SVAR PÅ RYKTENE OM OSS I DUBAI

annonse ⎟ lenker nelly

Er det sant at du har fått deg kjæreste i løpet av ferien i Dubai?

– Nei, langt i fra. Jeg er ikke på jakt etter en ny kjæreste, ei heller prøver jeg å få en. I Dubai koste vi oss på ferie, vi ble kjent med nye mennesker (blant annet gutter), men det var hverken følelser eller noe seriøst innblandet. Vi hadde det bare gøy i form av “dates”, festing, beach clubs og middager. Ikke noe mer enn det! 

Stemmer det at du betalte mye for Newa?

– Absolutt ikke. Newa hadde 1. aldri latt meg betale for henne, 2. penger selv. Hun er som meg: får panikk om hun skylder noen penger eller om venner spanderer på henne.

Går rykter om at du har vært på fire dates i løpet av ferien?

– Fire, nei. Det har jeg ikke hatt tid til, haha. Jeg var derimot på en “date”.

Hvem var de guttene dere var med på båten? Er det noe mellom dere?

– Det er en guttegjeng på 5 stk fra Manchester som vi ble kjent med. De bor på samme hotell som oss. Ingenting mellom oss nei, bare vennskap!

Har du funnet en du liker i Dubai?

– Nei, ikke på den måten. Jeg har absolutt møtt fine mennesker, men jeg har ikke fått et ekstra øye til noen. 

LIGNENDE TOPP HER ⎟ SKJØRT HER ⎟ HEELS HER ⎟ BELTE GAMMELT FRA PLT ⎟ VESKE CHANEL

Jeg har hørt at dere reiste til Dubai for å møte noen kjendiser. Hvem er de isåfall?

– Haha, absolutt ikke! Vi booket denne ferien kun for å ha en skikkelig gøy jentetur sammen.

Er det sant at du er med mange gutter for å komme deg over eksen?

– Jeg vil ikke påstå at jeg er med “mange gutter”, for de vi har hengt med har vært vennskapelig. Dessuten henger jeg ikke med andre mennesker for å komme meg over eksen. Det er nok ikke måten å gå videre på uansett, spør du meg. Nå er det en god stund siden det ble slutt mellom oss, og jeg kan henge med nye mennesker uten at det skal være noe merkelig ved det. Livet går tross alt videre, og som jeg har sagt tusen ganger: bruddet var noe vi begge ønsket og så komme en god stund før det faktisk skjedde. Derfor tror jeg vi begge to har gått videre selv om vi så klart alltid kommer til å være glad i hverandre og sette pris på alt vi har opplevd og delt sammen.

Du var med gamle menn bare på grunn av pengene?

– Hvilke gamle menn? Jeg har ikke hengt med en eneste gammel mann, hverken på generelt basis eller på denne ferien. Og det kommer jeg heller aldri til å gjøre. Vi har vel forstått at jeg spyr på sånn? 😅

46 kommentarer
    1. Skjønner ikke hvorfor folk skal drive å si at du henger med gamle menn på grunn av penger eller at du har en suggardaddy osv, til syvende og sist er jo du den som man så og si kunne kallt «suggermummy» tror ikke hun behøver noen med cash, hun har såpass mye penger selv at dere burde ha skjønt det for lengst og ikke spurt så mye tull😂 du er fantastisk bella, bare fortsett slik du gjør, u are amaziiing❤️

    2. Håper vi kan se sminkeinnkjøpet ditt på Sephora! Er noe av det gøyeste å se ❤️ Er like sminkegal som deg, haha!

    3. Jeg har sykt lyst å vær med deg når du kommer hjem igjen fra ferie! Digger måten du er på, jeg elsker hvordan du snakker. Du er så fin når du smiler! Men mest er det pågrunn av måten du snakker på. Jeg syns du er super! Gi beskjed hvis du er i Stavanger en gang, det er her jeg holder meg. Vi kan spille inn Vlogg sammen =)

    4. Tenkte bare å gi deg litt ros for hvordan bloggen din ser ut for tiden. Bildene er virkelig vanvittig flotte og innleggene innholdsrike. Fortsetter du sånn har du hvertfall meg som en trofast leser 😁😁

    5. Er det så normalt for jenter i 20-årene å henge med gamle menn for penger at folk bare forventer at det er grunnen til at du har fine ting?? Må nesten le hver gang jeg ser slike spørsmål.
      Alle som er faste lesere ser hvor hardt du jobber for de tingene og det er bra at du unner deg litt luksus. Vi som har fulgt deg vet hvertfall at du ALDRI ville tatt i mot penger/gaver/turer fra andre mennesker, i hvertfall ikke eldre menn..haha!

    6. Du er fryktelig bastant på at INGEN skal spandere på deg, blir kvalm av tanken på det osvosv. Nesten så man begynner å lure på om du har en sugerdaddy fordi du har nevnt at du HATER det i nesten hvert innlegg i det siste. Kjent sak at når man må påpeke en ting veldig ofte betyr det som regel det omvendte 😉 som du ofte sier: let people live. Slutt å hakk ned på folk som eventuelt har en sugerdaddy

    7. Er det ikke slitsomt og måtte «forsvare» alt du gjør hele tiden? Folk aner jo ikke hva privatliv er lengre virker det som og kjenner jeg blir sliten av bare å lese hva de spørr om. Så kan bare tenke meg til at det kanskje kan være veldig slitsomt og aldri gjøre noe uten at folk skal mene noe om det eller vri det til noe det ikke er, som igjen gjør at du liksom må forsvare det. Skjønner ikke at folk ikke har noe bedre å gjøre, haha!

    8. Veit du ka Isabel, du e et fantastisk menneske å du e så vanvittig pen! Håpe du har hatt det fint i Dubai ❤️

    9. Kan du vær så snill å contoure litt bedre når du først skal gjøre det. Du har STREKER i ansiktet og det ser ikke bra ut. Du er ofte veldig hvit rundt pannen og under øyene.. Ro ned på sminken, du er jo tusen ganger penere uten 🙂 Du har sikkert gjort det så ofte at du nesten er blind på å se det selv. Bare et vennlig makeup tips <3

    10. Synes du er så fin Isabel 😍😍ser ut som der har kosa dere masse!! Kanskje de som skriver «gamle menn» selv er 13,14,15 år, da blir 28 gammalt for dem haha

    11. Du selger jo kroppen din på sosiale medier for å få sponsorer å mer oppmerksomhet som resulterer i klikk å penger så hvordan er det bedre? Du hadde ikke tjent like mye uten operasjoner

    12. Haha, enig med Siri lenger opp her😅 Rart du så ofte skriver så mye nedlatende om å bli spandert på.. Mine venner og jeg liker å spa dere ting på hverandre

    13. Hvis du går på antibiotika og føler deg frisk før du har tatt alle pillene – IKKE slutt å ta de. Ta alle pillene du har fått. Folk som ikke gjør det kan ende opp med antibiotikaresistente bakterier.

    14. Hvorfor var du ute å festet hveeer kveld sammen med Newa, men i LA ville du nesten aldri ut på fest?

    15. Så du mener at hvis du er i et forhold kan du ikke feste? Er der sååå viktig å hore seg når man fester?

    16. Du er typisk jente med komplekser , du elsket ikke hvordan du så ut før , å nå er du egentlig ikke deg selv. Du er opptatt kun av utseendet ditt , og hvordan du fremstår i andre sine øyne . Jeg syntes du var søt på Paradise Hotel, men du er ikke til å kjenne igjen . Det er litt trist , men så lenge du er happy så er det et fett hva andre mener . En jente som deg kommer til å slite med å finne ekte kjærlighet , fordi du selger deg selv og kler deg deretter . Klarer ikke å ta deg seriøst i det hele tatt. Så med andre ord , du er typisk jente man tenker åh deilig henne vil jeg **** , men ikke ei man tar med seg og introduserer til familien . Penger ødelgger folk , og du er veldig på å skryte hele tiden at du har masse penger . Synes det er litt lavmål og null selvrespekt 🙌Men hey utsende har man ikke for alltid så kos deg enn så lenge 🙂 ta av deg maska du har på deg hver dag en gang i blant , vær litt naturlig å slutt å selge deg selv på hvert bilde eller video. Kanskje du hadde fått flere positive tilbakemeldinger da 🙂

    17. Eeh.. Hva slags spørsmål er det folk kommer med, og hvorfor svarer du på det? Helt normalt å få nye bekjentskap på ferie. Disse spørsmålene minner om et avhør. Tragisk rett og slett. “Er det sant du fikk deg kjæreste”, “går rykter”. Altså dere er 2 stk på ferie, hvor kommer disse spørsmålene fra? Kjenner det er litt kleint å lese.

    18. Soørsmål til ditt svar litt lenger opp her, kan man ikke dra ut å feste selv om man har kjæreste?
      Stolte dere ikke nokk på hverandre, slik at du følte at du ikke kunne feste så mye?

    19. Det går rykter rundt om du selger truser for å motta penger fra eldre menn! Går det dårlig med bloggen for tiden eller?:// Ånaai, dette var ille;) Jeg mister respekten for slike jenter. Good bai

    20. Hei😍Jeg må bare skrive noen ord…..jeg blir helt satt ut jeg hvor stygge mennesker er mot deg….😥😥😥
      Hvilke spørsmål enkelte stiller deg…hva skjer med denne verden….Du måå jo bli veldig lei deg??🤔 Eller….det er vel heller dem en skal synest synst på👍👍Tenk å ikke ha respekt i det hele tatt….
      Kan dere ikke bare droppe å følge henne da!!
      Ønsker deg en super kveld😍

    21. Anonym som skrev over «jente med komplekser»
      Er det mulig å være så fæl mot noen?? Alt du skrev over var bare negativt og hat, det virker ikke slik som du har det godt med deg selv? Siden du kun er fult av negativitet. Ser du ikke det positivet henne eller er du blind? Det ene positivet jeg ser er faktisk hvor glad hun er i familien sin, søskene sine og hvor godt hun passer på dem. Så ja, hun passer ikke inn i familien til mennesker som deg pga din ekle tankegang.
      Og hvem er du til å fortelle eller dømme henne med at hun ikke kommer til å finne ekte kjærlighet?!
      Tankegangen din «deilig jente bare å f**** henne» får meg til å bli kvalm at jeg hadde spydd rett foran ansiktet på deg. Du er den som faller lavt og burde rett å slett skamme deg, gå å finn deg en skammekrok og gjem deg akkurat som u gjemmer deg bak en anonym profil. Hun har penger hun tjener de selv, kanskje du også skal finne deg en bedre jobb der du også tjener penger enn å bruke tid på å slenge dritt om andre?
      Og plz, ikke kom ytringsfrihet og alt, alt du skrev var ikke din mening men en ekkel tankegang og at du dømmer andre mennesker.
      Btw om du er i et forhold/sammen med noen synes jeg virkelig synd på det menneske, for u som ikke klarer å se noe positivt i andre, du klarer aldri å gi kjærlighet til noen andre heller. Enn kanskje deg selv bare.
      Ha en fin fredag, anonym som kun skrev dritt også håper jeg du bruker noen minutter av den unødvendige tiden på å tenke gjennom hva du har skrevet til/om henne.

    22. Det går rykter rundt om at du selger truser for å motta penger. Å naai, det går ille. Mister respekter for slike jenter:
      Kjære deg, du som prøver å spre dette rykte ved å skrive det her. Du er rett og slett dum og sjalu. Jeg skjønner godt at pengene til Isabel gjør deg bitter, men det er sånne som deg som gjør henne rik. Tror ikke kommentaren din påvirker Isabel eller får folk til å tro på at hun selger sine brukte truser. Du ser jo at hun er nr 1. På topplista, hun har nok av penger. Lurer på om det er slik at du får en typ godfølelse når du legger igjen sånne idiotiske kommentarer. Forstår meg ikke på sånne folk som deg. Jeg ler av deg og den dumme kommentaren din.
      GO Isabel:-)

    23. Kan du fortelle alle reisene du har vært på? Og hvor mange ganger hvis du hat vært et sted flere ganger

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg