si? Gøy er det i hvert fall ikke. Det at hun visste det, men likevel går til media og får det til å høres ut som noe helt annet, er for meg veldig trist. Det viser bare ignoranse, og at man ikke bare kan innse at “shit, vi har kanskje vært ufine”. Men tydeligvis er det for vanskelig, og det å finne på at jeg var utilpass på grunn av “forskjellige meninger” var visstnok enklere for henne. For å ikke glemme at jeg “utvanner begrepet” og at jeg alltid setter meg i “offerrollen”. 

Er det en ting jeg er fryktelig stolt over ved min personlighet og verdier, er at dersom jeg sårer en person eller oppfører meg mindre fint, er jeg den første til å be om unnskyldning. For sannheten er at vi alle er mennesker, ikke sant? ALLE gjør feil. Jeg har dritet meg ut et par ganger jeg også, men Gud som jeg har angret og bedt vedkommende om unnskyldning rett etterpå. Det at man kan innse egne feil og ha selvinnsikt nok til å be en person som tydeligvis har blitt såret av det en gjør, er noe som står stor respekt av. I dette tilfelle er det heller slik at jeg blir beskyldt for å være dramaqueen og vitner til at vedkommende mener at de ikke har gjort noe feil.

Dette er seriøst grunnen til at så mange ikke våger å si i fra og stå opp for seg selv når de blir utsatt for vond oppførsel av andre, nettopp fordi at alt skal minimaliseres, man blir ikke tatt på alvor og at man til slutt kun sitter å føler at det er en selv det er noe feil med når det ikke er realiteten. 

Usch, jeg vet ikke. Jeg synes bare at det er så vondt at mennesker som VET hva de har gjort, ikke klarer å innse det men heller skylder på at jeg “overdriver” og prøver å minimalisere alt så sjukt mye som de bare kan. 

112 kommentarer
    1. Syns du det er “wifey” å ofre øyevipper og hår for kjæresten liksom? Har han aldri sett deg bade/dukke eller uten løsvipper før siden det er så eksepsjonelt? Hørtes slitsomt ut å være så fjong til en hver tid. OG spesielt ovenfor kjæresten. Tenk så mye dere/du går glipp at fordi du er opptatt av hvordan HÅRET ser ut?

    2. DU ER HELT FANTASTISK ISABEL, IKKE LA NOEN DRA DEG NED! HEIER PÅ DEG <3 <3 <3 <3 venter på vloggs fra Thailand håper dere koser dere kjempe masse <3

    3. du er så sinnsykt pen og jeg synes du har en veldig sterk personlighet, elsker å se deg på skjermen på Pradise Hotel, håper du blir der leenge <3

    4. Mobbing har aldrig vært greit uansett om man er offentlig person eller ikke, voksne mennesker burde oppføre seg som voksne mennesker! Synes det er utrolig trist at du opplever dette, du er en sterk kvinne som bare må stå på og gjøre ditt! Sjalusi er en stygg ting.. Jeg heier på deg og håper ting blir bedre. Stå på! ☺️

    5. Men du sier jo selv at Kristin og Dennis skal være voksne. Hun forsøket jo å få deg i tale på hotellet, men det ville ikke du. Dette er en «feid» som burde vært løst dere i mellom. Ikke ta det offentlig på en blogg! Vær voksen du og da, og møt Kristin for å skvære opp! Dette blir for dumt.

    6. Ang. din siste snap “oppfør dere som voksne mennesker”. Men Isabell, er det så veldig voksent av deg å ikke møte dem face to face da? MÅ hele internettet bli dratt inn i det her? Du skaper alltid så mye drama rundt alt, take a chill pill tenker jeg..

    7. Syns du dramatisere med mobbing når kristin seier at dei har kun tagga deg i et bilde det er ikke mobbing,dei bare tuller
      Men det med snapchat vet eg ikke hvor ofte dei paroidere deg men hvis det stemmer med bare få ganger da er det ikke mobbing men spøking
      Men dei påstår at du bare er ute etter klikk her

    8. Hei, jeg barer lurer om du har en ferieøy å anbefale til kjærstetur?:D du har jo vært så mange fine plasser så😅

    9. SKREV DENNE KOMMENTAREN TIL KRISTIN OG DENNIS. STØTTER DEG!
      1. Du sier at begrepet mobber ikke må brukes over en lav sko, men starter videoen med å si at Isabelle sine fans har MOBBET deg. Vel det stemmer ikke. De har gitt deg mye hatmeldinger, men MOBBING er det ikke.
      2. Isabell bruker ikke irdet MOBBING eller MOBBEREN. Hun sier latterliggjøring og håning. Og hvis hun har brukt mobbing så har hun mer grunn til det enn deg pga:
      3. Både du, Dennis OG Morten Hegseth har GJENTATTE ganger latterliggjort eller kommet med stikk til henne. DET er mye mer mobbing enn at du får hate de siste per dagene. Dere har gjort det ved FLERE anledninger spredt utover en periode på FLERE MÅNEDER.
      4. Du sier du har prøvd å snakke med Isabell, vel inne på hotellet ville du ikke si unnskyld og innrømme at det pisset Dennis har drevet med på instagram IKKE er greit. Og du ville ikke en gang si unnskyld for at dere såret henne. Hvis ikke DET er barnslig så vet ikke jeg.
      5. DU var den som startet denne «melkingen» ved å uttale deg til Dagbladet, Se & Hør og VG. Selvfølgelig kommer Isabell til å ta til motmæle da. Igjen er det DU som oppfører deg barnslig.
      6. Jeg lurer på hvem av dere to som tjener mest på dette jeg? DU som ligger langt under henne på topplisten eller Isabell som allerede tjener minst 100.000 i måneden på klikk?
      7. Det er helt vilt å se at du fortsatt uttrykker NULL ydmykhet etter din utrolig barnslige og slemme oppførsel. Og skriver et tamt «sorry til Isabell for at hun føler seg hånet». Herregud du viser virkelig ditt sanne jeg. Du er på ingen måte så reflektert, klok og snill som du fremstiller deg som. Og du bør være direkte flau over å være sammen med en fyr som skriver så latterlige ting på insta. Hvem er barnslig igjen sa du???
      8. I hvilken verden er det greit at din egen partner rater andre jenter? Du som liksom skal stå for å bekjempe det som bidrar til usikkerheten hos unge jenter? Så jævlig dobbeltmoralsk at du da lar forloveden din ture på som han vil, for når han gjør noe som kan bidra til usikkerhet, DA er det greit.
      9. Tror du virkelig det finnes noen som synes at det er bedre å være i mot plastisk kirurgi, men få andre til å føle seg råtten og ta NULL ansvar for det, kontra å ha tatt plastisk kirurgi, men være moden og åpen nok til å innrømme sine feil og å be om unnskyldning når man gjør noe som ikke er greit?
      10. Dette er en fullstendig saklig kommentar som jeg HÅPER du lar stå, hvis du tør da. For du har seriøst tabbet deg ut og du evner fortsatt ikke å se det. Det er utrolig flaut for en som fyller 32 i år. Seriøst, skjerp deg og skaff deg ydmykhet.
      Oooog
      11. Hvordan kan du på noen måte forsvare eller bagatellisere det Morten Hegseth sa på Debatten om Isabell? Han sa at alle han kjenner ler av Isabell. Hvordan er det ok?
      12. Du sier at Isabell ikke har vært et godt forbilde ved måten hun har håndtert denne konflikten på, det er så sjukt!! Hva med deg selv??? Selv i denne videoen fortsetter dere å latterliggjøre og håne henne og at hun har blitt lei seg. Dere bagataliserer så til de grader. Herregud så slitsomt å komme i en konflikt med en av dere hvor det eneste dere har av forsvar er endeløse rekker med hersketeknikker! Makan.

    10. Dear Isabel,
      The tattoo Daniel did is an outstanding piece of art.
      You should be very proud of it.
      Best wishes and hope you and P are enjoying the stay at Phi-Phi islands.
      🌴🌴🌴💘

    11. Så snappene du la ut nå for litt siden.
      Må bare si at jeg faktisk aldri har sett du dele ut rabattkoder til fillers osv. Og jeg husker godt videon du la ut for en tid tilbake der du angret på inngrep, så det at du fronter plastisk kirurgi er feil. Jeg syns faktisk du burde gå med i en sånn debatt og bruke videon din som bevis. Jeg tror du har MYE å bidra med her ❤️
      Så tenker jeg at det alltid er to sider av en sak, ta det enten opp dere to privat eller legg ballen død.
      Begge parter har fått ufortjent mye dritt kasta etter seg. Vær voksne begge to og move on.

    12. Jeg synes det er veldig trist at denne konflikten har oppstått. Det er trist at du føler deg latterliggjort og hånet og det er bra at du står opp for deg selv. Men jeg synes også at dette er noe mellom deg Kristin og Dennis. Ikke Internett. Det er bra at du har selvrespekt nok til å vite at nok er nok. Men Internett har gått helt bananas over dette som er en privat sak. Drapstrusler og hån fra dine lesere mot Kristin er ikke ditt ansvar men det kunne vært unngått om dere privat hadde funnet en løsning. Det er så mye mer til saken enn det vi lesere får vite og da blir alt tatt ut av sammenheng. Du fremmer ditt budskap noe du har helt og holdent har lov til. Men vil du ikke snakke ut, finne en løsning og legge dette dødt? God påske Isabel 🙂

    13. vet ikke hvem man skal tro på 😛 siden du seier at du får sendt all slags bilder og ogsånt om at dei latterliggjøre deg da er det stygge ting dei gjøre ,da skjønner jeg atndu blir lei deg
      Men syns dei og virke troverdige i det dei seier i videoen at du bare er ute etter klikk osv

    14. Men du glorifiserer jo plastisk kirugi når du legger ut før- og etter bilder? Hva er vitsen med å gjøre det i det hele tatt? Må du legge ut hvor du fikser vipper, eller hvor du fjerner alt håret fra kroppen. Skjønner du ikke at dette har en stor påvirkningskraft på unge jenter? Man kan godt sky alt det naturlige som pesten, men du trenger vel ikke å dele det med alle leserne dine. Jeg er for at alle gjør hva de vil med egen kropp, men man trenger ikke skrike ut om det til alle og enhver, særlig ikke når man har en STOR plattform. Du har vel annet å blogge om, flere sider av deg selv enn bare det ekstremt utsendefikserte? Jeg forstår heller ikke hvordan du kan godkjenne mange av de kommentarene som kommer inn om andres utsende heller, det er jo det som er håning?

    15. Okei, jeg ser poenget ditt. At Kristin gikk til media først og at du har rett til å forsvare deg. Jeg sier på ingen måte at du ikke har rett til å opplyse en sak som er så viktig. For det er ikke greit at du føler det hånet eller latterliggjort. Virkelig ikke. Og jeg håper at de tar til seg det du sier nå og gir en ordentlig unnskyldning. For noen ganger driter man seg selv på leggen. Men da må man være den større personen og si unnskyld. Synes Kristin sin beklagelse var ok men Dennis hadde en dårlig holdning. Håper dette blir en tankevekker for mange. Det er ikke greit å slenge drit på nett. Og selvom man kanskje ikke mener noe vondt med det så vet man ikke hvordan den andre personen tar det. Derfor er det bra at du sier høyt og tydelig at det ikke er greit.

    16. Jeg skjønner hvorfor du reagerer som du gjør og jeg skal ikke ta noen side i alt det som angår kommentarer og parodier, men en liten opplysning ang din rant på snapchat.
      Du har misforstått konseptet «fronte plastiske operasjoner», selv om du har vært åpen om historien bak nå i det siste og vist baksiden av medaljen, at du har vært lei deg og ulykkelig etter operasjonene så bidrar du med fronting i den forstand at du normaliserer det. Det gjelder selvfølgelig ikke kun deg, det gjelder alle kosmetiske inngrep som blir gjort av alle. Når «vanlig mann på gata» har operert pupper, nese, midje, rumpe etc så bidrar det til en normalisering i den forstand at det blir mer og mer vanlig. Ei jente på skolen min tok fillers i leppene for ca 2 måneder siden, og dagen etter fikk hun utrolig mange spørsmål om hvor – og vipps så hadde to stykker i klassen min gjort det samme (samme uke!!). Det er også med å normalisere kosmetiske inngrep, så fort det er blitt en greie å endre på utseendet sitt så bidrar det automatisk til at det blir lett tilgjengelig for andre og deretter en ond sirkel. Uansett hva for eksempel du skriver om baksiden av operasjonene, at det var vondt og at du ikke følte deg noe bedre så handler ikke saken om nettopp det akkurat nå.
      Dette er ikke ment som kritikk, men som en opplysning som omhandler blant annet Kristins poeng om normalisering. Mennesker vil alltid bli påvirket og vi går mot en skummel vei når flere og flere lar usikkerheten vinne.

    17. Jeg merker selv at det tydeligvis er greit å henge deg ut i sosiale medier, noe som er helt feil. De får nekte alt de vil, jo mer de lager videoer og sier deg i mot, jo større og ærligere syn vil vi andre få på hva de faktisk driver med. Kan de ikke bare innrømme at de har gjort noe galt? Herregud, hva er problemet. Fint å vite vi er mange som støtter deg!!!❤️😊

    18. Hvorfor legger du stadig ut bilder av rompen din hvis du blir lei deg når du får negative kommentarer om hvordan den ser ut

    19. Bare slutt å ta så jævlig synd i deg sjøl hele tiden.
      Du fortjener all dritt,bare se på deg🤮
      Du har operert puppene,ræva,å du har sikkert fjernet
      3 ribbein i kroppen så magen din skal være så tynn som mulig
      Bedre å trene seg til en ekte fin ræv enn den henge ræva
      som du har,åpne øynene dine å se at den henger å snart faller
      av..Cunt.
      Kristin å Dennis er så mye bedre dem vil folk bare godt mens
      du vil ha små jenter til å operere seg..Fy faen for en skam
      du er,kommer til å bli kremert en vakker dag. Plastikk dukke

    20. Jeg viste ikke at mobbing kunne forekomme i så mange former. Du er kjempe sterk og fortjener ikke dette.. ingen har rett til å si at det du føler er feil, ikke noen ikke JEG en gang..!
      Beklager at jeg var stygg mot deg på snap! Jeg angrer og du fortjener ikke det så.. beklager så mye.

    21. Haha! Heia Kristin!! Du må tåla noe når du drive på å får småjenter til å ville operere seg. Du ser ut som en plastikkdokke; men du er ikke den eneste. Så slutt å ver så selvsentrert å tro alt handler om deg så blir kanskje livet ditt enklere.

    22. Kjør dem paddeflate! Stå opp for DEG og vis at du er bedre en det di sier og dem og deres oppførsel! Bare fordi di velger å ikke gjøre noe med sin kropp så skal det ikke være greit om andre gjør det? Pfft, sett dere ned i grøfta å dråt liksom! Alle har rett på sine egne meninger og har all rett til å gjøre som di selv vil når det kommer til egen kropp og velvære:) pass på dere selv ass, di bør bare ta nesene ut av andre sitt liv tenker jeg:) alle blir mye lykkeligere hvis di bare passer på seg selv og slutter å bry seg om hva aaaalle andre gjør med livet sitt eller kroppen sin:) negativitet skaper bare mer negativitet:) du er fin som du er, du er flink, du er bra, DU er du og ikke la noen ta det fra deg ♡♡

    23. Anonym: Du har åpenbart ikke sett min video. Jeg pratet med henne på hotellet, men da hun avfeide alt av ekkel oppførsel og mente at absolutt ingenting de hadde gjort var feil, er det ingenting mer for meg å prate om. Er det rart, synes du?

    24. Har fulgt med på mye av dette dramaet de siste årene, og Kristin virker ignorant og bagatelliserer alt. Hun skyver fra seg ansvar og har lite selvinnsikt. Også hauser hun opp ting som er bra for henne. Hun leker rett og slett dum – blir så irritert av det. Har likt Kristin veldig godt før – med deg har jeg vært litt opp og ned. Men man kan se at du har vokst på alt drittet som har kommet din vei de siste årene, og du har kommet best ut av alt.
      Så godt å se deg stå opp for deg selv, endelig kan du sette Kristin, Dennis og de andre på plass. Samme med Kristina Andersen, Morten Hegseth og alle de andre. Dette har gått alt for langt. Ikke greit å holde på sånn her. De later som de står for gode verdier og prøver å fremstille seg så bra, men nå kommer de sanne fargene frem. Du som faktisk ikke prøver å fremstille deg bra en gang, som provoserer osv. – endelig ser man at det egentlig er du som har vært den gode. Lett å ta på seg en maske og leke bra.
      Ser dere koser dere masse på snap, det fortjener dere. Du er en nydelig jente – ikke bry deg om alt hatet fra åpenbart sjalue mennesker. Du har oppnådd alt de ville – det er åpenbart at denne ufortjente haten er sjalusi. Nå har de ikke lenger noe å ta deg på, men de fortsetter og fortsetter med denne heksejakten.
      Du har jo blitt en utrolig skjønn jente – så det er åpenbart at du har noe de vil ha. Du skiller deg ut av denne ensidige bloggverden hvor alt handler om å ha samme ´´riktige norske´´ meninger, det er liksom bare en fasit på hva som er riktig her i bloggnorge. Elsker at du skiller deg ut. Du er den som holder deg mest interessant bare av å være deg. Håper du holder deg på bloggtoppen i mange flere år, selv om det åpenbart er mange bitre bloggere og andre som vil ha din plass. Ikke la deg knekke. Janteloven ass..

    25. Btw du sier du gjør dette for og stå opp for deg selv men du gjør jo ikke det når du får alle fansene dine til og stå opp for deg og det er ikke det samme som og stå opp for seg selv

    26. Hun koker det ned til et par småtterier for to år siden. Jeg synes du skal samle alt du har av dokumentasjon og slå tilbake. Her må ting tydeligvis bevises, du har helt sikkert lesere som kan sende deg på innboks eller noe.

    27. Jeg bare lurer, har du noen gang bedt de stoppe? Har du sagt at dette syns ikke du er greit? Jeg forsvarer ikke oppførselen til K og D, men alle har forskjellig humor og hvis personen som føler seg hånet ikke sier ifra er det vanskelig å vite at h*n føler seg latterliggjort..
      Og angående at du fronter plastisk kirurgi, det gjør du ikke. MEN du normaliserer det veldig! Det hjelper ikke at du lagde én video for 1 år siden om psykisk smell, når du daglig legger ut bilder med fokus på dine opererte kroppsdeler. Det får ikke oss lesere (hvertfall ikke meg, kan ikke snakke for alle) til å tro at du angrer/gikk på en smell dessverre.

    28. Silje: Ja, Pierre har bedt Dennis om å stoppe. Han gjorde aldri det. Det du sier om bildene mine; det er vanskelig å ikke kunne ta bilder av kroppen min, når det er slik jeg ser ut.

    29. “Du har åpenbart ikke sett min video. Jeg pratet med henne på hotellet, men da hun avfeide alt av ekkel oppførsel og mente at absolutt ingenting de hadde gjort var feil, er det ingenting mer for meg å prate om.”
      Sa ikke du akkurat for noen dager siden at Kristin spurte om dere kunne prate sammen på hotellet men du takket nei? Nå må du holde tunga rett i munn.

    30. Du må ikke FOKUSERE på rumpa/puppene dine. Var det jeg mente. Du dytter jo rumpa opp i kamera 🙂 det kan du fint la være å gjøre selvom kroppen din ser ut som den gjør. Sett mange som tar bilder av kroppen sin uten å fokusere på rumpe/pupper jeg

    31. Hahaha kommentaren over
      ´´Men du glorifiserer jo plastisk kirugi når du legger ut før- og etter bilder? Hva er vitsen med å gjøre det i det hele tatt? Må du legge ut hvor du fikser vipper, eller hvor du fjerner alt håret fra kroppen. Skjønner du ikke at dette har en stor påvirkningskraft på unge jenter? Man kan godt sky alt det naturlige som pesten, men du trenger vel ikke å dele det med alle leserne dine. Jeg er for at alle gjør hva de vil med egen kropp, men man trenger ikke skrike ut om det til alle og enhver, særlig ikke når man har en STOR plattform. Du har vel annet å blogge om, flere sider av deg selv enn bare det ekstremt utsendefikserte? Jeg forstår heller ikke hvordan du kan godkjenne mange av de kommentarene som kommer inn om andres utsende heller, det er jo det som er håning?´´
      Å legge ut før og etterbilder er ikke glorifisering? Se på alt hun har gjort når det gjelder å vise baksidene? Kristin bruker mascara – hva er så mye verre med å fikse vippene? Hun har fortsatt sine naturlige? Og å fjerne alt håret fra kroppen? Vil tippe Kristin også shaver og napper sine hår? Greit å bare få det fjernet permanent da. Slutt å prøve å ta henne på de minste ting. Hun har pengene til det, og da kan hun heller velge å fjerne hårene permanent i stedet for å bruke tid og penger på det resten av livet.

    32. Sa du virkelig på snap at det var et dritt stygt bilde av kardashians forde de ikke hadde tatt plastikk kirugi? 😫

    33. Synes det er litt vanskelig å vite hvem man skal tro på i en slik situasjon. Håper virkelig dere bare kan få snakket ut om dette mellom dere. Synes også det er litt merkelig at det kun er du som fåt har for å ha operert rumpa, når det helt klart er flere i denne bransjen som har valgt å gjøre det samme….synd

    34. Veldig bra skrevet du lenger oppe med navn E. Har nettopp sett videoen selv av Kristin og Dennis og du har helt rett i de du skriver.
      Jeg heier på dere Isabel og Pierre❤️ Stå på fininger🤩
      Good klem❤️

    35. “er det mulig”
      Kristin forteller ikke når/om hun har fjerna alt hår fra kroppen. Når man hele tiden forteller om kosmetiske inngrep, plastisk kirugi, sponsa vipper, sponsa hårfjerning bidrar det må skape et helt merkelig kroppsbilde. Det får unge jenter til å tro at de MÅ ha disse tingene, eller inngrepene for det er det som er normalt og det som er vakkert. Man behøver ikke å bidra til et kroppshysteri. Igjen så har jeg ingenting hva andre gjør med sin kropp, jeg er helt for å operere seg om det er det man ønsker, men man trenger ikke fortelle hele verden om det, FOR DET BIDRAR TIL ET ØKT KROPPS- OG SKJØNNHETSPRESS SOM IKKE ER SUNT.

    36. Enig med deg Isabelle. Du skal ikke godta sånn oppførsel – utrolig barnslig av de som fortsetter og snakke stygt om deg.
      Operert eller ikke – vi bør alle behandles likt.
      Hilsen Camilla

    37. Vanskelig og vite hvem man skal tro på, men hvorfor ikke bare snakke med hverandre, du sier dere har snakket og du ikke snakker med henne på måten hun svarte deg på.
      Dere må jo komme lengre i samtalen en bare starten. Dere får jo ikke diskutert noe når det begynner slik. Vær voksen nok til og da ta hele samtalen om den er vond eller ikke. Trur det hjelper mer på at dere tar den under fire øyne, det er vel også eneste mulighet om dere ikke vil ha hat selv og ikke vil at den andre parten skal få hat.
      Håper det løser seg 🙂

    38. Jeg heier så sinnsykt på deg, og jeg får fysisk vondt i magen av det faktum at du må forsvare hvorfor du reagerer på all dritten Kristin og Dennis har gjort mot deg. Du er så reflektert og empatisk, og det er to egenskaper ved deg som ingen kan ta fra deg – to egenskaper Kristin eller Dennis på ingen måte besitter. Vit at du er bedre enn dem!

    39. Det at Isabel deler «før og etter» bilder er, etter min mening ikke fronting av plastikk kirurgi.
      Jeg synes det er bedre at hun sier at dette ikke er resultat av trening, sminke osv. som flere av toppbloggere tidligere har gjort. Selv har de da lagt seg under kniven, uten å være oppriktige.
      Det er «verre» for meg som leser å tro at jeg kan trene meg til et resultat, som aldri vil komme.
      Jeg støtter deg fullt ut Isabel, og synes det er fælt å se hvor lei og oppgitt du blir over denne situasjonen.
      Jeg håper du og Pierre koser dere masse på ferie, og vit at iallefall jeg ser på deg som et forbilde, som er så sterk og tåler slik håning av voksne personer.
      Du har aldri påvirket meg til å endre noe som helst på meg selv, og har heller hjulpet meg med å gi litt mer faen. Og det er pga. du tørr å dele slike ting som dette med hele Norge.
      Digger deg! 💕

    40. Sånn hva er poenget med det rumpe-bilde til dette innlegget? Har jo ingenting med det å gjøre. Er hvordan du setter sammen bilder i forhold til tekst som gjør at du mister litt troverdighet og normaliserer plastisk kirurgi når det er det ENESTE du fokuserer på. JA du skal få ta bilder av kroppen din, men tenk det skal stå i stil med innlegget og du trenger ikke FOKUSERE spesifikt på rumpa liksom. Skjønner du virkelig ikke hva jeg mener?

    41. OK! Tror de fleste har fått nok av dramet nå. Hva er poenget med dette? Dere begge fronter uthenging og «mobbing». Ta det på privaten som vanlige voksne mennesker 😉

    42. Hei, hvor er pysj settet/loungesettet i grønt med blomster som du hadde på snap idag fra??<3 prøvde å spør på snap, men fikk ikke svar:)
      Klem

    43. Du ødelegge for framtidas ungdom med å oppføre deg slik. Viss grunnen til dårlig sjølvbilde er dårlig sjølvtillit er det kan skje betre å bruke pengane dine på ein psykolog som kan endre tankane dine til å få meir tru på deg sjølv.
      Du trenge hjelp, anbefala deg å spør Kristin om hjelp.

    44. ´´”er det mulig”
      Kristin forteller ikke når/om hun har fjerna alt hår fra kroppen. Når man hele tiden forteller om kosmetiske inngrep, plastisk kirugi, sponsa vipper, sponsa hårfjerning bidrar det må skape et helt merkelig kroppsbilde. Det får unge jenter til å tro at de MÅ ha disse tingene, eller inngrepene for det er det som er normalt og det som er vakkert. Man behøver ikke å bidra til et kroppshysteri. Igjen så har jeg ingenting hva andre gjør med sin kropp, jeg er helt for å operere seg om det er det man ønsker, men man trenger ikke fortelle hele verden om det, FOR DET BIDRAR TIL ET ØKT KROPPS- OG SKJØNNHETSPRESS SOM IKKE ER SUNT.´´
      Isabell forteller om det en gang, de gangene hun har gjort det? Det er dere og Kristin som blåser det opp så hun må skrive og snakke om det flere ganger? Og det skaper et mye mer forvrengt og merkelig kroppsbilde om folk tror at hun ikke har gjort noe, at alt er sånn naturlig? Hun forteller ikke om det hele tiden, utenom når folk som dere hele tiden skal komme opp med det og gjøre så hun må svare for seg.
      Og unge jenter som er blir så rare at de tror at de MÅ ha disse tingene eller inngrepene fordi det er det som er normalt har jeg aldri møtt, og jeg er en ung jente som kjenner og snakker med veldig mange unge jenter selv? Har heller aldri vært sånn og jeg har vokst opp med forbilder som har operert seg i hytt og pine. Har aldri operert meg heller, det er press fra folk på skolen og i nærmiljøet som har påvirket meg mer når det gjelder sånt?
      Altså om folk bare gjør det uten å fortelle om det tror jeg folk hadde fått myye verre selvtillit. Elsker at Isabell faktisk forteller sannheten som det er. Mye verre å bare holde kjeft om det som Sophie Elise, eller noen av Kardashian/Jenner folka, sånn at folk i hele verden faktisk tror at f.eks. rumpa til Khloe faktisk er kommet fram av at de trener slik de fremstiller det? Eller at Kourtney bare på magisk vis ser bedre ut enn noen gang? Mye bedre at f.eks. Kim og Isabell forteller sannheten. Det bidrar til et mindre kropps- og skjønnhetspress. Fordi man vet at det ikke er ekte uansett.

    45. Jeg har alltids sett på deg som et av mine største forbilder, dette først og fremst for din nydelige personlighet. Jeg har alltids digget deg Isabel og jeg har alltids synes du var en nydelig ung kvinne med en stå-på vilje som er unik! Du er den eneste jeg faktisk tar meg tid til å lese, følge og høre på. Jeg slet med å se kristin sin video, for den måten de ler seg gjennom hele videoen er samme måte som vi gjorde på barneskolen når vi ikke visste hva vi skulle si fordi de hadde rett. Det var vondt å se hvor hånende de var mot deg og måten de drar opp fansen din for å vise hvor dårlig du er som forbilde. Men du skal huske det at du kommer alltids til å være mitt forbilde. Skulle jeg noen gang oppnå noe med bloggen min så håper jeg at jeg kan bli som deg, for du er bare et nydelig menneske som har måttet håndtere mye dritt!
      Stå på vennen, jeg heier på deg! <3

    46. Takk Isabel. Takk for at du virkeleg tar kampen og våger å stå opp for deg selv. Du er virkeleg et forbilde.

    47. Kjære Bella, støtter deg fult ut i denne saken og håper du har det bra. Skjønner dette er tøft for dæ, men alltid husk at vi støtter deg uansett hva som skjer. Du e en av mine største forbilder, heie på dæ❤️❤️

    48. Dere skrives at Isabel bør kremeres, er falsk osv..
      Dere skriver at hun burde face Kristin .
      La hun velge akkurat det hun vil.Hvis man mener hun er en av grunnene til kroppspress, så kan hun stå på lista over millioner av kvinner verden over, som ikke har følt seg topp med seg selv,eller som endrer noe ved seg selv.
      Hennes blogg, hennes meninger.. ikkesant ?😊
      Hun har gjort lepper større Osv, men hva så?
      Hun skriver om det, det er spennende.
      Hun har fått en utrolig forvandling.
      Du velger selv hva du vil lese.
      De har funnet en dartskive for en periode , og det blir deg de kaster på Isabel.
      I dette samfunnet her, skal man ikke prate høyt om operasjoner, for da blir du kallt: fake, bitch, og stygg.
      Det er faen ikke greit i det hele tatt at folk ikke klarer å lukke den jævla kjeften.
      Alle sliter med sine grunner.
      Alle har behov for endringer på hver vår måte.
      Det D&K gjorde var den eneste muligheten de fikk for å pirke på deg, og de lot ikke sjansen fly vekk.🤗
      Vi har jo også dramakåte tv3.
      Det blir det alltid TV av.
      Det er det vi liker.🤗
      La dem skvære opp selv.
      Og foreldre der ute, burde passe på hvilken nettsider barna klikker på. Slutt å klikk på Isabel , mange av dere har klart klikket feil.
      Hun deler mye privat, man kan lese uten å spytte gift.
      Vi har den stygge måten å fortelle noe på , og vi har denne metoden.
      Hvis man ikke har noe hyggelig å si, ikke si noe.
      Til deg Isabel, hold ut med det du står for nå. Du er enda ung, nyt livet.
      Mulig du endrer ditt synspunkt videre, om noen år.Den tid den dag. Det er akkurat en del av livet,endringer.
      Nå burde du bare slappe av på ferie, kose deg masse.
      Husk alltid: Alle kan ikke like alle💛💛

    49. Jeg støtter deg i denne saken Isabel. Det er dumt at dere har gått ut offentlig med det, men igjen det er ikke din feil at dette har nådd ut til offentligheten.
      Jeg mener at du uansett bør stå opp for deg selv når du føler at andre oppfører seg stygt mot deg. Jeg er selv den personen som ikke tør å stå opp for meg selv, og som hadde latt vær å si noe, for å så heller være lei meg over det alene. Og jeg blir veldig glad når jeg ser at du har vokst deg fra det, og at du faktisk tør å forsvare deg selv. INGEN skal få lov til å latterligjøre deg, spesielt når de har så mange følgere som det både Dennis, Kristin og Morten har.
      Stå på, og ikke la dem forminske sannheten! Uansett om det ikke kan bli kalt mobbing, så er det noe som gjør deg lei deg, og da BØR de si unnskyld. Hvis ikke er de faktisk ikke verdt å prate med. Jeg er helt enig med deg.
      Jeg er selv ikke operert, og har litt blanda meninger rundt denne saken med operasjoner. MEN jeg mener at man skal få lov til å bestemme over egen kropp, og det er faktisk DIN kropp du velger å forandre på og ikke noen andres. Vi lever kun en gang så hvorfor ikke gjøre det vi har lyst på det ene livet vi har, liksom?
      Det blir feil å angripe mennesker fordi de har valgt å operere seg. Det blir som å be folk ikke sminke seg, for da blir man for “fin”, og gjør andre jenter usikre. Eller som å be andre ikke trene rumpa, for da blir den fin, og andre jenter blir usikre når de ser på det “idealet”.
      OG Hvis Kristin mener at rumpa di har blitt stygg, så er det din rumpe og ikke hennes heldigvis.

    50. Ser ut til at folk tror på Kristin etter videoen deres. Hun er god til å prate for seg, så nå er det godord og ros hos henne.

    51. Men Herman Flesvig har jo parodiert deg på instagram, men det er tydeligvis ikke mobbing for deg eller. Akkurat samme Kristin gjorde

    52. Dette er NO HATE!!! Men kan ikke du som den sterke jenta du er heve deg over dette? Om de vil hate å være 10 år så la de være d. Men du veit bedre. Når de gjør slikt så forventer de en reaksjon, de forventer at du skal bli lei deg eller sint, de koser seg da de. Så hadde jeg vært deg hadde jeg bare tenkt «fuck it im fine as hell anyway» cuz girl u are!!!

    53. dere har ikke rett å faktisk si noe stygt om Isabell når det ikke var henne som startet den jævla kranglingen, Kristin Skylder på alle topp bloggerne som har opperert seg, bare for at de skal føle dårligere, for min del kan folk gjøre hva faen de vil, de kan opperere seg, osv.. men ingen trenger å hate Topp bloggerne for at de har opperert seg, det er åpenbart at man ser bloggerne tar tema kirurgi osv… ikke bare fordi de har opperert seg selv, men for man har ikke noe annet å blogge om ærlig talt. Men Isabell har ikke rett til og bli hate, henne har ikke gjort noe, så dere på interjuen til Kristin fra Vgtv rampelys hvor henne snakker om det temaet å nevner bare Isabell, og henne har også nevnt sophie elise, men Kristin vil ikke hate på Sophie, fordi de er gode venner og møtt hverandre mange ganger, og da begynner jeg egt å lure hva Kristin driver med

    54. Du må ikke glemme de videoene hun la ut hvor hun snakker om deg like etter inngrepene dine, og alle intervjuene hun har gjort og dratt opp deg..
      Stå på!!:)

    55. Jeg må si jeg har mistet litt av respekten jeg tidligere har hatt for Kristin.
      Jeg vet det er to sider av saken.
      Men uansett så synes jeg ikke oppførselen hennes har vært bra.
      Jeg ville bare skrive at jeg synes du virker som en super snill, oppegående jente med mange kloke tanker og som klarer å formidle mye bra.
      Oprasjonene dine definerer ikke deg i det hele tatt.
      Synes Kristin har mange gode tanker.
      Men til slutt er det en selv som bestemmer over egen kropp, det skal heller ikke være sånn at det ikke skal være “lov” å gjøre som man vil.
      Skjønner veldig godt at du føler deg såret og hånet! Er rett og slett flau oppførsel av voksene mennesker.
      Håper du klarer å se positivt, og vit at det er flere som støtter deg.
      Stor klem fra meg 🙂

    56. Nå skjønner jeg jo at du på en måte er litt uskyldig i dette fordi du som du selv sa var en så usikker jente med ganske lav selvtillit, og derfor måtte operere deg. Det jeg ikke forstår er at du hadde selvtillit nok til å melde deg på paradise hotel, fordi om du var u-operert.
      Jeg er en helt vanlig jente, og sliter titt og stadig med at jeg føler meg stygg, og jeg hadde Aaaaaldri meldt meg på et TV program du blir filmet 24-7. Synes bare det er rart, så forstår Kristin godt.

    57. Du må vokse opp å lære deg å stå for tingene du gjør og sier. Sikker på at du elsker denne saken fir det gir deg klikk. Kan ikke du bare bli voksen nok å møte Kristin å snakke om det.

    58. For å vær helt ærlig med deg isabel. Jeg er også en av dem som ikke er for operasjoner, men det blir feil å gå på person angrep mot deg bare fordi du opperer deg. Du er et menneske, med følelser å det er ikke greit å latteligjøre deg som person bare fordi du har gjort ting som visse folk mener er feil. Det går Ann å mene noe om operasjoner men det er helt anderledes når du går på person angrep å latterlig gjør personen for det. Du på likhet med alle andre jenter som du også selv sier opperert ikke deg selv fordi du følte deg så perfekt du gjorde det fordi du på likhet med alle andre trodde at det ville løse probleme du hadde med deg selv. Så vist Kristin har lyst å få vekk det med kropps press og operasjon blandt unge jenter eller blandt gutter så må hun starte med å slutte å trakassere andre fordi valgene noen folk har gjort. Du er offentlig person men det gjør det ikke greit å håne deg eller trakassere deg. Du er et menneske på likhet med alle andre med følelser. Så ikke stopp å hevd deg selv isabel. Jeg digger deg at du våger! Du er en stor inspirasjon for mange unge jenter og gutter der ute som ikke tør og hevde seg selv. Stå på!

    59. Er det ikke litt kjipt å tenke på at når den dag kanskje kommer, at barnet ditt ikke ligner et snev på deg? Hvordan du påvirker barnet i senere alder osv. Kan du lage et innlegg om det?

    60. Hei Isabell,
      Jeg så på snappen din at du hadde tenkt å lage en video siden du tenkte å svare Kristin igjen. Men er det ikke bedre å ta en ordentlig prat med henne istedenfor? Vi seere/ følgere har jo ikke noe lengre med det.
      Jeg skjønner det er vondt, da jeg har blitt mobba selv, men jeg synes kanskje det begynner å gå litt langt. Dere er jo voksne begge to.

    61. Til visse i kommentarfeltet:
      Ah… alle dere som dysser ned det faktum at dette dreier seg om mobbing: vel, det er tydelige tegn til at det ER mobbing, som all bevisgrunnlag hentyder. Slutt å bagatellisere. Slutt å dysse ned at en person er blitt hånet og ydmyket.
      Til «E» sin kommentar:
      spot on.
      Til Isabel:
      jeg heier på deg. Jeg vet hvor vanskelig det er å stå i dette. Jeg har selv måttet gjøre det i en alder av 24, om enn første gangen i mitt liv. Det er fryktelig krevende og utmattende. Ord blir fattige.
      Håper det kun blir bedre for deg 💙

    62. Helt ærlig, så kjenner jeg at jeg blir jævlig forbanna på Kristin. Det at Isabell har valgt å operere seg får da være hennes jævla valg, og hvordan hun ser ut kan være opp til henne. Det at Kristin fortsetter å håne og henge ut Isabell syns jeg faktisk er helt ufortjent, for hun har aldri bedt om gjentatte stygge kommentarer osv. Ja Isabell «normaliserte» kanskje operasjon, men jeg tror det var ment på en helt annen måte. Og det at man sitter der og LETER etter negative ting hos et menneske viser bare hvor jævla ekkel du er. Gi deg Kristin. Hvis du og Dennis har så kjedelig forhold at dere sitter å diskuterer Isabell og ting hun har gjort så foreslår jeg at dere finner noe annet å gjøre. For helt ærlig, det blir for dumt. La folk være folk. Og Isabell holder seg jo selvfølgelig unna dere på paradise hotel, fordi dere har gjort henne vondt. Tipper alle hadde syns det hadde vært jævla ukomfortabelt å være rundt dere når det er sånn dere holder på. Og det at da Kristin skal virkelig gå ut i se og hør eller hva faen, og får Isabell til å høres dum ut som bytter lag, er jævla stygt gjort. Du har sittet der å snakket dritt om Isabell, selvfølgelig vil hun ikke være i nærheten av deg. Jævla barn

    63. Jeg har hele veien vært enig med deg i denne saken. Etter å ha sett videoen til Kristin og Dennis så er jeg ikke mindre enig. De latterliggjør deg jo mer i videoen. Bagatelliserer og ler av at du føler det hånet, hvorfan hun sier at «jeg gidder ikke sitte her 40 minutter» osv. Folk er ikke dumme, skjønner jo hva hun mener med feks det 40 minutter selv om hun ikke nevnte ISABEL som hun er så veldig opptatt av å aldri ha nevnt – noe hun fakrisk har. Nei, jeg synes bare hele greia ble enda mer ufin. Lurer på hvor lang tid de brukte på å finne unnskyldningen at de ble «satt ut av å se deg», og at de derfor reagerte sånn. Eller at Dennis alltid gjør det kors greiene… så hva prøver de å si? At det ikke handlet om deg? dummeste jeg har hørt. Ja hun kan mene at konflikten er barnslig å ta på denne måten, men hvorfor skal du gidde å stå og snakke med henne når samtalen starter med at hun nekter for å ha hånet deg? Hun sier hun ikke kan bestemme at du ikke føler deg mobbet, hånet osv., MEN er ikke hun eller Dennis som har gjort det? Syns bare de ler og er serkastiske og frekke gjennom hele videoen og det viser igjen hvorfan de er. Det er sant at feks Mads Hansen har kødda med personer på Instagram o.l., men det er ikke det samme som å føle at noen er ute etter en og at det skjer gjentatte ganger. Er jo lett for Dennis å si at han aldri har tagga deg i noe, når det er sletta og borte. Skulle ønske du hadde det, for jeg tror virkelig på deg og han virker veldog som typen. De skal liksom være så voksne, men vedder på at de følger med som faen inn på kommentarene dine og sitter vel og ler som de gjorde på videoen fordi de er så voksne og dette er så barnslig. Og hvorfan vet de at der er «Isabel fans» som kommenterer stygge ting til henne? Jeg forsvarer ikke i det hele tatt det å sis panne ting fordi der er bare usakelig og slemt, men de legger det frem som om der er din skyld? Det blir jo helt feil. For alt de vet kan det vær noen som er inne på bloggen for første gang og faktisk er enig med deg. Da snakker jeg om konstruktive kommentarer, ikke frekke utsagn. Synes bare det blir feil å legge ansvaret på deg for stygge kommentar hun får, fordi er basically det hun gjør.Som sagt, dette er rett og slett VELDIG ufint av dem. Håper ting blir bedre for deg snart Isabel <3 ser ut som dere koser dere på ferie tross alt dette. Du er heldig som har Pierre også. Han virker som den beste for deg.

    64. Trist at du virkelig synes at Kristin og Dennis mobber deg. Ingen skal føle seg mobbet, hånet eller trakassert. Jeg har likevel store problemer med å forstå hvordan du opplever oppførselen deres som hånende. Tror problemet ligger i at du tar deg selv veldig høytidelig og ikke forstår deres form for humor. Må ærlig si at jeg personlig ikke vil kalle dette mobbing, og det er i tillegg snakk om enkelttilfeller. Kristin og Dennis er ikke ute etter deg, jeg tror du misforstår dem. Nå kjenner jeg ikke til detaljene, men Kristin sier jo at hun ønsket å møtes hjemme i Oslo og snakke ut om ting. Hva er vel bedre enn det? Virker ikke som om du vil ha slutt på dette egentlig, men at du ønsker å tjene penger på denne konflikten. Du er jo kjent for clickbait overskriftene dine, så det er ikke så vanskelig for folk å se et mønster her.
      Beklager om du føler deg støtt av denne kommentaren. Jeg leser ikke bloggen din til vanlig, av flere grunner, men her følte jeg for å legge igjen en kommentar rett og slett fordi jeg er ganske skuffet over hvordan du har håndtert denne situasjonen. Hva med å ta en samtale med de det gjelder fremfor å fortelle hele Norge om hvor synd det er i deg og henge ut «mobberne». Bare litt barnslig oppførsel av deg, men meg om det. 🙂

    65. Altså, jeg er helt enig med Kristin om at du bidrar til å normalisere plastisk kirurgi. Tenk på alle jentene du gjør usikker pga utseende og kropp. Greit nok at du har tatt det, og jeg har ikke noe i mot at du har operert deg. Men det jeg har noe i mot er at du spiller på usikkerheten hos unge jenter. Når de ser hva plastisk kirurgi har gjort med deg, ønsker de selvfølgelig å endre på seg selv fordi de er usikre. Og jeg synes det er veldig dumt at de skal bruke tusenvis av penger på å endre utseende osv. Alle er bra nok som de er og behøver ikke å endre på noe. Men som sagt, du er ikke den eneste som gjør det.
      Det jeg gjerne synes var frekt av Kristin var «håningen» av stygge rumper etter at du opererte din. Jeg synes hun kunne spart seg for det. Det var tross alt ditt valg å gjøre det og da burde ikke hun blande seg inn i det.
      Jeg synes du og Kristin skal få slutt på dette dramaet.
      Jeg skjønner dette er tøft for deg men det er også tøft for Kristin og Dennis. Saken har alltid to sider!

    66. Morsomt hvordan ingen visste hvem eller hva Kristin og dennis var for noe, før du ble kjent. De valgte å bruke deg som en måte å bygg seg selv på. Altså å latterliggjøre deg, for å få hits og likes selv. Morsomt hvordan Kristin vil normalisere at plastikk kirurgi ikke er bra, men samtidig normalisere at det å latterliggjøre mennesker du ikke kjenner offfentlig på nett er ok. Hun er en mobber. For helt ærlig, greit om hu mener at hu nesten aldri har «mobbet» deg, så har hun fortsatt per dags dato mobbet deg MYE mer enn du noen gang har mobbet henne. Det verste er, du har jo aldri mobbet henne en gang.

    67. Jeg blir helt målløs. Tenker dere ikke på de som faktisk blir skikkelig mobbet hver eneste dag? Grow the fuck up. Begge to.

    68. Stå på, fine Isabel, du er perf akkurat som du er!! Digger deg, håper det blir bedre snart ❤️❤️❤️

    69. Det er innsiden som telles 🙂 Kristin burde godta at alle ikke er like, det er innsiden som telles! Du har rett til å operere det du ikke er fornøyd med akkurat som hu har rett til å være den hu vil være! Jeg syns Kristin ser ut som en apekatt i trynet men det gjør ikke meg noenting og jeg mobber ikke hun for det. Herregud kan ikke alle bare se ut som de vil og være enige i å være uenige.

    70. Jeg har følt på mobbing og den følelsen er ikke god og hvertfall når du ikke har noen og ikke har familie heller og det eneste du vil er bare og forsvinne fra verden. Jeg kan ikke si at du ikke har blitt mobbet men du kan velge og ignorere Dennis når han tagger deg i memes selvom han sier han bare har gjort det en gang. Tenk på personer som meg og andre som blir sagt noe stygt til hele tiden og må møte de personene 5 ganger i uken. Og som ser på deg stygt hver gang du går til skolen og du må spise på do for å se de minst som mulig og du er helt alene om det og tenker shitt jeg har fortsatt 6 år til med skole. Så selvfølgelig kan du si at du blir mobbet og at de er mobbere men hver forsiktig fordi en som har blitt mobbet og blir mobbet vet hvordan det er. Og skal ta og kalle andre en mobber skal du være javlig forsiktig med en mobber er en som utstøter deg hver fucking dag. Tenk og bli skrevet utpå huset ditt «Jævla hore» Drep deg selv» Du er ikke verdt det». Og også ikke ha noen og snakke med. Ikke en som som tagger deg i noen memes som uansett er jævlig barnslig og teit og jeg vet at Dennis burde vite bedre. Men han har sagt unnskyld for det så tenker jeg at du kan ta det gjennom fire øyne med Kristin. Og trenger ikke og ta det med hele verden fordi personer for veldig mye hets som f.eks Morten Hegseth. Jeg tror du Isabel tar ting veldig personlig og er en usikker person men det vet jeg ikke jeg kjenner ikke deg. Isabel jeg er ikke noe fan av deg dette er første gang jeg er på bloggen din. Men jeg tror du er en herlig type og du er en pen Jente håper alt dette med Kristin og Deg blir bedre virkelig.

    71. Du er alt for selvsentrert. Voks opp. Du kommer aldri til å kjenne på ekte lykke før du slutter med det egosentriske drittet ditt.

    72. Jeg vil ikke ta noen side, hvis du Isabel føler st du har blitt mobbet så føler du det. Men det ar du ikke vil møte Kristin syns jeg blir for dumt, hvis du greier å si imot på snapp så må du får det til i virkeligheten ikke bare på PC eller telefonen.
      Hvis Kristin har et problem om plastisk kirurgi så burde hu ikke nevne navn men hi burde si st det ikke er bra osv

    73. Hei Isabel! Jeg ville bare si at jeg synes du er en sterk person som får mye hat mot deg hver dag, men likevel synes jeg du lager så en utrolig stor greie ut av dette. Det at du har operert deg fordi du har vært usikker på deg selv, støtter jeg fullt ut (for du kan gjøre akkurat det du har lyst til.) Men jeg bare lurte på et argument Kristin hadde som du ikke har sagt noe i mot; at du «normaliserer det å operere rumpe, pupper og fillers» Du viser på en måte at dette er helt greit å gjøre og viser at det er helt normalt. Synes du ikke at det er litt sykt at det er så utrolig mange som ser opp til deg, sparer konfirmasjonspengene sine for å operere seg som du gjør?? 8 år gamle jenter som bare er opptatt av å ha fin kropp? Nei jeg vet ikke, jeg synes at dette er helt galskap og lurer veldig på hvordan samfunnet vårt kommer til å bli fremover. Det viktigste av alt er at jeg synes du som har en så sinnsykt stor plattform i media burde fremme dette med at alle burde være fornøyde i sin egen kropp???

    74. pzzt:
      hei det er meg igjen heppe
      tzz
      eg har på din blogg dine kommentarar sodd. eg likar dei ikkje. tzz.
      alt for mykje schtøgge komments. at følk kan vere så sleme det er teit hade tzzz
      no hade eg egentlig sagt hade eg er ikkje ferdig lell eg har meir å sege.
      Christine aguilere stilte opp uten sminke på forsiden av paper magazine. tzz

    75. Bra du står opp for dette her
      Særlig kanskje i fht at kristin har sagt hun aldri i sitt liv har snakket ned noen..
      Men ikke si at tv3 fremstiller deg feil på hver eposode.
      Produksjonen er skuffet over at du har brutt taushetsplikten og vil ikke spille inn tv med deg i fremtiden av en grunn. Du har allerede sagt at det er et par hvor du bare liker en som vinner. Du fortalte at kristin og ann Mariell skulle komme inn. H

    76. Jeg blir flau over Kristin og Dennis sin oppførsel i denne saken, de har startet alt dette. De fremstår barnslig i mine øyne.
      De kjenner ikke Isabell engang. De vet ikke hvordan hun reagerer når de sier disse tingene. De mener at det de sier ikke er så ille, men jo det er det. Det kan faktisk såre, spesielt når det går på et menneske personlig.
      Jeg vet selv hvor ekkelt det er å bli snakket til på måten Kristin snakker til deg Isabell, eller det kan jo ikke sammenliknes. Men måten Kristin prater er bare utrolig kvalm. Hun snakker som om du er dum. Og hun tar den tonen der hun prøver å fremstå helt uskyldig. Og at det er latterlig at du reagerer som du gjør. Det er ekkelt å se på. At hun sitter der i videoen sin og små ler, og virker som om du er en eller annen grinete unge.
      Og det som også provoserer meg er at Kristin startet en stor konflik ut av noe som var ingenting. Kristin er den som skapte dette, og likevel klager hun på at Isabell ikke vil “face” problemet. Jeg skjønner godt at Isabell ikke vil møte Kristin. Når hun i utgangspunktet ikke ville noe av dette i det hele tatt. Ja, Kristin du kan si meningen din, men det kan du fint gjøre uten å henge ut Sophie Elise eller Isabell. Eller andre som har utført slike operasjoner, som du faen ikke kjenner engang. Folk som ikke har gjort deg noe. Skjønner at du vil si ifra når du tolker det som om Isabell er med på å normalisere operasjoner, men måten du gjør det på er helt klønete. Når du i tillegg drar inn kjæresten din Dennis og han sitter der å og tagger Isabell i nedlatende memes. Og dere sier det bare er for gøy? jeg tror ikke det er så gøy lengre når dere ser at Isabell faktisk bli såret, og man forstår jo at dette ikke er ment godt. Det er ment for å latterligjøre, men for dere på kanskje en “mildere” måte.
      Og ja, jeg skjønner veldig godt at du føler deg mobbet og latterligjort Isabell. Det hadde jeg og følt i din situasjon. Alt dette drittet er så ufortjent, og tro meg når jeg sier det. jeg har egentlig aldri hatt noen spesiell mening om noe av dette eller om verken noen av dere to jenter, men ble mer interessert i saken etter paradise. Og jeg bestemte meg fort om hvilken side jeg ville stå på. Og det er på din side Isabell. Jeg støtter deg 100% her. Det er utrolig ukomfortabelt å ha folk som er innpå deg og dømmer deg. Kun etter valg du har tatt og hvordan du ser ut. Det er så kvalm oppførsel at jeg har ikke ord.
      De sitter å prater dritt, hisser opp og derretter bare få alt til å høres så lite og uskyldig ut. Og si “neineeiii, det var ikke ment sånn” og lalala. Kan man ikke bare la folk være i fred? La alle få ta sine egne valg når det gjelder den jævla kroppen. Isabell er en vakker person på innsiden og utsiden. Hun blir såret, og det å bli ledd av og sett stygt på er faktisk nesten vondere enn stygge kommentarer. Bare la henne være, det å kommentere på utseende vet jeg selv, er utrolig sårt. Det er det. Og når det skjer så ut av det blå, blir det feil.
      Isabell, vær sterk. Stå på ditt, og vit at det er mange som heier på deg og står på din side. <3 Stor klem <3

    77. Jeg syntes at det er helt sykt hvordan dennis og kristin fremstiller denne konflikten, og ja jeg kjenner deg ikke personlig. Men for å si det sånn virker du faenmeg mye mer modig en de drittungene som startet hele denne dritten med å kommentere på ting som de vet du er usikker på. Ville bare si at jeg støtter deg fult og helt, og husk, Haters makes you famous 😉

    78. Bare ELSKER hvor glad du blir når det kommer inn brev på PH 😀 😀 Haha, det er bare så skjønt..

    79. Silje 20.27 : Spot on! Og hvem er egentlig Kristin og Dennis? Nå ser ikke jeg på slike barnslige program som Paradiset eller hva det heter, jeg er jo tross alt 85. (Neida) Men seriøst? Har ikke livet annet å by på, annet å skrive om?

    80. Latterlig at Kristin og dennis mener de har blitt mobbet i kommentarfeltet de siste dagene, men ikke har selvinnsikt nok til å se at det de holder på med er mobbing. Skjønner veldig godt at du syns dette er vanskelig og blir trist av det, for voksene kan være minst like slemme som barn når det gjelder mobbing og kanskje mer! Kristin og Dennis trenger å bli satt skikkelig på plass og bli vist at dette er faktisk ikke greit

    81. Off Off Off. Skulle trodd alle parter involvert gikk på ungdomsskolen, hele saken er ingeting annet enn flaut fra begge sider.

    82. De aller fleste snakker om at bloggere påvirker unge til å bli usikre og ville operere seg, men jeg er så uenig. Har ikke lest bloggen din så lenge, men til tross for dårlig selvtillit i mange år, har jeg ALDRI følt at det er riktig å operere kroppen min, selvom det er ting jeg ikke har likt ved meg selv. Vil helt ærlig si at det er mer barneskoler og foreldres ansvar i hvor stor grad “unge jenter” skal bli påvirket, Isabelle kan jo ikke velge hvem som skal lese hva og åssen det skal bli tolket? Ho er i det minste åpen om operasjonene.
      Støtter deg i denne saken mellom deg og Kristin, det finnes ingen gode grunner til å spre falske rykter i media eller å endre historien på ting som har skjedd. Du burde riktignok kanskje snakke med henne, selvom det garantert er vanskelig og tungt. Men det kan jo hende at de endrer oppførslene sine og vokser opp? Du er så sterk, håper det går bra med deg!

    83. Hei.
      Man må slutte å definere og fremstille alt svart-hvitt. Definisjonen du bruker på mobbing er fra 80-tallet. Ja, den er basert på forskning fra den gang, men i dag er den upresis og uheldig. Du må se det i sammenheng med nyere forskning for å forstå begrepet bedre.
      Både du og Kristin er bloggere og har stor påvirkningskraft. Dere har begge stor makt og en plattform å forsvare dere på. Når en person blir mobbet skjer det ofte i et ujevnt maktforhold der den ene står uten mulighet til å forsvare seg. Er dette tilfelle her?
      Det er fint å fortelle høyt hvordan du har det og hva som har skjedd, men ikke fremstill deg selv som et offer. Flott at du sier hvor lista ligger på hva som er greit og ikke, kanskje de som sier negative ting til deg kan lære? Jeg synes det er leit for din egen del at du kaller deg et offer
      Litt av poenget mitt er at det er skummelt å stå på sitt med definisjoner. Det lager unødvendig oppstyr og krangler, nettop fordi alle er uenig i alle mulige definisjoner. Kan du ikke bare fortelle hvordan du føler deg istedet? Ingen kan kritisere deg for hvordan du føler deg.

    84. Jeg forstår ikke hva som skjer med verden, fysøren så slemme folk er mot hverandre. Kristin og Dennis må virkelig finne på noe bedre å gjøre. Mobbing er IKKE ok og det er helt sykt at voksne mennesker holder på slikt.
      Jeg må bare si at du er utrolig sterk Isabel, du må være et forbilde for mange. Ikke bare fordi du er vakker, men også fordi du er tøff som faen, jeg blir helt imponert! Ikke bry deg om mobbere. Det er så lavmålt det de holder på med at det ikke er verdt dritten under skoa dine en gang . Du ser smashing ut, og du virker som en fantastisk jente både på utsiden og innsiden 🙂 stå på !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg