JEG ER HELT TOM

Hei.. Hvordan starter man egentlig et innlegg etter at man ikke har blogget på et par dager?

Jeg er ikke like impulsiv som jeg var før. Jeg holder problemer som oppstår i privatlivet mitt privat. Jeg har ikke lyst til å brette ut om hva som skjer og hvorfor jeg ikke har oppdatert, rett og slett fordi at det angår andre personer enn meg også. Hadde det bare gjeldt meg, hadde saken vært annerledes. Jeg er bare veldig utmattet psykisk og vet helt ærlig ikke hvor jeg har huet mitt akkurat nå. Jeg har i hvert fall funnet ut at det å ligge alene i sengen fra morgen til kveld og ikke sosialisere meg eller prate med noen, er det verste man kan gjøre. Jeg gjorde det i 2,5 døgn, før jeg i går tok tak i meg selv. Jeg dro ut i parken for å møte jentene mine, og fortsatte kvelden hos Sofie. Det var ubeskrivelig godt å komme seg litt ut og ikke minst få tankene over på noe annet. 

Planen var egentlig noe helt annet i dag – jeg hadde ingen planer lenger og heller ingen lyst til å gjøre noe utav 17 mai. Men, det kom ikke på tale da jeg hang med jentene i går, så nå er jeg hjemom for å fikse meg, før jeg møter resten senere. Det er nasjonaldag kun en gang i året, og den skal ikke tilbringes i sofaen selv om det er det som frister aller mest. 

Jeg må bare beklage for min lille pause uten noen slags forklaring, men jeg klarte bare ikke mer. Jeg behøvde å koble bort alt rundt meg. Slik er det for alle blant.. Jeg har savnet dere masse da, det er sikkert og visst. Som jeg alltid sier; bloggen er min lille baby. Jeg får døds dårlig samvittighet når jeg ikke presterer og leverer godt nok innhold til dere, men noen ganger må man prioritere seg selv. Jeg føler også litt på det at jeg ikke vil poste fler innlegg hvor jeg er negativ, for det kan ikke være særlig hyggelig for dere å lese. Jeg ønsker å ha en blogg der dere kan finne inspirasjon og få glede ut av, men samtidig – som jeg skrev tidligere – jeg er lei av å male opp det perfekte liv, når det ikke alltid er tilfelle.

Nedturer finnes i livet mitt også, slik som i alle andres. Hvorfor skal jeg skjule det? Grunnen til at jeg ofte er redd for å dele noe om mine nedturer, er fordi at ryktene begynner å florere på sekundet. Så kjære lesere, kritikere, hatere, venner: vær så grei å vær snille i kommentarfeltet og vær så snill og ikke anta saker. Jeg forteller når jeg er klar, og jeg forteller når jeg selv har funnet ut av ting. Akkurat nå behøver jeg bare å blogge om materialistiske og overfladiske ting. Ting som ikke krever så mye av meg. 

Jeg er vanvittig glad i dere, og jeg vil takke dere for at dere alltid finnes her for meg. Verdens godeste lesere. 💕

33 kommentarer
    1. Akkurat nå behøver jeg bare å blogge om materialistiske og overfladiske ting. Ting som ikke krever så mye av meg. Med andre ord du skal fortsette som før?

    2. Vi forstår alle at det er slutt mellom deg og Pierre. Hvorfor sier du det ikke bare som det er? Det hadde da blitt lettere for deg selv, da det slett ikke kan være lett å holde ting skjult. Jeg håper at det går fint med deg og at du kommer deg over dette bruddet. Godt at å lese at du skal feire dagen i dag, og ikke stenge deg inne. Jeg håper at du får en fin dag <3

    3. De fleste av oss forstår nok hva det dreier seg om, så vi trenger ikke mase om dette. Fortell når du selv føler for det. Du klarer deg godt selv når du får orden på tanker og følelser. Stå på. Du har store prosjekter på gang og du har sikkert masse du kan glede deg til framover. Lykke til! Ønsker deg alt godt! Håper du får en ok 17. mai.
      Styrkeklem ❤

    4. Lille venn ❤ uansett hva som skjer – ting vil ordne seg vet du. Ha en fin 17.mai !
      Kjempestoooor klem 😘

    5. Hvordan kan du henge ut UPS det firmaet som tokk imot din pakke. Den firmaet er tusen ganger større enn bloggen din får store varer jevnlig. Du hadde faen ikke fått tilbake den lille pakken din om de hadde tenkt å stjele pakken din slik du framstår på bloggen! Slutt å lyve og snu om på ting for at du skal få andre å dårlig lys plastikk rumpe som pierre digger not

    6. Fineste, godeste deg – ønsker deg alt godt her i livet, og ikke føl at du må brette ut om både det ene og det andre. Vi støtter deg no matter what, og de som driver og spekulerer hit og dit og sprer dårlig stemning kan bare gå et annet sted. Sender deg masse kjærlighet og positiv energi <3 Klem

    7. Stor klem til deg – og en god 17.mai feiring skjønne du <3
      Håper det ordner seg snart. Ta den tiden du trenger.

    8. Håper du får en fin dag uansett! Og lurer sykt på det rosa settet med shorts og kort jakke på snap, hvor er det fra? 🙂 var sååå fint!

    9. “Akkurat nå behøver jeg bare å blogge om materialistiske og overfladiske ting. Ting som ikke krever så mye av meg.”
      Du bør få ekstern hjelp, og beskyttes i mot deg selv (ikke spydig ment) Du har da aldri hatt noen substans i hverken fremferd eller skriftlig kommunikasjon. Livet ditt er et umodent, naivt og polert ønskebilde, som flesteparten av jenter vokser av seg når de har passert 14 år.

    10. faen dritt at du har d så dårlig, men jeg bare håper ikke det er noe som skjedd mellom deg og pierre som gjør at dere ikke er sammen mer!

    11. Kjære Bella. Om det er slutt skjønner jeg ikke hvordan du klarer å komme deg ut?! Jeg hadde vært så knust! Jeg hadde ikke klart veien videre. Jeg er blitt så glad i P gjennom vloggsa. Han virker så varm og genuin! Det kan ikke være slutt, det må være noe annet! Håper det!🙏🏻

    12. Haha du skriver jo bare piss uansett, du har lite mellom ørene så hvordan skal du klare å skrive noe meningsfylt😴

    13. Kjære Isabel jeg skulle så gjerne ha gitt deg en god klem, veldig trist og lese at du ikke har det så bra. Kjenner meg godt igjen av følelsen av å bare ville ligge i sengen når ting er vanskelig. Men veldig bra at du klarer å sosialisere deg med venner selv om du har det tøft. Men husk også å ta deg tid til deg selv til å sortere tanker og følelser, så du ikke møter veggen å får det verre ved å stenge ting inne. Betro deg til en god venn din mor eller en annen du stoler på som kan støtte og trøste deg i tunge stunder.
      Jeg skal ikke spekulere i om hva som har skjedd eller skjer, det er dine tanker og dine følelser, alle har vi rett på et privatliv.
      Ønsker deg masse lykke til, ta vare på deg og dine💙
      Du ser helt fantastisk flott ut😊
      Klem til deg😊

    14. Håper siste dagene har vært overkommelige greie mot deg. Husk at det ligger en haug av inspirasjon i ting som ikke er spesielt gledesfylte også, så du trenger ikke fokusere på å fokusere på det posistive, for å si det sånn;) Tror nok selve ryggraden din, dvs den du er- din mentale core, er stilt i den retningen uansett, så bare tast i vei selv når du er lei.
      Gode ønsker videre:)

    15. Du krangler sikkert med Pierre om penger! Du er jo så gjerrig og egoistisk at jeg blir lei meg på Pierre sine vegne. Du handler klær til deg for over tretti tusen i mnd så kjøper du ingenting til Pierre. Du har kjøpt en Gucci sko men du kjøper ikke noe klær til Pierre ell la han og få shoppe pg nyte litt av livet. Uten Pierre er ikke du en dritt! En taper og en underholdning som de fleste liker å se på deg med. Stakkars Pierre som må holde ut med en så selvopptatt bitch som deg!

    16. Herregud!!! For noen kommentareter, ta dere sammen folkens!!!! Skjer med skrive så mye dritt? Har dere seriøst ikke noe liv? Er dere så stygge at det å skrive stygge kommentarerer til andre får dere til å føle dere bedre? Skjerpings! Isabel, du er ung ennå og du har masse gode ting foran deg! Som sagt life goes on, det er hardt og tøft men du har opplevd mye annet som har faktisk vært hardere og vanskeligere, men du har klart deg gjennom det! Så dette klarer du også! Stor klem❤️

    17. Herregud for noen stygge kommentarer. Dere som sitter å spyr ut av dere sånn dritt er jo iallefall siste sort! Det er jo dere det er noe galt med!

    18. Altså hallo dere i kommentarfeltet! Er dere helt på bærtur ?? Det er faen meg helt normalt å vær borte fra kjæresten sin og heller feire med venner noe som er SUNT FOR ETT FORHOLD!!! Betyr ikke at det er slutt, ta dere ei bolle ffs.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg