BILDEDRYSS FRA BURSDAGSFEIRINGEN

Se så hyggelig vi hadde det da vi feiret bursdagen til Sidra i går! Vi dro på Sumo (som forøvrig er Oslos beste restaurant!!) og spiste helt fantastisk nydelig mat og desserter. Hele familien min elsker maten der, inkludert Sidra, så etter hennes ønske ble det bursdagsfeiring der. Vi spiste alt fra stekt ris, til kylling satay, til x antall forskjellige sushi varianter. Vi bestilte så mye mat at vi til slutt holdt på å sprekke av metthet, men fy søren så godt alt smakte! Sumo skuffer aldri. Dit må dere virkelig dra om dere bor i Oslo, eller dersom dere skal hit i fremtiden. Dere vil ikke angre, tro meg. Hvis dere drar hit, må dere love meg å bestille sjokoladefondanten til dessert. It’s AMAZING!

Her foregikk da altså feiringen i går. Vi satt å pratet og hygget oss i flere timer mens vi nøt maten og feiret Sidra. Det ble tidenes gave-fest også, som jeg tror var Sidras høydepunkt med hele bursdagen. Haha! Hun ble meget fornøyd, ikke bare med gavene, men også med hele feiringen. Det gjør så godt i hjertet mitt å se henne så glad at hun ikke klarer å slutte å smile fra øre til øre. Familien min betyr så vanvittig mye for meg, så det å se de lykkelige gjør meg seriøst helt tårevåt. Jeg lever for å gjøre de lykkelige, sånn seriøst. ❤️

Konklusjon: feiringen var over all forventing, bursdagsbarnet var over the moon og maten på Sumo er 12/10! 

34 kommentarer

Siste innlegg