ANTREKK

reklame ⎟ annonselenker Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

LEVIS SHORTS HER (NÅ PÅ 40%!) ⎪ VANS SNEAKERS HER ⎪ TOPP HER ⎪ VESKE HER ⎪ ØREBDOBBER HER ⎪ SOLBRILLER HER

__________

EYYY, jeg har kastet meg på trenden som jeg i utgangspunktet ikke syntes noe særlig om. Hva kaller man disse veskene? Rumpeveske? Hahaha, jeg har virkelig ingen aning. Sykt kult er det i hvert fall! Jeg har brukt denne mange ganger i løpet av ferien. Den er skikkelig praktisk i og med at den er såpass liten, men samtidig rommer akkurat det nødvendige som mobil, lipgloss, nøkler og lommebok. Hva synes dere? Yay or nay? Det er første gangen dere får se meg med en slik. Hehe! Jeg har skikkelig lyst på denne typen veske, bare i Gucci. Den er to die for.

95 kommentarer
    1. Åååå Isabel den shortsen var så fin? Vi har litt lik fasong så jeg lurer på hvilken strl du har i denne shortsen og om den er stor eller liten i strl ?

    2. Hallo kjære isabel, jeg vil bare si at jeg følger med på bloggen din veldig mye og jeg får veldig vondt i hjerte av å se deg så trist. Dette er første gang jeg kommenterer en blogg men jeg følte bare jeg måtte skrive dette her og håpe på at du får lest det. Jeg vil at du skal vite at du er en utrolig vakker kvinne og du burde ikke angre eller være lei deg over noe som andre sier eller mener om deg. Det finnes hundre vis av kvinner som kunne bare ønsket å se ut som deg. Du er pen, snill og utrolig sterk! Noen mennesker leser bare bloggen din men det er bare noen få som vet hvordan du faktisk føler deg. Jeg vil at du skal vite at det er folk her som ser opp til deg og tar deg som et forbilde! Man burde få lov å gjøre med utsende sitt det man vil. Hvis man ikke er fornøyd med noe så burde man få lov å fikse på det. Jeg er selv ei jente som kunne ønsket å forandre ting på meg selv og håper jeg får utført opperasjonene mine snarest. Husk så lenge du føler deg bra i din kropp så må du bare drite i hva folk mener om deg. For meg og sikkert mange andre er du en veldig vakker kvinne og smil kjære, for det kler deg best❤️ #muchlove

    3. Har du noen gang lurt på hvorfor akkurat du er “target” blant de som latterliggjør deg? Tror du det er tilfeldig eller at det faktisk er en grunn? Ikke at det er greit uansett, men hvorfor akkurat deg og ikke Sophie f.eks

    4. Jeg har ikke noe spørsmål, ville bare titte innom her for å fortelle deg at du er ei nydelig jente! Jeg har vært «fast leser» veldig mange år, men har aldri tenkt over hvor avhengig jeg er av bloggen din før du var inne på ph og oppdateringene ikke var like ofte 😱 aldri stopp med det du gjør, digger deg❤️

    5. Hva synes du om at Erik henger ut Newa på livestreamene sine? Han sier blant annet at han skal publisere mld mellom dem for bevise seg selv uskyldig. Er det god kontakt mellom dem nå?

    6. Hei Isabel!
      Lurer på hvorfor du valgte å ikke ordne situasjonen med Kristin/Dennis privat? Forstår selvfølgelig at å sette fokus på mobbing er utrolig viktig, men i denne situasjonen blir jo Kristin/Dennis også mobbet og truet kraftigere enn deg grunnet omstendighetene, spørsmålet er da om det virkelig er verd å dele på bloggen når dette går såpass hardt utover alle parter?

    7. Hvordan var du som tenåring? Hva var du fokusert på, hvilken krets hengte du med, når drakk du første gang? Drakk du ofte som tenåring?

    8. Hvilken str har du i levis shortsen din?😊
      Hva er ditt mest likte bilde på insta?
      Hva er ditt mest leste blogginnlegg?

    9. Hvis du hadde mulighet til å få tre ønsker oppfylt, uansett hva det måtte være. Hva ville du ønsket da?

    10. Stoler du på Pierre 100%? Såfall, hvordan har du klart å ikke være paranoid, redd eller bekymret ang forholdet

    11. Kan du og Pierre spille inn en language challange der du sier ord/setninger på arabisk også må Pierre gjette?
      Du er verdens søteste, med et hjerte laget av gull!
      Smilet ditt er så vakkert, og elsker personligheten din!
      Stå på!:))

    12. Rekker dere og møte Sara før dere reiser hjem igjen? Stå på, du fortjener ikke alt hets du har fått i det siste.❤️ Bra du har P som virker utrolig støttende.💕 Dere er så flotte sammen.😊 Heier virkelig på deg og Mathias på Paradise hotel.👍👍

    13. Om du kunne gå tilbake i tid, hadde du fortsatt gjennomført operasjonene? Hvorfor har du ikke kontakt med noen fra Stavanger lenger?

    14. Hvordan extensions pleier du å sette på?
      Kan du legge ut bilde av neglene du hadde på i mexico?
      Er det volum vipper du bruker? De er utrolig fine
      Kan du skrive et innlegg om hvordan du ble en så stor blogger, hvordan du begynte å tjente penger, bli sponsa? Har kun fulgt deg et par mnd skjønner du
      Btw diggger deg Queen B<3

    15. You look amaze girl!!🔥 Hadde vært fint å se antrekk fra siden og bak å, men skjønner du ikke gjør det etter all hetsingen. Stå på❤️

    16. Hvor er antrekket fra på din nest siste instagram post?😍 Der du har på deg et beige sett med et skjørt som har sånn «lace» på siden🙌🏻 Dødsfint!

    17. Har du og pierre tenkt å få barn? Kunne du giftet deg med pierre? Hva er det dummeste du har gjort mens du var full? Har du noen skjulte talenter? Hva synes foreldrene dine om at du er med på paradise hotel? Hva synes du om årets Paradisesang? Ps. Du er nydelig Isabel ❤️❤️

    18. Spørsmål til ukens spørsmål: Hvor handler du klær utenom nelly? Og må du betale toll (hvis det er fra utlandet)?
      Har veldig lyst til å bestille fra MDV, men vil ikke betale kjempestore summer i toll. Det samme med meshki

    19. Hei Isabel. Håper du har det bra og at du koser deg masse der duber. Du er sterk og kommer deg gjennom dette med glans ❤️
      Jeg lurer på om PH er sponset av Gucci, ser flere av deltakerene bruker belte inne på hotellet.
      Ha en fortsatt fin dag! ☺️

    20. Hei vakre Isabel!❤️
      Hva slags merke er ditt hair extensions? – (mener å ha lest du bruker det for fylde?).
      Og hvilken type bruker du? – tape, microringer osv..
      Tar du dessuten sol? Isåfall hvor lenge og ofte? Evt om du bruker noen form for selvbruning?💋

    21. Etter alt dramaet i det siste, mobbingen av rumpa de og annet. Føler du at du angrer på din operasjoner nå? Eller er du like fornøyd selv etter alt hatet?

    22. Hei❤️ Lurte bare på om du fikk strekkmerker på rumpa eller i puppene når du tok silikon? Livredd 😣

    23. Er det sant at du tjener 200-300.000 i mnd.på bloggen din? Tjener du penger på hvert klikk eller hvordan er Det? Hvor mye tjener du på reklamer i bloggen? Og tjener du noe på IG din?

    24. Ser du har gått ned en del i vekt rundt magen, er det noe du har gjort med vilje, har du operert det vekk eller har det bare skjedd av seg selv?

    25. Spørsmålet mitt kommer fra videobloggen til Pierre hvor han sier du ønsker å legge deg under kniven igjen for å ordne på rumpen. Tenker du gjennomføre dette? Jeg syntes du er flott uansett hvordan rumpen din ser ut, bare så det er sagt! Heier på deg <3

    26. Kjære du må slutte å riste på din bryst og rumpe, det passer ikke din kropp. Du så jo hvordan rumpe ristingen gikk på ph aouf 🙁

    27. Spørsmål til q&a:
      Kommer du noen gang til å ha meet&greet? ❤️
      Favoritt sminkemerke og produkt?❤️
      iPhone eller Android?
      Hvilke artister liker du å høre på?
      Tror du at du kommer til å gifte deg og få barn med Pierre?
      Hva syns du om dine fans?❤️

    28. -Når du tok fettsuging i forbindelse med rumpeoperasjonen din, kom fettet tilbake igjen etter hvert da?
      -hva er du mest fornøyd med på utseendet ditt?
      -hvordan ser ditt drømmehus ut?
      -hvordan kan du se for seg livssituasjonen din om 10 år?
      -hvis du skulle bodd et annet sted i Norge enn Oslo hvor skulle det vært?
      -har du kontakt med faren din? Hører aldri om han på bloggen.
      Btw, du er ei nydelig jente❤️

    29. Shaiker du rumpa mye for pierre, hva syntes han? Haha kødda uheldig med ph vinkel. Spørsmål:Blir du ikke lei av å spise ute hele tiden og bare være med Pierre. Savner du ikke å lage mat og kunne og invitere venner og spise sammen, ha venne kvelder, dra på besøk osv?

    30. Du reiser jo mye osv til varme strøk.. jeg lurer dermed på om du har noen gode solkremer å anbefale for både ansikt og kropp??

    31. Hei, jeg lurte på om du kunne ha whats on my iPhone innlegg?❤️ Håper det går fint med deg og at du skjønner at alle som hater på deg bare er sjalue!💋

    32. Kan du legge ut sminke video? Eller skrive et innlegg med sminke produkter du bruker? You look flawless ♡
      Dessuten er du rå på PH, jeg mener… jeg ler høyt av alt det morsomme du klarer å få sagt, spillet du gjør og nei -fy f så rå du er 😍🙌🏼

    33. Hei Isabel! Har ikke noe spørsmål, ville bare fortelle deg hvor nydelig du er, på innsiden og utsiden (slik vi kjenner deg, ihvertfall) skjønner det er vanskelig å lage et fullstendig bilde av deg selv via en blogg, men jeg følger vi kjenner deg så godt og vi digger deg! Samtidig er du så utrolig pen, men det var du før operasjonene og, du er, har vært, og vil alltid være pen!
      Vil bare si at jeg ser veldig opp til hvor sterk du har vært igjennom alt det som har skjedd og alt som du har klart å oppnå. Beinhard er du! STOLT AV DEG, og det er resten av dine faste lesere også. Stå på, Isabel!

    34. Hei!
      Jeg har ikke fulgt bloggen din særlig mye, men har selvfølgelig fått med meg alt dramaet den siste tiden. Og jeg vil bare si at jeg til dels kan forstå hvordan du har det. Jeg har jevnlig fylt leppene mine med Restylane de siste 2 årene, og får MANGE kommentarer på det. Jeg føler at alt det som er positivt med meg liksom blir glemt? Jeg er snill mot alle, jeg er flink og profesjonell i jobben min, har nettopp gått ned 11 kilo, har gode karakterer, er alltid i godt humør og mye mye mer. Men det teller liksom ikke, og jeg er KUN en dum bimbo som fyller leppene sine. Du får garantert gjennomgå hardere enn meg, men jeg skjønner hvor frustrerende det kan være. De som kritiserer kommer nok heller aldri til å forstå, men synes at det er flott at du legger frem sannheten selv om mobberne ikke tror på den.

    35. Tror du at du noen gang kommer til å skvære opp med Kristin? Jeg vet jo selvfølgelig ikke alt, men på utsiden ser hele greia ut som en stor misforståelse fra begge sider

    36. Hei kjære deg<3
      Du ser utrolig bra ut!! Vær stolt av deg selv, uansett om du angrer på enkelte avgjørelser du har gjort. No matter what du ser amaaazing ut! Og du har verdens fineste ben for real! At du klarer å reise deg gang på gang er helt ufattelig, men så enormt sterkt av deg. Du fortjener virkelig ikke all denne mobbingen og håningen, får så vondt av deg. Håper du viser de nok engang at de ikke klarer knekke deg, og du har så mye mer fans enn haters. You go girl❤️

    37. Celine brillene dine fra Nelly, new audrey. Hvilken farge har du? Så lurer jeg på om det står på den ene siden på fremsiden «Celine» . Vet at på noen Celine briller viser bare de tre prikkene. Haha! Krysser fingrene for svar

    38. kan man se det seneste inngrepet ditt? Eller er det mer “skjult”? Om du skjønner hva jeg mener 🙂

    39. Første gangen jeg kommenterer på en blogg!😄Vil bare fortelle at jeg virkelig merket at du var borte fra media en stund, OG DET ER SÅ GODT NÅR DU ER TILBAKE❤️Jeg merket veldig at det var noe som manglet uten dine daglige snaps og blogginnlegg! Go bella!❤️

    40. Må være enig med meg selv at jeg trodde det var du som det var bilde av på Instagram med så var det kourtney kardashian!! Trodde det var deg

    41. Hvorfor fjerner du ikke rumpen eller litt av rumpen hvis du angrer så mye? Eller er det ikke mulig?😬

    42. Kjære du må slutte å riste på din bryst og rumpe, det passer ikke din kropp. Du så jo hvordan rumpe ristingen gikk på ph aouf 🙁
      HVA i helvete bryr det deg? Pell deg vekk fra kommentarfeltet jævla retard. Folk rister på hva faen de vil.

    43. Isabel kan riste hva faen hun vil, om jeg vil riste min store rumpe med cellulitter så gjør jeg det, uansett om folk synes det ser bra ut elller ikke! Fuck off liksom.

    44. Tror det heter rumpetaske (husker ihvertfall det fra barndommen).
      Kledde deg veldig bra. Den fra gucci er to die for, skjønner ikke hvorfor du ikke unner deg den. Er jo halvarten av nellyshoppingen din i pris.
      Hvorfor ikke unne seg noe av kvalitet istedenfor 50 plagg du kun bruker en gang hver. Go for den! Klem til deg! <3

    45. Du er så fin Isabel og jeg elsker stilen din!!! ❤️
      Jeg lurer på om du pleier å ta pedikyr? Og hvis ja: hva slags farger liker du på tærne?
      Det andre spørsmålet er hvor er de rosa store koffertene dine som du har på PH fra? De er sååååå fine!!
      Kos deg i varmen for meg! ❤️

    46. Heii, kan du skjekke dm på Instagram please? Sendte en Bursdags hilsen for litt siden❤️❤️❤️

    47. Herregud, alt dere skal finne på å kommentere om Isabel? Det er ikke noe galt med knærene hennes, og det er ikke noe galt med at ribbeina hennes syntes. Sånn seriøst. Skjerp dere.
      Har dere noen gang tenkt på at det ikke er greit? Man kommenterer ikke på at en person er feit og at de har skikkelig mage osv og det er heller ikke greit å kommentere på om en person er tynn heller, og at man ser ribbeina til en?
      Det er kroppen hennes og det er sånn den ser ut og den er fin. ALLE er fine uansett.

    48. Prøver igjen:) hvilken strl har du på shortsen? Det hadde vært sykt hjelpsomt for meg hvis du svarte?😊 klem❤️

    49. måtte gå tilbake til dette innlegget bare for å se om du hadde skrevet strl på levis shortsen, haha. men det hadde du ikke, så hvilken størrelse har du? skjønte ikke strl på shortsen helt <3
      du er super nydelig og så sterk!! digger deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg