BILDEDRYSS FRA FINALEFESTEN

Processed with VSCO with a9 preset

__________

Se så hyggelig vi hadde det! På torsdag var det duket til Paradise Hotel finalefest. Jeg er glad for at jeg valgte å dra, for jeg hadde det super gøy! Det er alltid gøy når jeg får se hjertene mine igjen. Jeg må si at det var litt spesielt å ha hele gjengen samlet her i Oslo, og ikke i Mexico. De fleste har jeg ikke sett siden innspillingen, da jeg ikke dro på premierefesten. Jeg husker så godt forrige sesongen jeg deltok. Den finalefesten var jeg seriøst litt veeel for full på, og det kan jeg love dere at ikke var den smarteste beslutningen jeg har tatt i livet mitt haha. Jeg mener, vi skal jo tross alt intervjues av pressen før finalen sendes, og der vil man jo gjerne vite hva som kommer ut av ens munn. Vel, jeg lærte fra sist og drakk derfor kun en cider før pressen denne gangen, haha. 

Og dere, hvor sjuk var ikke finalen? Jeg elsker når finalistene våger å kaste kulen, det blir virkelig en komplett avslutning på en sesong synes jeg. Helt ærlig, HVOR kjedelig er det ikke når det er et kjærestepar i finalen, og man bare på forhånd VET at det kommer til å bli den minst spennende finalen ever? Kult at Leo turte! Jeg tror at frykten for å få masse hat holder mange igjen, men i Leos tilfelle tror jeg nok at han visste at det ikke ville ha negativ innvirkning på han. Han er så sjukt godt likt og en kjernekar, og det er jo slik at man faktisk unner han det.

Nå er enda et PH-eventyr over for min del. Og jeg kan love dere en ting: jeg blir ikke å se i en tredje sesong. Haha! Jeg tar med andre ord ikke “en Kristian Rene”. Paradise er en helt sinnsyk opplevelse, men for min del hadde det holdt med min første sesong. Det var virkelig ikke det samme denne gangen. Jeg er veldig takknemlig for å få tittelen “legende” av produksjonen og TV3, og jeg er så glad for at de syntes at jeg var verdig til å gjøre denne sesongen ekstra bra. Jeg tror ikke at noen med hånden på hjertet kan si at jeg IKKE har underholdt dere i sesong 10. 😉

8 kommentarer
    1. Enig det med kjærestepar. Så deres sesong(2015) var ikke finalen LITT spennende en gang😅 men hadde dere jentene planlagt å gå i hvitt eller? Haha eller så er tilfeldigheten ganske morsom!
      Og et lite spørsmål til, hvordan syns du der var at både Morten og Mads var der? Visste du det før du dro? Uansett veldig tøft og fint at du var der <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg