HER ER NOE AV “KRITIKKEN” JEG BLIR UTSATT FOR

Her er noe av “kritikken” jeg har blitt utsatt for. Og husk, dere: det er ikke mobbing, det er “kritikk”, “humor” og “satire”.

Og folk mener at jeg må få meg litt “selvironi” og at han går på “sak” og ikke “person”? At det han gjør ikke er å mobbe/latterliggjør meg, men å “kritisere min virksomhet”? Ok. Dette er kun fire av flere eksempler på ufyselige saker han har postet om meg de siste tre årene.

Dette er alvorlig. Dette er skremmende. At folk kan stå bak dette, og mene at det er innafor, synes jeg er utrolig vondt. Er det like gøy den dagen datteren din blir utsatt for det samme?

130 kommentarer
    1. Du burde jobbe på bondegård. Noe sier meg at du vil være veldig flink til å melke kyrne for all melka de har.

    2. Slutt å skriv ekle kommentarer her i kommentarfeltet hennes. Grensa er nådd, og håper Mads respekterer det.

    3. Det er 3 ganger han har skrevet noe som gjør deg såret, hvordan i alle dager kan det få deg til å gå så langt som å anmelde han? Merkelig.

    4. Hei! Kom over noen bilder og kommentarer fra noen blandt annet mads Hansen. Jeg vil gjerne sende deg dette. Hvor kan jeg sende deg disse screenshottene.. ??❤ stå på, hold ut… mvh Therese

    5. Blir så utrolig lei meg på dine vegne! Stå på Isabel, du er så utrolig sterk ❤️ Det er veldig skremmende å se hvordan dette har utviklet seg, å at så mange mener det bare er for «gøy». Jeg heier på deg ❤️ Du er ett fantastisk menneske. Håper virkelig Mads får en eller annen form for bot/straff. Dette er så absolutt ikke greit!

    6. Støtter den melkekommentaren. All PR god PR, ikke sant Isabel? Gjør som Carl A og innse når slaget er tapt. Dette begynnee å bli flaut for deg!

    7. Viccy: Synes du dette er flaut? Da lurer jeg veldig på om du har medfølelse for andre mennesker, eller om du har et snev av empati i kroppen din? Kan du oppriktig de på disse bildene, og fortelle meg at dette er for “PR”?

    8. Anmeld den jævelen!! Det var morsomt i begynnelsen men nå, nå er det nok.
      Han oppfører seg så sykt barnslig å idiotisk. Bare anmeld han! Han fortjener det så jævlig

    9. Nå må du gi deg, Isabel 😡 Du gjør ikke annet enn å drite deg ut 🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️

    10. Isabel, du er en nydelig person!❤️ Har fulgt med på deg sååå lenge nå, og synes bloggen din er den mest spennende bloggen av alle andre blogger der ute. Du har kommet såpass langt med sosiale medier, fordi du har stått på!👊🏼💪🏼❤️ Jeg vedder på at ingen i dette kommentarfeltet hadde holdt slik som du har gjort.✨❤️ Alle de sjalue personene som sitter bak PC-en og skriver masse dritt til deg, de skriver det bare fordi de ikke klarer det du klarer!😏❤️ Du er et forbildet for meg! Du har vist meg at jeg aldri skal gi opp.💪🏼❤️Du er en sterk person, og jeg støtter deg fullt i avgjørelsen din.❤️❤️ Husk at du er Isabel Raad, et FORBILDET! ❤️❤️❤️

    11. Du har selv gjort deg til en offentlig person, hvor man også da må forvente at folk ikke alltid er enig i hva du gjør/ hvordan du lever og hva du sier. I Norge kan man fritt fronte sine egne saker og si egne meninger. Dersom dette blir for mye for deg bør du ta en runde eller to med deg selv og vurdere å ta en pause, eller rett og slett rette deg opp i ryggen og gå fint forbi all kritikk! Dette blir for dumt å lese dag etter dag!!!

    12. Er ikke Mads Hansen fan, men jeg syns posten hans som du la ut nå gir mye mening. Syns du ikke at et liv i offentligheten er verdt å få kritikk, hat og satire for, så får du skaffe deg en utdanning og en «ordentlig» jobb som alle andre, og slutte å sette deg selv i offerrollen. Se på Kim K, som du er så fan av, tror du ikke hun får tonnevis av hat hver eneste dag? Sier ikke at ingenting er over grensen, for jeg har ikke sett alt, men er likevel mye som er innafor her, og det er tydelig at du bruker denne «mobbingen» for alt den er verdt, noe jeg syns er helt feil med tanke på alle som faktisk blir mobbet

    13. Nå må du skjerpe deg Isabell. GRUNNEN til at Mads gjør det på den måten han gjør er for at unge ikke skal fristes av unødvendige inngrep. Ja, det går på bekostning av deg og jeg forstår du synes det er kjipt, men innvirkningen du har på så mange unge er langt mer alvorlige enn det Mads gjør mot deg. Han gjør det på denne måten fordi det er nøyaktig slik unge forstår at det ikke er bra, og heller ikke fint å opereres!! Hjelper ikke at mor og far sier at man er bra nok som man er. Mads gjør alt han kan for å bidra til at alvorlige unødvendige inngrep går ut av moten, mens du holder moten i gang i massevis. Jeg har jobbet på barneskole og diskutert press og forbilder. Flere gledet seg til å operere puppene og rumpen sin, og når jeg spurte hvorfor ble ditt navn nevnt!!!

    14. B: Helt enig med deg, når det kommer til kritikk på handlingene mine. Dette derimot, går på utseendet mitt. Jeg forstår ikke hvorfor jeg i det hele tatt må forklare dette, det er helt forbanna sjukt.

    15. Dere over her som skriver stygge kommentarer til Isabel gjør med faktisk sjokkert. Hvordan har verden blitt i dag? Skal hverdagen handle om mobbing? Skal mobbing bli naturlig og lovlig? Om du over her mener at Mads har såret Isabel kun 3 ganger, tror jeg du må begynne å følge med. Tror ikke jeg overdriver om jeg sier han har sårer Isabel nesten hver dag, hvertfall nå siste tiden, eller kanskje årene.
      Det Mads gjør mot Isabel er latterlig, psykisk terror!
      Du har gjennomgått mer enn nok når det gjelder Mads, Isabel!
      Anmeld han, så håper vi at dette blir tatt på alvor. Du er så nydelig både inni og utenpå Isabel❤️ Du står på og er utrolig inspirerende!
      Mads lever for å mobbe bloggere. Virker som han får det bedre med seg selv av å latterliggjøre andre mennesker. Lurer på hva som må gjøres for at han selv skal åpne øynene å se at denne er langt fra greit.
      Stå på du, skjønne Isabel ❤️ Klem til deg!

    16. Lisa: Åja, så du mener helt seriøst at ved å “ikke la unge fristes av inngrep”, så skal man mobbe noen andres utseendet, og gi signaler på å mobbe noens kropp er innafor? Notert.

    17. Hvorfor bruker du all tiden din på Mads Hansen i det hele tatt? Skjønner at han provoserer deg,men det å anmelde han vil nokk ikke hjelpe. Noen mennesker elsker å holde på slik,og andre elsker å se andre bli hatet..

    18. Du eeeelsker å provosere. Tøffer deg så mye og når du får tilbake går du i kjelleren. Skada dame as

    19. Synes det er synd at du ikke evner å ta til deg den faktiske kritikken – det vitner om selvsentrerthet og umodenhet. Du går glipp av svært viktige poenger gjennom å utelukkende se på det som mobbing.

    20. Det er ikke noen overraskelse at jo flere klikk du får på bloggen, desto mer penger renner inn på konto. Hvorfor ikke ta dette under radaren? Dette begynner for min del å bli komisk.
      Og hvorfor skal du hele tiden kaste bensin på bålet og sutre etterpå? Du går jo på HVER gang! Selvfølgelig er det kjempegøy å fortsette da. Og lykke til med den anmeldelsen. Tror nok ikke du kommer så langt!

    21. Sofia: Det som er synd her Sofia, er at “kritikken” ikke lengre er kritikk (og har heller ikke vært det på veldig lang tid), men istedenfor gått over til latterliggjøring og uthenging av en enkeltperson gang på gang på gang. Det er synd at du ikke evner å se det.

    22. Viccy: Vet du? Jeg tjener mer enn godt nok fra før. Jeg trenger ikke “ekstra klikk” for å tjene noe mer. Og for å være ærlig, så tjener jeg ikke en gang 50 øre per klikk, så nei. Jeg tjener ikke noe særlig på dette, som du ser ut til å tro. Jeg står opp for meg selv, og det kommer jeg alltid til å gjøre. Ingen skal utsettes for sånn oppførsel!

    23. Så stolt av deg!! Dette er ikke normal oppførsel fra hans side og dette har gått alt for langt. Og hvis ikke dette er mobbing så vet ikke jeg! Stå på Isabel

    24. Jeg vil egentlig ikke synke på Mads’ nivå, men jeg tolker det slik som at etter hans norske fotballkarriere (som forøvrig ikke er så vanvittig stort i seg selv, Norge kvalifiseres ikke til VM engang….) ble over, så ble frykten for å bli uaktuell altfor stor.
      Pensjonerte fotballspillere velger ulike retninger, jeg har sett folk velge å bli trenere, ta seg utdanning osv.
      Det ser ut som Mads har latt frykten for å miste oppmerksomhet tatt det beste av han. Det som er så trist er at han har mange unge gutter og jenter, hvorav mange ser opp til han pga. fotballen. Nå tenker de at det er kult å være en bølle.
      Han prøver å holde seg aktuell ved å kritisere toppbloggere, og argumenterer med virksomhet og mediehus. Samme dag som han kritiserte Anna Rasmussen likte han et bilde som en mor hadde lagt ut av sine barn, på sin offentlige Instagram med ca. 1000 følgere. Det fikk meg til å tenke: hva er forskjellen på henne og Anna Rasmussen? At Anna er en “kjent” profil og at hun tjener på bloggingen? At siden det er hennes virksomhet, så er det ene verre enn det andre? Jeg synes Hansen gir tvetydige signaler angående dette. Det at Anna har skrevet tidligere om at det ikke er sunt for Michelle å bli gjenkjent i butikker etc. er jeg enig i, men det var ikke det som kom frem av innlegget hans.
      Jeg synes han har sluppet billig unna med dette. Levd lenge på argumentet om virksomhet og fremming av plastiske operasjoner. Jeg mener at han hadde rett til å kritisere deg for tre år siden, da det kunne virke som du fremmet det, men etter at du har sagt deg ferdig med det, så skjønner jeg ikke helt argumentasjonen hans lenger. Nå har det gått over til å strø salt på såret, og hva vil han ha fra deg? Du har sluttet å fremme operasjoner, så hva gjør du feil nå?
      Hvis virksomheten din skal være under kritikk, hvorfor tar han og pauser klipp fra PH for å henge deg ut? PH er ikke virksomheten din. Altså igjen, det er en underliggende dobbeltmoral her som jeg ikke forstår.
      Mads Hansen er en bølle. Han bruker unge jenters usikkerhet for å holde seg selv aktuell. Koste hva det måtte koste. Han motsier seg selv støtt og stadig, og da du skrev i din story på IG at han snakket stygt om rumpen din så ville han ikke bekrefte. “En del av dette er sant, en del av dette usant”
      Det er viktig at du tar denne kampen. Synes det er viktig at vi ikke lærer unge mennesker at man skal dyrke mobbing, på lik linje som at vi lærer dem at kirurgiske inngrep ikke er løsning til dårlig selvtillit.
      Klem.

    25. Jeg kommenterer ALDRI på blogger, men nå må jeg bare. Noen av kommentarene over her skremmer vettet av meg. I starten var det uskyldig, men nå har Mads Hansen gått alt for langt. Dette han driver med nå er ikke morsomt lenger, og jeg kan ikke skjønne hvordan voksne mennesker ikke ser dette?? Selvom man har valgt å være en offentlig person så er det grenser for hvor mye man skal ta imot.
      Bare så det skal sies så støtter jeg ikke kosmetiske inngrep, og er uenig i mye av det du skriver. Men jeg støtter deg i denne saken. Dette skal du ikke finne deg i! Kjempebra at du har anmeldt, ikke gi deg.
      Sender deg en klem❤️

    26. Dette var begynnelsen på slutten for din blogg. Endelig. Rasen med “rosabloggere” burde vært forbudt for lenge siden.
      Heldigvis er det din egen feil, da du driter deg så loddrett ut. Makan til sippetryne har jeg aldri sett 😁😁😁😁

    27. Tenk kom Kim K skulle anmeldt alle som har snakket negativt om utseende hennes.a.. Ja, er ikke noe fan av mobbing, men du er en offentlig person, som har fikset MYE på utseende, så da må man faktisk tåle både kritikk og ros for det. Vi lever faktisk i ett land hvor vi er så heldige at vi kan si det vi mener. Men ett tips, prøv å ikke bry deg om det blokk alt som har med han å gjøre, og vis at du er ett bedre menneske enn han. Ikke synk ned på ett sånt nivå som de som skriver stygt skal ønske att du havner på, og lykke til 🙂

    28. Jeg heier på deg. Jeg foreslår at etter anmeldelsen lar du ballen ligge død og lar alt skje på den måten som det er ment til å skje deretter. Du har jo helt ærlig vunnet. Du sto opp for deg selv og tok saken i dine egne hender. Dette er en mann som ikke vet når nok er nok, og nå får han smake på sin egen medisin. Håper han synes det var verdt det 👏🏽 Jeg synes synd på kjæresten hans og dattera hans… tenk å ha en av sine nærmeste være på den måten, og ikke vet når man skal gi seg? Uff

    29. Gurl du rocker!!! Elsker deg og bloggen din!! Og han mannen på 30 åra sine som driver å slenger drit om deg konstant, slikker ræv. Jeg skjønner virkelig ikke hva han tenker meg Fyf. Men at the END of the day som er det DU som tjener på det, og samtdilig som du har så flotte og gode følgere som du har tror jeg du klarer å takle det!! Alltid lys i enden av tunnelen xoxo

    30. Syns det er helt på sin plass å sie stopp til dette nå.. Det han driver med er faktisk mobbing… syns virkelig ikke du fortjener dette.. har fulgt dette lenge å blir virkelig kvalm av at mennesker støtter dette.. Stå på Isabel.. nå må nettmonsteret stoppes..

    31. Jeg støtter virkelig ingen av dere. Syntes Mads har gått litt for langt nå, men du må slutte å være så nærtagende. Det er EN person som holder på slik. Hadde du sluttet med å respondere, så hadde han ikke syntes det hadde vært gøy lenger etterhvert han heller. Men du fortsetter, og da fortsetter han. Det blir en evig sirkel. Det er selvfølgelig helt greit å forsvare seg selv, men dine utallige innlegg om alle opperasjoner osv er med på å lage et vanvittig stort snakkistema. Og det å lage videoer og «annonsere» operasjonene dine så ekstremt gjør at folk reagerer, noe du må skjønne. Hadde du ikke gjort det så stort, så hadde ikke snakkisen gått helt over styr heller. Det er hva man gjør det til selv.

    32. Jeg begynner nesten å gråte når jeg ser dette, at noen kan oppføre seg sånn mot deg er så sykt! Mads Hansen og alle andre tosker der ute har ikke noe med det du har gjort med kroppen din! Det var din avgjørelse og det er din kropp, hvorfor i alle dager skal alle andre blande seg inn i det, som om det var deres kropp du hadde endret på. Hold ut Isabel! Og vær sterk, ikke la deg manipulere!

    33. Hei kjære du!
      Jeg tenker så mye på deg og din situasjon akkurat nå om dagen.
      Jeg elsker det du leverer på bloggen din, og det som skjer om dagen i livet ditt synes jeg virkelig ikke du forjener. Du er klar over dine feil, du har åpna deg på den tynste tiden i ditt liv, når realiteten kom og du merka at å opperere seg gjorde deg bare værre.
      At han FORTSATT sitter bak det forpulte tastaturet, en mann på 34 år, og med SMÅ unger å mobber deg og trakkaserer deg. Det skulle faen ikke vært lov! Hva har han med din kropp å gjøre? Det er DIN kropp, og du har valgt å elske din kropp, selv etter nedturen du hadde. Hvorfor skal han da komme med stygge kommentarer for å få deg ned. Han kan virkelig ikke ha empati og følelser for folk. Håper du klarer p KNUSE han!! For det der, det er mobbing på det styggeste.
      Men som jeg har skjønt igjennom bloggen din, du er ei veldig strekt jente. Stå på ditt og aldri gi opp! ❤️
      Stå på, jeg heier på deg🤞🏽🙌🏽

    34. Når man er så blind at man ikke forstår at man blir mer latterliggjort av å poste slike innlegg enn av sin rompe. Hahah fortsett! Jeg elsker dette!

    35. At dere blogger tjener så bra på å gjøre ingenting fornuftig i dette samfunnet, det er rett og slett TRAGISK!!

    36. Dette er ABSOLUTT mobbing. Det å være morsom på andre sin bekostning er skikkelig kvalmt. Sjeldent eg kommenterer på bloggene til folk, men dette er for drøyt!

    37. Mine døtre vil aldri noen gang opplevd dette. Fordi de har foreldre som ikke lar de legge ut hele livet sitt på nett.

    38. Konstruktiv kritikk er nå en ting, men det å sammenligne en ung kvinnes kropp med Holmenkollen osv er da ikke kritikk! Det er plain mobbing. Til dere over her som sier det ikke er det, burde virkelig få oppdatert kunnskapene deres, hvordan i h****** kan dere sitte her å si at dette er noe en offentlig person må tåle?! Er dere seriøst så lite empatiske. Dere er jo bare tragiske haters.
      Selv ble jeg mobbet flere år på barneskolen for utseende mitt, sammenlignet meg med andre ting, er det konstruktiv kritikk? Eller er det mobbing fordi jeg ikke er offentlig? Mobbing knekker et menneske, det får deg til å tvile på alt ved deg selv, det får deg til å føle deg uverdig. Synes dere det er greit å utsette er stakkars menneske for dette? Ingen fortjener å bli mobbet, offentlig eller ei. Synes det er trist og kvalmt at et voksen menneske som Mads Hansen skal få stående applaus fordi han oppfører seg motbydelig, men Hey mobberen har alltid dn gjeng med feige følgere som står å ser på.
      Jeg synes du er modig Isabel, og jeg synes det er fantastisk at du viser hele Norge at mobbing ikke er greit. Forhåpentligvis gir du andre som kanskje ikke er like sterke som deg et håp, slik at de en gang kan stå opp for seg selv.
      Synes i grunn også at det er tragisk at man skal sitte og fordumme unge jenter på denne måten og bare anta at de ikke kan ta egne valg bare fordi de er unge. Det er faktisk ikke slik at alle gjør som alle andre bare fordi man følger en blogg hvor bloggern tilfeldigvis har fikset på eget utseende.
      Mads Hansen er kvalm og oppførselen hans er både flau og tragisk! Takk kjære Mads Hansen for at du visere oss andre at det er helt innafor å mobbe og latterliggjøre et annet menneske!! Og takk for at du fremmer kroppspress på sitt værste med måten du gjør det på. Du er rett og slett pinlig!!

    39. Kjør på! Håper virkelig politiet gjør noe med det også. Jeg er så lei av alle kommentarene her om at dette bare er gøy og at du må tåle det siden du er en offentlig person, det er så kvalmt at noen faktisk mener det.
      Jeg er faen ikke enig i alt du har skrevet eller skriver heller – men kunne aldri funnet på å gått til angrep på denne måten. Det han gjør er mye verre enn å skrive om plastisk kirurgi spør du meg.

    40. Kan du gje deg? Detta blir så flaut. Off det e någe me dokke paradise-deltakara så trur dokke kan gå i krig mod Mads Hansen. Men dokke blir gang på gang så BURNA. Ser du ikkje 2/3 av heila Norge e i mod deg? Du komme ikkje te å komme ein prikk me den annmeldelsen din. Ta heller kritikken te deg å legg deg langflat som du burde. Han kritisere plastikken din som du he valgt sjøl. Hadde han kritisert någe du ikkje kan for så hadde det våre mobbing. Han fortsette jo bare så lenge du fortsette me den øvedimensjonale oppførselen din. At følgarne dine ikkje ser kor utrulig sleibe du e. Du melke jo denna situasjonen någe så inni granskauen.

    41. De som mener dette er latterlig å anmelde، må være heiagjengen til Mads Hansen. Det du har fått gått gjennom i det siste er ikke greit isabel. Vær ett forbilde til andre som også blir mobbet, stå for deg selv ❤️

    42. Alice!! Seriøst ? Isabel bør legge seg langflat?? Hva for en tragedie av et menneske er du egentlig. Du er i ingen posisjon til å si hva et menneske skal gjøre eller bør gjøre! Dette er ikke snakk om å melke noe som helst, det er snakk om å stå opp for det som er riktig ovenfor en selv. Den eneste som er sleip her er faen meg deg som klarer å lire av deg det pisset du gjør. Mads Hansen burner ingen. Han er bare en feig voksen mann som er så irrelevant for Norge at han må mobbe andre for å bli viktig igjen!! Du er bare et nettroll Alice

    43. Kommenterer aldri blogger men dere lengre oppi kommentar feltet her burde virkelig gå inn i dere selv..
      Når Mads Hansen gjør slik han gjør er det personangrep er IKKE greit og holde på slik han gjør nå. At isabell er en offentlig person er ingen hemmelighet men betyr det at folk skal henge henne ut og mobbe henne ?! Hvordan hadde DU følt deg hvis du skulle bli hengt ut på denne måten?
      Ja hun har operert seg men angrer hun? Ja og dere gjør det ikke akkurat bedre for hun.. hun er et menneske som ALLE dere andre og som gjør så godt hun kan men blir mobbet og hengt ut i det offentlige og det er ikke greit uansett om hun er kjent eller ikke. Jeg syntes hun er en fantastisk person som TØRR og stå opp for seg selv. TØRR og vise sine usikkerheter og IKKE minst innrømme ting hun har gjort feil eller angrer på. Vis litt menneskelighet da dere. Jeg er helt enig med deg Isabell dette har gått for langt og du har all rett til og anmelde han. Dette er oppriktig mobbing og ikke noe «humor». Stå på Isabell, digger at du er det menneske du er og at du er ærlig og setter ned foten❤️

    44. Dette er jo ikke mobbing det er jo fakta da bare de på bildene kunne ikke vært mer enig. Hadde vært enig om det var transe han kalt deg for du ligner

    45. Jeg ble lært at hvis du ikke har noe fint å si så hold det for deg selv. jeg skjønner ikke hvordan Mads for selg selv som en voksen mann til å skrive stygt om andre som han selv mener er humor og får meg seg flere tusen andre på å skrive hat til fek.s deg:( stå på Isabell jeg vet du klarer det<33

    46. Asso synest at når man legger ut bilde av seg selv om ber om oppmerksomhet så burde man ikke ta det så inn på seg at en kjent person kommenterer det. ja er enig at han av og til går for langt. Men hvor mange er ikkje det som skriver slik om deg og legger det ut hverdag. Og bare fordi det er Mats som skriver det så reagerer du akkurat slik Anna rassmunsen gjorde. Asso dette er latterlig

    47. Eneste grunnen til at han fortsetter og spesielt går etter deg er fordi du faktisk biter på og blir provosert fra dag én. Dette kan du faktsik bare skylde på deg selv. Du drar dette så langt… det er latterlig

    48. Dette “utseende” ditt er noe du har valgt selv, han har ikke mobbet den flate rumpa di eller heksenesa du hadde??

    49. Nei, ta deg sammen. Det der må man tåle når man velger å være en offentlig person. Hvis du blir så lei deg som du sier så bare ikke gi det oppmerksomhet for da gjør du det verre for deg slev. La politiet bruke tiden sin på ekte mobbing og folk som trenger hjelpen deres.

    50. Du bare fortsetter å latterliggjøre deg selv og forer “mobberne” enda mer. Mads Hansen har ikke gjort noe ulovlig, så den anmeldelsen tror jeg de kommer til å få en god latter av på politistasjonen.

    51. Hei Isabell!
      Har ikke fulgt deg lenge, kun etter årets Paradise og jeg må si jeg forguder deg! Og dette er helt sykt. Likte Mads etter sangen hans, men nå blir jeg bare kvalm. Er derimot ikke for operasjoner men (hør dette, ikke missforstå) jeg synes folk skal få gjøre det de vil om de har mulighet, uavhengig av hva alle tror. Syns du ser rålekker ut, både før operasjoner og nå! Liker deg nå mest for hva du skriver og personlighet – det er mye å se opp til! Mads har gått over streken, du fortjener ikke dette.

    52. Til deg over her som ikke en gang tørr p bruke sitt eget navn. Det er ikke noe galt i å være trans!!hvis du prøvde å bruke det som et skjellsord så er du virkelig en inkompetent idiot, mennesker som deg er en skam for det norske samfunnet

    53. Jeg har et gen som aktiveres når noen mobbes, særlig av misunnelse gjerne forankret i egen udugelighet. Her florerer det med vemmelige kommentarer. Da blir jeg vred og trekker sverd mot de som er vonde mot deg. Kanskje et urinstinkt.

    54. Så du mener at, for eksempel kardashian familien, skal anmelde alle de tusenvis av menneskene som hater på dem og legger ut mye styggere ting om dem enn det Mads har lagt ut om deg? At Kim kardashian skal anmelde alle de som legger ut ting angående rumpen hennes på sosiale medier? At kylie jenner skal anmelde alle de som har lagt ut hate om ikke bare hennes unaturlige lepper men også hennes naturlige lepper? Det er absurd. Du driter deg ut.

    55. Huff, du synker bare lavere å lavere…… Riste plastikken på nasjonal TV og så gråte og anmelde når du får et par uskyldige kommentarer 😦 Synd du ikke har noen gode voksen roller I livet ditt som kunne ført deg på rett veg

    56. Og hadde ikke du gjort en så jævlig stor sak utav de postene og satt deg selv i offerrollen så hadde alt vært fint, men penger er viktigere ikkesant ? INGEN andre har reagert på samme måte som deg når de har fått slike poster på seg. Ingen av de som noen gang har fått det har et problem med det nå i ettertid. Skaff deg selvironi, vi alle vet at man trenger det idag.

    57. Du er tragisk og komisk på samme tid.
      Hvorfor lager du drama? Hvorfor tar du ikke en prat med Mads bare ? Virker som du elsker drama og at du har en emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse ! Du trenger seriøst hjelp.

    58. Du setter deg så jævlig i offerrollen, men er jo søren meg du selv som legger opp til fler og flere poster fra Mads ved å oppføre deg slik du oppfører deg. Alle blogginnlegg og instagraminnlegg du gang på gang poster. Du er jo den eneste som ikke tåler et snev av humor, du mangler selvironi. Å operere rumpa var DITT valg, og du visste selv at deg er uendelig mange som er imot det. Stakkars deg, du er nok den eneste som opplever humoristiske og kritiske poster om den opererte rumpa di.

    59. Det er faen meg så sykt at folk kan si og mene at dette ikke er mobbing. Jeg forstår det ikke. Jeg klarer bare ikke å forstå det.
      Jeg leste en kommentar på det forrige innlegget ditt der en sa at det var ikke mobbing fordi at dette hadde bare pågått i noen uker. Og da var det plutselig h*n som bestemte hvor lang tid det skal gå før det er blitt mobbing….girl…spare me please, thank you:)
      I got your back så sykt! STÅ PÅ, jeg digger deg!

    60. Hei Isabel ❤️
      Jeg føler virkelig med deg, har kanskje ikke opplevd å bli mobbet sånn som deg og de andre. Som regel så bare scroller jeg nedover og når jeg kommer over sånt. Men tenk hvor irriterende for han hvis man klarte å overse all dritten hans. Bare levd videre uten å gi han så mye som ett korn av oppmerksomhet. Selvom han går langt over streken. For det virker virkelig ut som om han poster kun for å irritere dere.. du er verdifull ❤️ God fredag!❤️

    61. «Isabel og Mads i krig» i sosiale medier….jeg synes det kommer til å lukte avsløring av utrolig godt planlagt PR-stunt om seks måneder.

    62. Skal du anmelde Mads kan du like så bare anmelde hele Norge. Er du som har valgt å være offentlig. Ikke forvent at folk skal holde kjeft for det bullshitten du driver med. Skjerp tryner ditt.

    63. Enig med deg Isabel. Misliker sterkt at han skal bli kjent og hyllet på bekostning av å kritisere andres kropp. Det er ikke greit å rakke ned på andre, UANSETT om man er enig eller uenig i hvordan andre velger å leve. Jeg er imot plastisk kirurgi, men betyr ikke at jeg ikke liker deg likevel. I mean come on people, kan vi slutte å være så jævla overfladiske.

    64. Vi er mange som støtter deg, å jeg syns ærlig dette er gått for lang. Håper virkelig han finner seg en bedre å sunnere hobby han kan få oppmerksomhet for å ikke dette vaseriet 🙂
      Klem til deg <3

    65. Ja dette er skremmende dette! Ikke måten du har endret utseendet totalt for flere hundretusen kr ved å operere.

    66. Jeg blir så forferdelig flau og frustrert over hele denne situasjonen. Denne “kritikken” som mange omtaler det som tok slutt i det øyeblikket kommentarene og spydigheten ble rettet mot ditt utseende. Enda mer synd syns jeg det er når jeg ser hvor mange som støtter denne oppførselen mads har. Tenk om det var din datter eller søster eller mor som fikk alt dette støyet rettet mot seg, som gråter og føler seg helt forferdelig? Kan man kalle det mobbing da? Eller er det bare konstuktiv kritikk? Helt latterlig. Utrolig stolt over at du endelig tar skikkelig tak Isabel. Du fortjener ikke, på lik linje som ALLE andre, dette her. Du skal føle deg nydelig og fantastisk, for det er nettopp det du er!
      Stå på og ikke gi opp. Vi er mange som heier på deg. <3
      Klem.

    67. Helt ærlig, jeg håper det blir en rettsak ut av dette og at du vinner. Skulle gitt seg for lenge siden, gamle kæren. Men de fleste i sitt naive sinn klarer ikke å gi seg når leken er “god”. Nå må han betale for det 😉 BRAVO, Mads! kanskje må han betale advokat med pengene han tjente på sangen :/ the irony huh

    68. Gleder meg forresten til du drar på politihuset i Oslo og anmelder Mads.
      Lille venn. Tror du ikke det finnes bedre ting politiet burde ta seg av?
      Skal du anmelde hele Norge også da?
      Du er så latterlig. Gleder meg til å lese innlegg om når du har gjort det. Kjenner jeg deg rett så er det bare Bullshitt det også som alt annet. Hvorfor skaffer du deg ikke noe meningsfylt å gjøre ? Slippe å bruke tiden på drama og konflikter.

    69. Hva blir det juridiske grunnlaget for anmeldelsen, egentlig? Har du vært i kontakt med advokat eller jurist for å vurdere om det faktisk ligger et grunnlag for å anmelde? Kunne vært en idé så du ikke kaster bort tid og ressurser på surr. Du ser jo hvordan dét gikk med en viss annen blogger som anmeldte en pågående fyr men endte opp med å selv bli tiltalt.
      Jeg skjønner godt at du er såret og utslitt, men følelser er ikke et legitimt grunnlag for å dømme noen i en rettsinnstans. Likedan som Mads må du også vurdere konsekvenser av dine handlinger.

    70. Jeg liker ikke hvordan verden har blitt idag! Det at unge jenter går å opererer seg når det er noe de ikke er fornøyd med! Har nettopp blitt mor til ei jente og kjenner veldig på den, på hvordan kroppspresse og utseendefiksert det har blitt bare de siste 5 åra! Og hvordan det er når hun er tenåring!! Da er det vel bare enda værre! Det må stoppe en gang, det kan ikke fortsette sånn, så det Mads står for det er bra! Men han synker for min del når det begynner å gå over til mobbing! Det er jo søren meg ikke noe bedre å lære barn og unge som ser opp til han å mobbe! At det er greit å kommentere kroppsdeler til jenter!! Det er jo akkurat det som får jentene på operasjonstanker også, når de får kommentarer av gutter! Og så klart er det garangtert noen gutter der ute som ser opp til Mads Hansen som kommenterer kroppene til noen av jentene i klassen sin! Fordi de synes det er kult og greit når forbildet deres gjør dette! Han er jo med på å gjøre jentene usikre på kroppene sine selv nå!
      Klem til deg! Jeg håper du klarer å tenke andre tanker! Og ikke la deg synke så langt ned psykisk! ❤️

    71. Yes!! Bra at du står opp for deg selv ❤ Hvis det skulle bli en sak ut av dette stiller jeg gladelig opp i retten for å backe deg. Du har vært igjennom så mye dritt de siste årene, jeg håper du får en slags oppreisning. Hvis ikke har du i hvertfall gjort et statement og sagt ifra at dette har gått langt over streken. Dette er ikke humor og satire lenger, det er ærekrenkelse. Har du forresten anmeldt han nå, eller når har du tenkt å gjøre det? Stå på Isabel❤👏🏻

    72. Dere lenger oppe i komentarfeltet som mener at det Mads gjør ikke er mobbing, og som mener Isabell er latterlig og alt det der. Ja kanskje det ikke Mads gjør er mobbing, men det dere gjør derimot er mobbing. Mads har gått for langt. Mads er på nippet til å bli en staller. Og Hvis dere ikke liker Isabell så hvorfor i he****e leser dere bloggen hennes da. Det er ikke Isabell som vil ha oppmerksom het. Det er dere. Ærlig talt🤬😡.
      Stå på Isabell vi heier på deg😘

    73. Skjønner ikke hvorfor du ikke tar dette under fire øyne? Du synker nesten like lavt som ham ved å blogge om dette flere ganger. Vi – hele Norge har skjønt at du blir mobbet av Mads Hansen. Men ved å gjenta deg selv i flere innlegg er ikke vits. Dette tar du heller opp ved å enten møte han face to face eller hos politiet. Det er faktisk teit av deg å få oss til å hate på ham for det han gjør. Jeg sier ikke at det er greit det han holder på med, men å faktisk blogge flere ganger om det – det skaper bare ikke et dårlig rykte på ham, men på deg også. Du burde holde dette mellom deg, ham og politiet. Det er ingenting bloggverden kan gjøre noe med annet enn at det skaper kvalme mot deg og ham. For det vil alltid være mennesker som støtter ham eller deg. Dere blir begge mislikt av NOEN.

    74. Du burde ta med meldingene du har sendt om at han skal slutte da, hvis du i det heletatt skal ha en liiiten sjanse på anmeldelsen 🙂 Takk for at du gir oss litt spenning og humor i hverdagen i det minste!

    75. BRA, ISABEL. JAAAAA.
      Det er så utrolig godt og imponerende å se at du har styrken til dette.
      Jeg bare håper de tar dette seriøst og gjør noe med det. Hadde jeg vært deg og hatt dine midler hadde jeg kjørt på med å få råd av en advokat til hvordan vinne fram med dette, men så har ikke jeg den største tilliten til rettssystemet vårt heller.
      Når jeg leser det han skriver, både det du har lagt ut her og det han kommenterer på instagram, så grøsser jeg. Det er så lett for folk å lese det og være med på tankegangen, fordi han er en mester i å snu rundt på situasjoner. Han kan skrive disse tingene om utseendet ditt, men likevel blir han en engel som er her for å redde samfunnet. Skremmende manipulerende.
      Det sanne motivet hans blir likevel avslørt når han er mer opptatt av å shame deg enn å faktisk komme til poenget sitt. Jeg har hvertfall enda til overs å høre Mads Hansen snakke om ting som hvordan man kan ha en sunn livsstil og bygge opp selvtilliten…

    76. Sangen hans stemmer da, trenger ikke å trene når eg kan opperere. Ser ut at du har trent lite men opperet alt for mye.

    77. Mads er og vil alltid være sjef. Du har tapt denne diskusjonen for lengst, innse det haha. Du setter deg selv bare i et enda dårligere lys enn det du allerede er i

    78. Hadde dette skjedd i en skolegård, så hadde pipen hatt en annen låt. Dette kan så visst skje datteren til hvem som helst, eller sønnen, fordi det skjer hver eneste dag. Bare ikke så offentlig som dette!
      Om man liker Isabell eller ikke, så kan ikke voksne personer oppføre seg som drittsekker på nett å forvente og komme unna med det. Her forventer vi at Isabell skal oppføre seg som en rollemodell, og hyller en person som så absolutt ikke oppfører seg på en måte jeg hadde tolerert av mitt barn. Logikken skurrer.
      Og her sitter vi og lurer på hvorfor unge mobber på nett. Det er vel i grunn bare å se på hvordan voksne forholder seg til hverandre på nett?
      Når skal noen forresten påpeke at Mads fortsatt holder på med dette for pengenes skyld? Siden vi er så opptatt av at Isabell tjener på klikk, mener jeg.

    79. Jeg støtter deg i din sak, men jeg ville kanskje latt politiet tatt dette videre. På denne måten tror og håper jeg du vil bli tatt mer seriøst. Hva han gjør er på ingen måte greit. Dere møtes nok i rettet, men du vinner på å ikke la han ta deg på noe:) lykke til!

    80. Wow du er så utrolig sterk! Det er så bra og ikke minst viktig at du står for ditt og sier ifra når folk tråkker over streken! Fortsett og stå på videre, du vil vinne denne kampen tilslutt<33

    81. Jeg har ingen ting imot deg som person jeg bare tenker det er kanskje litt mye å anmelde han… kanskje starte å hate på han hadde vært bedre. Så da kunne dere hatet på hverandre👍

    82. Når du trenger det, så er vi der med hele kavalleriet. Vi flesker muskler og beskytter deg Isabel. Da snakker vi om motstand.

    83. Skal ikke kommentere noe på selve anmeldelsen, for det er jo helt opp til deg hvordan du tar det, men mener det blir helt feil å gang på gang skrive at du gjør dette mest for å «sette et eksempel» en anmeldese er ikke noe man bare hiver rundt seg her og der. Det er en personlig siktelse hvor motparten i værste fall kan måtte sone fengsel. Og da er det vel mer riktig å gjøre dette av egene grunner? Spesielt når anmeldelsen baserer seg mobbing og trakassering? Syntes du legger helt feil lys på hvorfor du faktisk gjør dette. Ja du er rollemodell for mange, men andmeldelser er ikke tingen å sette et eksempel for andre med. Mener du burde legge vekt på at dette er noe du gjør for din egen del. For dette er det faktisk mange som tåler. Så det faktum at du ikke gjør det skal ikke være «et eksempel for alle andre der ute» det skal være noe du velger å gjøre av egene peronelige grunner og ditt eget velvære.

    84. Utrolig at han sitter å kritiserer kroppen din, det viktigste er at du selv er fornøyd. Det er jo mye bedre å ta en operasjon for å være fornøyd enn å ligge hjemme i sengen å være sur for at man ikke ser bra nok ut. Syns du er ett utrolig bra forbilde for unge som viser at du klarer å stå opp for deg selv❤️

    85. Hei! Jeg er en av de som egentlig har støttet Mads Hansen litt i denne diskusjonen. -Ikke fordi jeg nødvendigvis kan stelle meg bak alt han gjør, men fordi jeg (som så mange andre) har sett meg lei på bloggindustrien, og elsker å markere dette ved å gi min støtte til Mads Hansen og hans “opprør”. Jeg har tydeligvis ikke fått med meg alt som har skjedd i denne diskusjonen, for disse bildene var helt nye for meg, og jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er fælt å lese! Jeg føler ikke jeg er i noen posisjon hvor jeg kan bekrefte eller avkrefte at dette er mobbing, men jeg kan hvert fall si at her har Mads Hansen bommet fullstendig hvis han mener at dette er en sunn og rettferdig måte å diskutere dette emnet på. (Samtidig kan det jo hende det er vanskelig for Hansen å føre en saklig debatt når du selv nekter å være saklig og møte ham for å snakke om det. Ikke ment som kritikk til deg, bare en tanke for å prøve å være litt objektiv). Man skal være uhyre forsiktig med å bruke andre mennesker som tema i sin egen satire, og særlig når man ikke kjenner vedkommende (derfor blir det forskjell på når han tuller med din kropp og med Staysman sin). Når denne satiren dessuten sendes ut i det offentlige med det vi bare kan anta at er en stor intensjon om at du skal få det med deg, skiller det seg også fra alle revyscener der skuespillere parodierer Norges politikere. Jeg synes det hele fremstår som ondsinnet, og at Mads Hansen har tatt seg vann over hodet i forsøket på å få til en saklig debatt og en samfunnsendring. Som det naive, konfliktskye mennesket jeg er så håper jeg dere kan finne ut av dette på en fredelig måte, uten å involvere politianmeldelser og “mobbe-ordet”, men da tror jeg dere må møtes og snakke, og begge to må ha et åpent sinn for hva den andre tenker og mener. Håper det ordner seg snart.

    86. Kan ikke bare alle la andre gjøre som de vil og ha respekt for det? Hvis noen vil ta Restylane i leppene elr gjøre noe med rompa, så er det deres valg, deres liv, uten og bli mobbet og fortalt at de er dårlige eksempler og lager kroppspress,

    87. Få deg litt baller, herregud å ta alt i 2018 seriøst da er du faen m på tur, tål litt da kvinnfolk

    88. Tror rett og slett ikke du er psykisk sterk nok til å være en så offentlig person, jeg. Kanskje det er på tide å gi seg.

    89. Kan jeg spørre deg om en ting? Syns du selv at kroppen din er fin nå? Hvorfor da legge deg opp i alle greiene han skriver? Vil også si at jeg er ikke noe fan av operasjoner. Det er ikke normalt. Så lenge man ikke trenger det. I tillegg må du faktisk tenke før du legger ut noe. Er mange der ute som følger deg, og de aller fleste har bare gode ting å si om deg. Kan du ikke bare skrive om sminke, klær osv? Ikke legge ut utfordrende bilder kanskje? Her vil du sikkert si meg imot. Men har du lyst å være en god rollemodell så gjør man det. Ikke svar alle idiotene som skal trø deg ned. Det er det værste du gjør! Du bare forer de med noe nytt å si om deg. Vær litt smart. Ja vet det kan være helt utenkelig å være sånn. Men ikke ta deg nær av absolutt alt.. Jeg har en måte der jeg filtrerer alt ut som jeg ikke bryr meg om. Den egenskapen skulle jeg gjerne delt med dere bloggere. Når man er en offentlig person, må man tåle alt.. Sånn er det. Hvis man ikke tåler det så må man nesten ta pause eller legge det vekk. Et menneske kan ødelegge seg selv på sånt.. Nei nå ble det mye som ble skrevet. Vet ikke om det henger på greip. Men ja. Noen ganger kan du være litt vel grinete. Og noen ganger liker jeg deg, og den du er😊🌺 ha en fin dag videre!

    90. Problemet med Norge, er at ALLE SAMMEN skal alltid blande seg i ALLEs business. Utrolig mange i Norge har veldig lave ambisjoner, bl.a pga veldig mange blir oppdratt til å ta den jobben de får, noen har kanskje en stor arv i vente, noen har vokst opp i rike familier osv: Det gjør det slik at, når andre er ambisiøse og ønsker å strebe i livet sitt, da er det et problem for dem. Fordi alle i Norge må “leve likt”. Det er helt latterligt.
      Mads Hansen er bare morsom fordi han latterliggjører andre, scroller dere ned instagrammen hans så ser dere at han bare håner andre, og 10% er kanskje selvironi. Og han har mange følgere som ler med han, dessverre. Grunnen for komikere er morsomme er fordi dem har mye selvironi og mennesker kan relatere seg i dem. Hvordan kan mennesker le av hvor “dumme” andre er? Selvfølgelig vil ingen bli kalt mobber, det er jo så fælt i Norge å bli kalt for en mobber. Vi har til og med en sang som skal liksom stoppe mobbing. Selvfølgelig blir følgerene hans offensiv, og Mads også.
      En annen ting er at veldig mange forteller Isabel at hun må være et forbilde for hennes følgere fordi de er barn. Legg merke til at Isabel sine følgere bruker heller tid på sende henne fine støttemeldinger, mens Mads sine følgere som visst nok er mer “voksne” , de er bare med på å plage jenta.
      Og det snakket om det jævla kroppspresset. Å herregud, Isabel spiser hva hun vil, og ja hun “kjøpte” noen deler av kroppen, hun vet hvor velsigna hun er med hennes petite kropp – men for faen hun sitter ikke å lager chiapudding med bær til frokost, snacker på nøtter og trener 24/7 og poster det på sosiale medier om hvordan man skal nå “sommerkroppen”. Hvordan kan fitnessbloggere ikke få like mye hån om kroppspress? “Fordi hun kjøpte kroppen sin”: Men hvordan påvirker det deg? Hvis dere syns at det er latterligt det Isabel gjorde, ja men så lær barna dine hvor latterlig det er da? Ja Isabel er et “forbilde” for andre, men sånn seriøst, les bloggen hennes før noen skal kalle henne et dårlig forbilde. Hvordan er det mulig å ha så tunnelsyn og dømme en person som fantes 3 år siden?
      Til sist, en quote jeg lever av: “Stay humble, because you dont know what battles they go through everyday”

    91. Jeg er ikke en fan av deg, spesielt etter at du blokkerte meg etter at jeg kritiserte pengevideoen din på ig, mens all kroppshetsen de fikk stå? LOL. But whatevs. Det som gjør meg så pissed i denne saken er at ALLE går på deg, men Sophie Elise er MINST like ille! Assa hva faen skjer a?! Da får dere gå løs på begge, alle, og ikke bare Isabel aint fair ass!

    92. Hei kjære isabell. Dumt at du føler deg mobbet, det skal ikke være sånn. Men jeg er glad for at det er noen som setter enkelte ting på spissen for og reise et problem som kan få konsekvenser for barn som kommer etter, inkludert mitt eget. Jeg mener at både bruk (eller hvordan du viser, blir vel et bedre ord her) av penger og hvordan man har fremstilt kropp på dine sosiale medier er noe man ikke burde ha som et forbilde. Her kristiaserer jeg ikke penger fordi jeg ikke har det, det er noe jeg har mer enn nok av, men kunne aldri skrøte over det eller spist de for den slags skyld. Hadde jeg hatt et slikt ideale når jeg var 14 tror jeg at jeg hadde slett med og kunne være glad for den jeg er. Man kan ikke lenger si at dere bloggere ikke har innflytelse på ungdommer når man lever i 2018 (jeg jobber med de), så man bør tenke seg godt om over hva som blir lagt ut. Det er såklart noe som er veldig lagt på spissen og som helt klart ikke er nødvendig. Men det er mye viktig i det han gjør også. Jeg håper du får øynene opp og ser hvor mye Internett kan skade selvbilde til unge, og at du kan være med på å forandre dette.
      Ha en fin dag, bruk stemmen du har godt.

    93. Hei. Jeg er en godt voksen dame. Leser ikke bloggen din, men vil bare gi deg min støtte. Har fått med meg mye av det som har foregått, og må si jeg er mild sagt sjokkert over at så mange støtter Mads Hansen og det han driver med. Han går ikke på sak, men person. Det er regelrett mobbing og netthets Håper han tar litt lærdom av mediestormen som foregår nå, selv om jeg tviler på det. Stå på videre og lykke til med anmeldelsen og det hele du har din fulle rett .

    94. På Instagrambioen sin skriver han «Norges største mobber», Isabell raad, nesten som om det er en tittel man skal skryte av i biografien sin. Sykt kult å bli ansett som mobber ass 😉😉😉 sykt kult å ikke ta andres følelser seriøst uansett hvordan man selv ser på saken 😉😉😉 snakk om å bare tvers igjennom være et kult forbilde!!!!

    95. Jeg er verken fan av deg eller han. Men måten han behandler deg på er heilt sinnsyk. For en kar som virker sykelig opptatt av at en er bra nok som en er, så hadde jeg trodd han visste bedre. Han har vert frekk, han har mobbet, og han har lagt humor på din bekostning. Ikke greit. Stå på Isabell!

    96. Husk at mobbing blir mobbing -først når noen setter stempel på det. Gir du f*** er det ikke mobbing, men totalt irrelevant. Du og Anna Rasmussen virker som to sutreunger på 5 år, som bruker LANGT mer energi på å fyre oppunder det her -enn hva det faktisk koster å stå i såkalt «mobbing» over flere år. Snakk om å strø salt i egne sår. Smaker ekkelt når en selv må slikke de rein etterpå også, det. Dere er “forbilder” kun for jenter som ønsker å bli tafatt, og om det er dette dere vil for deres yngre følgere; er det ikke annet enn forbanna skremmende. Skulle tro det var mer å se opp til -om dere rettet opp ryggen deres og ga blanke. Dette er langt over kanten av tåpelig.

    97. «Mobbing vert definert som aggressiv åtferd som vert gjentatt over tid og er karakterisert ved eit ujamt styrkeforhold. Det er vanleg å seie at det er mobbing når plaginga skjer kvar veke eller oftare, men for den som vert ramma, kan også plaging som skjer sjeldnare enn éin gong i veka, vere ei vesentleg belastning. «
      Jeg tror ikke du har noen mobbesak da det ikke er snakk om noe ujevnt styrkeforhold. Det virker som du og Mads har en henge-hverandre-ut krig på sosiale medier, som dere har holdt på med fra tid til annen i 3 år. (Måtte Google meg fram til hvem dere begge var.)
      Jeg syns ikke at noe av det dere driver med, er greit. Tenker at det er en vinn-vinn situasjon for dere begge; mer penger i kassa. Tenker at den mest fornuftige av dere bør gi seg.
      Ellers ser jeg den at nettroll bør straffes, for dere får begge utrolig mange stygge kommentarer. Uansett taler alltid kommentarer for seg selv, og sier alltid mest om personen som kommenterer.
      Om du får en sak og får dømt Mads, tar jeg av meg hatten for det. Lykke til.

    98. Takk for at du står opp for alle oss som er blitt mobbet! Noe av det vondeste med å bli mobbet er følelsen av maktesløshet og ensomhet i det hele. Tilslutt sender man alt hatet innover på seg selv, og man begynner å tro på det som blir sagt av mobberne. Veien til psykiske utfordringer som spiseforsyrrelser, selvskading osv er kort. Det at du står opp mot mobbing gir meg styrke, glede og håp ❤️. Stå på!!!!!! Vi er mange som støtter deg!

    99. Skjønner ikke hvordan vi som er utenfor denne saken kan komme med påstander om at det ikke er mobbing. Står DU midt oppi denne saken? Får DU alle stygge og forferdelige kommentarer? Vet DU hvor lenge dette har pågått og hvor ofte? NEI! Så slutt!! Vi vet ingenting! Og les HELE innlegget før dere kommenterer! Hun må jo gjenta seg 1000 ganger fordi enkelte tror de vet hva hun skriver og ikke hva hun faktisk skriver.
      OG ja, hun må står for det hun har gjort og sagt! Men DET BETYR IKKE AT MAN KAN SKRIVE STYGGE KOMMENTARER OG TA SEG DEN FRIHETEN.

    100. “Hvis rumpa di har bakkeprofilen til Holmenkollen, og ser ut som en dessert i en barnebursdag når du twerker, fortjener både du og folk forøvrig å høre at ikke alle nødvendigvis syns den er like fin”
      Asså…”FORTJENER??????”
      Så hvis det i et ant tilfelle i dine øyne en BRA rumpe jobb så fortjener ho IKKE å høre det?
      Vet du egentlig selv hvordan du høres ut?
      Hvilket behov har du som “mann” å påføre n ung stakkars jente så mye smerte?
      Sorry men, det finns ikke noe som gir meg mer innovertiss. Det er så vilt turn off og lite mandig at jeg ler av deg. At du ikke er flau.
      Isabel, du er nydelig, inn og ut❤️

    101. Du er en offentlig profil, det er helt riktig at han kanskje har gått over en grense. Men du må virkelig tåle å høre at ikke alle synes operasjonene dine er spesielt fine. Folk er ulike og folk har ulike meninger, sånn er det bare. Og når du faktisk har valgt å være en offentlig person, må du lære deg å kanskje høre litt mer enn hva folk som ikke er det gjør. Og at du blir mobbet er bull, dette er kritikk evt humor, men ikke mobbing. Tenk litt på de ungdommene og barna som FAKTISK blir mobbet.

    102. Er ryktene sanne om at du skal få noen folk til å ordne ip-adress-overvåkning så du kan spore nettrollene som skriver drittkommetarer til deg?

    103. Siste posten på instagrammen hans viser hvor alvorlig han tar dette. Han fortsetter å tulle om det?! Altså sjuukt. Jeg hadde ikke vært så høy på pæra om jeg visste noen skulle politianmelde meg.. det viser jo hvor borte denne fyren er. HELT ÆRLIG ISABEL! La det bli et rettsak ut av det her! La han få de siste 5 minuttene av det lille han kaller karriere og få navnet hans inn i systemet.

    104. Artig at du innså hvor langt du ville ha kommet med den anmeldelsen… allerede droppet. Forøvrig er det bra at du har satt en stopp for hele greia.

    105. Du fortjener den kritikken da.. Mer selvopptatt,og lite oppegående menneske skal man lete lenge etter..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg