HJEMME I OSLO I 32 TIMER

Og da var jeg tilbake i hovedstaden! Vi kom hjem fra vår døds koselige family vacay i går kveld. Den flyturen hjem er et kapitel for seg selv ass. Vi boardet flyet, anet fred og ingen fare frem til de plutselig annonserer at teknikere må komme å se på flyet før vi få lette. VEEEEL, det tok 2-3 timer, det. Happy life!!! Så flyturen som i utgangspunktet skulle ta 4-5 timer, tok 7-8. Jeg elsket ikke livet i går, for å si det sånn. Det å komme hjem har aldri føltes så deilig som det gjorde etter den flyturen, haha.

Jeg har en ekstremt stressende dag i dag. Om knapt en time skal jeg på laserbehandling, før jeg skal til familien og ha litt kvalitetstid. Etter det må jeg rett hjem igjen for å pakke, for i morgen reiser jeg nemlig til Los Angeles med Ine og Sofie! Det blir så sjukt gøy å reise på en jentetur med de galningene. Jeg gleder meg masse til reisen, men samtidig gruer jeg meg litt i og med at jeg vet at jeg kommer til å savne Pierre noe helt enormt. Jeg savner han allerede, og jeg har enda ikke reist. Buhu ☹️Vi har planlagt FaceTime dates hver dag, så blir det i hvert fall litt bedre. 

Jeg har litt vansker med å vite hvor mye jeg skal pakke med meg, for jeg har jo tross alt store planer om heidundranes shopping der nede. Jeg skal ikke holde tilbake på kortet der. Det er jo rene shopping mekka! Og jeg mener, hvor ofte er man i LA? Jeg skal storkose meg. 

Det var forresten fryktelig trist å forlate den nydelige villaen vi leide i Chania. Det var så utrolig koselig der! Vi har allerede bestemt oss for å dra tilbake i løpet av kort tid. Beste stedet ever! Jeg føler ikke at vi har fått sett nok av øyen heller, en uke holdt så absolutt ikke. Det var så rart å være på en så kort ferie, jeg kan ikke huske sist jeg var på en én ukes tur. Jeg forstår hvorfor vi alltid booker lengre reiser, en uke er alt for kort tid.

Nå må jeg løpe. Jeg må få i meg frokost før behandlingen. Vi får prates litt mer senere! Klem.

52 kommentarer
    1. Bra du skal på ferie med flere bloggere nå, så kanskje det blir en bra ferieblogging 🙂 du pleier å være litt dårlig på det når du er på ferie, men når flere må gjøre det samme blir det nok bra <3

    2. Jeg lurer på du som tar laser. Hvordan fungerer det egentlig? Jeg har lyst til å ta laser på veldig store områder, men så har jeg hørt at man må gå tilbake en gang i året. Det tror jeg kan bli veldig dyrt. Så lurte på, EE det egentlig permanent eller er det sånn at man må gå tilbake en gang i året?
      Klem ❤️

    3. God tur og kos deg masse! Du fortjener og ha det gøy og bare gjøre hva faen du vil spesielt etter så mye dritt du får som du overhode ikke fortjener!!! Stå på digger deg <3

    4. Kunne du skrevet litt om selve stedet dere var på, hvilken siden dere bestilte turen fra og hvor mye det kostet? 🙂

    5. Laser på en søndag? Og det er selvfølgelig stressende…. vet du, for all del kos deg, du fortjener visst det sier du, men slutt å omtale alt som så sykt stressende. Du aner ikke hvor heldig du egentlig er..

    6. Hei, hvorfor legger du ut bilder av kroppen din hver eneste dag når den egentlig er falsk? Jeg mener du har jo operert overalt. Dessuten fortjener du ikke pengene du tjener. Jeg vet at du faktisk tjener på at JEG sender inn en kommentar, men jeg synes du fortjener å høre at du ikke gjør noen nytte i samfunnet! Det er forskjell på Sophie Elise og deg. Hun har faktisk jobbet seg opp til den hun er i dag, mens du ble kjent på grunn av Paradise Hotel, noe som er helt forferdelig. Jeg synes heller ikke at du skriver om noe viktig på bloggen din. «Nå er jeg på ferie, og skal se på en film med min kjære», bra for deg! Vi trenger ikke å vite det, det er helt latterlig at du tjener penger på det! I tillegg til det framstiller du deg selv som en person med ikke noe selvrespekt! Klem!

    7. God tur til LA! Har vært der flere ganger, sprøtt sted. Selve byen er ganske skuffende, Walk of fame og Hollywood generelt er lite glamorøst. Mer turistfelle. Pass på å få med dere litt annet og! Venice Beach, kjør langs highway 1, roadtrip til Sequoia national park for å se Redwood trær, Death Valley, evt Las Vegas er alle innenfor noen timers kjøring 😊

    8. Alle forhold er jo forskjellige, men må innrømme det var så mye koseligere å lese innlegget ditt her nå om hvor mye du kommer til å savne Pierre, kontra Sofie som skriver hun sikkert kommer til å ha det så gøy at hun sikkert ikke rekker å savne Morten så mye, haha. Din og Pierre sin kjærlighet er så fin <3

    9. Gleder meg til du blir borte en stund. Like digg hver gang fordi Pierre blir et annet menneske og jeg får endelig kose litt med han igjen

    10. Har du noen gang tenkt til å gjøre noe av det du har lovet? lage sminkevideo? Fortelle om spådama? Venter også på den store nyheten du skulle fortelle etter påske.
      Tips: slutt å lov ting når du ikke en gang holder 90% av det du lover 😉

    11. Jeg lurer på en ting. Hvordan skal du klare deg i LA når du ikke kan snakke engelsk? Det er veldig flaut at du mangler enkelt kunnskap

    12. Ååå kos deg kjempe masse i LA! Du er kjempe heldig som får reise så mye! Jeg har hatt lyst til å dra til USA så lenge jeg kan huske, håper jeg også kan dra til LA en gang❤️ Du er så utrolig pen Isabel uansett hva alle andre sier! you go giiirl, loveu😘

    13. Åå jeg skal til LA i vinterferien! Håper du lager en LA guide etter dere har vært der. Det er jo så mye å se! Gleder meg til å lese innlegg fra ferien. Kos dere masse, og ha en fantastisk sommer videre. Klem❤️❤️

    14. Altså hvor stygge er folk? Er det virkelig så gøy for dere å gå inn for å ødelegge et forhold med å sette ut sånne rykter? Jeg håper dere ikke er så råtne personer at OM det hadde vært sant, sitter dere ikke å skriver sånt i kommentarfeltet. Da sier det seg selv at dere bare er fæle mennesker, hvis ikke ville dere kontaktet henne privat. Jenter er faen meg jenters verste fiende.
      Man kan si mye om Isabel, men la nå hun og Pierre være lykkelig sammen. Slutt å vær idioter

    15. Blir serriøst helt matt av disse stygge kommentarene. Om Isabel virkelig er så forferdelig som dere skal ha det til så la vær å les bloggen hennes. Det er jo helt tragiskt at noen faktisk MÅ legge igjen en stygg kommentar bare for å provesere. Det er dårlig gjort. Det er stygt gjort. Tviler på at dere ville gjort dette mot noen dere traff på gata eller en venninne. Selvom Isabel er et kjent fjes så betyr ikke det at noen har rett til å skrive eller si stygge ting til henne. Det blir for dumt!
      Fortsett med det gode arbeidet 😊 jeg trykker meg inn her hver dag og er strålende fornøyd med din innsats. Du fortjenner toppen av blogglisten.
      Kjempe flink er du!

    16. Når kommer nyheten du skulle fortelle like over påske?
      Hva med nyttårsforsettet om mindre shopping.?
      Hvorfor kjøper du ikke leilighet før i oktober siden der ikke er lønnsomt å leie?

    17. Jeg er så sjalu! 😍 Kos deg masse masse på tur, LA er fantastisk ! Du ser ut som en million<3
      Husk å slappe litt av der nede også! ☺️

    18. Håper du får et jævlig sammenbrudd i LA, vett jo aldri me deg. Plutselig ser du at pengene forsvinner å du trenger å tjene mer på clickbait, hoe

    19. Hmm du blir jo ganske truet når folk kødder med at de vil pule Pierre etc.? Muligens noen er litt usikker? 🙂 han har jo vært utro før, og han kommer uten tvil til å være utro igjen haha

    20. At du gidder å svare på alle hatkommentarer. Virker som at du ikke skjønner forskjellen på kritikk og hat. Du svarer like stygt og ekkelt på kritiske tilbakemeldinger. Du skjønner, folk som slenger stygt vil du skal bite på (noe de gjør) så de kan fortsette. ALT som går imot dine meninger og tilfredstillinger virker som “hat” i dine øyne. Selv når du får kritikk for ting blir det dratt under kategorien “mobbing” hos deg. Nei og nei.

    21. Søte isabell<3 sminken din er kjempe fin men jeg døøør etter på se deg i en naturlig look der det så vidt synes at du har på deg noe sminke<3

    22. Hvorfor svarer du bare de negative kommentarene ? Er du skada? Kan du ikke bare la vær å bry deg. Også ta heller til deg de positive kommentarene også svarer du på spørsmål om innleggene dine og pris på laserbehandling osv? Folk skriver jo stygt hele tiden. Og dem som skriver stygt kan vel bare gå å henge seg eller skyte av seg hodet fordi de tjener ikke like mye penger som deg. Så bare la vær å bry deg om fuckings miserable jævler som skal ikke har no mere liv enn å sitte å rakke ned på en som velger å operere seg selv. Folk skal dømme alt. Kan ikke folk gjøre hva faen de vil. Man opperer seg faen ikke for at man skal høre alle andres mening om det. Men for å føle seg bra selv så skal folk ødelegge deg? Jeg blir forbanna på hele situasjon. Så er det ofte halvfeite stygge kjærringer og gubber på 50 år som skal dømme. De burde ikke si noe for de er jo så stygge. Skjønner ikke at de kan åpne kjeften sin engang. Så dere som skal skrive stygt kan gå i speilet å fortelle hvor perfekte dere er fordi dere ikke har operert dere. Men hadde dere vært fornøyde med dere selv hadde dere ikke sitti her å rakka ned på en person som har opperert eller tar plastikk operasjoner. Dere er jo bare bitter over at dere er så stygge at dere ikke får fikset det fordi dere er noen fattige late jævler som sitter på det halvfeite rasshølet deres hjemme å skal klage på folk som faktisk gjør noe her i verden. MIND YOUR OWN FUCKING BUSINESS YOU PRICKS

    23. Så utrolig nydelig du ser ut, Isabel! Ønsker deg en kjempefin tur 😀
      Hvor er den fine sorte toppen med «lenker» fra som du har på på dette bildet?

    24. Are u ppl foreal? Har dere virkelig så lite hjerte? Be a good fucking human and not a mean one. La denne vakre skapningen leve livet sitt akkurat den måten hun gjør d på uten at henne skal måtte trenge å lese deres stygge anonyme meldinger errday!! Get ur self a life goddammit.

    25. Synes det er skremmende at det går slike folk rundt oss som har en så stygg holdning som må spy ut stygge kommentarer andre folk, jeg rister rett å slett på hode mitt over dagens samfunn 😑 Det er så mye mobbing og trakassering ifra før av, jeg synes det er så utrolig trist at folk skal sitte som en klegg på enkelte å hakke 🤔 skal ikke skrive et foredrag om dette😅 Jeg synes rett å slett at du er tøff som takler så stygge kommentarer hverdag der folk sitter slik som de gjør, du må bli rystet🙄 håper positive kommentarer veier mere opp enn negative 💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg