MITT ALLER SISTE…

SISTE KRANGEL

Krangel og krangel… Jeg ble sinna på mamma, for hun ringte meg å kjeftet fordi at jeg hadde gjort et stort kjøp på Louis Vuitton og satt meg opp på venteliste på en veske på Gucci som var utsolgt. Jeg liker ikke å bli fortalt hva jeg kan bruke mine egne penger på og ikke. Hun mener jo ingenting vondt, hun vil jo bare at jeg skal være flink å spare til huskjøpet. Grunnen til at jeg blir sur er fordi at jeg så og si sparer hver eneste krone som jeg tjener. Jeg er og har vært kjempe flink på spare-fronten en god stund, og derfor synes jeg at jeg fortjener å skjemme meg selv bort litt. Sparekontoen min lider ingen nød.

SISTE KJØP

Klær eller mat? Hva med begge? Det siste jeg “shoppet” er et par sko fra Louis Vuitton. Du kan se de i vår nyeste vlogg på YouTubekanalen. I form av mat handlet jeg ytrefilet, Cola Zero, smågodt, jordbær, baguetter, pålegg, bearnaise saus (ekstra krydret til og med) og olje. Det siste av random kjøp jeg har gjort, må det være linse væske og graviditetstest.

SISTE TELEFONSAMTALE

Det var med Anne Victoria, som jobber i Egmont. Vi pratet jobb! Før det ringte søsteren min som gledelig kunne meddele at eksamen gikk supert. Woho!! Jg synes forøvrig veldig synd på henne og alle dere som sitter med eksamens kaoset nå. Dere er super flinke, hold ut!! Snart ferie 😃

SISTE BILDE PÅ KAMERARULLEN

SISTE MOTTATT SMS

«Hei! Hvordan gikk det med møtet og møte med ******* i går? Kan vi ringes etterpå? Klemmer»

SISTE SENDTE SMS

«Ring meg når du har tid! ❤️»

SISTE MÅLTID

Baguetter med Brelett (kan ikke spise annet smør, jeg eeelsker Brelett av hele mitt hjerte), krydder kalkunskinke og ost. Til det drakk jeg en kaffe latte med tusen kg med sukker. Wups! Jo, og så drakk jeg den nye Zero saften med smak av pasjonsfrukt og jordbær. Jeg så reklame av den på TV, og siden har jeg tenkt på den. Derfor måtte jeg så klart kjøpe den da jeg var på butikken i går, og jeg angrer ikke. Mums!

SIST GANG JEG GRÅT

Det var på 17. mai. Det var som dere allerede vet litt kaotisk på privaten. Jeg fikk høre mange rykter om forholdet mitt (som ikke er sanne), og da en jente kom frem til meg på Solli rant begeret over. Heldigvis ordner ting seg som oftest til slutt. Jeg fikk nok en gang bevist for meg selv at kommunikasjon er det viktigste som finnes. Det er så fort gjort å anta saker, og ikke minst overtenke hver minste detalj. Da kan plutselig de miste sakene blir så unødvendig store, når det egentlig ikke er så alvorlig.

SISTE FERIE

Det var turen til Cannes sammen med Nelly.com! En 24 timers tur, faktisk. Det var SUPER gøy, men shit så sliten jeg var når jeg kom hjem. Det var fullt kjør fra klokken 05 på morgenen, frem til kvelden etter når jeg var hjemme igjen. Det var totalt verdt det da, for jeg storkoste meg virkelig. Det var så koselig å bli kjent med mine fellow bloggere fra Norge. Herlige jenter!

______

Hallo, jeg digget å skrive dette innlegget!! Likte dere det? Det var et ønske-innlegg av en leser. Kom gjerne med flere tips til innlegg som dere er keen på. Klem!

19 kommentarer
    1. Veldig bra skrevet innlegg!❤️
      Jeg vil gjerne ha flere slike innlegg😘
      Ha en fin helg Bella, det fortjener du❤️

    2. Kan du ha et innlegg om hår og hårfjerning? Vokser du eller barberer du? Haha det her var sikkert et spesielt spørsmål

    3. Forstår godt at du liker Shu uemura. Kjøpte volumshampo, balsam og kur, blå serie. Helt amazing for håret mitt. Det ble så fint og ga flott fylde til mitt tynne hår. Jeg er såååå fornøyd.

    4. 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
      Kunne du vise hva du har kjøpt fra desenio?😍
      (Emojiene er bare for at du skal legge merke til kommentaren)
      🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    5. Hei, Isabel! Du burde være glad at du har en mor som bryr seg om deg og tar seg tid å ringe deg isteden for å kverulere på bloggen, og skrive et helt blogginnlegg fordi du tror du er en 14 år gammel jente som nå har fått ukepenger og kan gå å kjøpe dritt. Din mor tenker på din fremtid i og med at du som toppblogger er avhengig av å leie. Hun vil nok gjerne at du skal bli selvstendig, noe som er på tide. Jeg lurer på hva som vil skje med deg når du er 40 år og denne bloggen da ikke er like populær, skal du leve på nav da?

    6. ?? the blocked one ?? du sier det er på tide at hun blir selvstendig? Hun bor med kjæresten sin, eier leilighet, tjener egne penger, og bruker de på hva faen hun vil, hun sparer penger og har en suksessfull blogg. Ser ikke annet enn selvstendighet. Få deg en annen hobby enn å sitte å skrive piss over nett. ?? hva skal du gjøre når bloggen ikke er populær lenger, nav??? Om det skulle skje, tror du virkelig hun kommer til å ha noen problemer med å få seg en jobb? Så populær som hun er i sosiale medier så kommer hun til å få jobbtilbudene kasta etter seg. Jeg kommenterer aldri på blogger men Damn, når du hevder at hun ikke er selvstendig å bare sitter å skriver piss så klarer jeg ikke la vær.
      Kjør på Isabel, du er rå!

    7. Til «the blocked noe». Hun har vel nok penger til å skape seg business innenfor andre arenaer? Hva vet du om om denne bloggen bare er et springbrett? Syns man skal være forsiktig med å undervurdere andre.

    8. At du sparer omtrent hver eneste krone du tjener er bullshit.. Bloggen er full av innkjøp fra bla. Nelly omtrent hver uke..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg