JEG HAR DRØMT OM DETTE LENGE

ÅH, gledens dag! De som kjenner meg, vet hvor sinnsykt mye jeg elsker gulrotkake. Altså, det er det beste du kan gi meg! I fjor fikk jeg smake på søsteren min sin, og siden har jeg drømt om å få henne til å bake den igjen. Stakkars, jeg kan love dere at hun angret på at hun bakte den i første omgang, for herregud så mye mas hun har måttet holde ut med. Sorry not sorry – den smaker jo så forbanna godt!! <3

Nå har hun jo flyttet til Oslo, noe jeg er kjempe glad for. Ikke bare for å få gulrotkaken hennes, men også for å ha storesøsteren min i samme by som meg. Hun har jo bodd og studert i Tromsø de siste tre årene, så det var virkelig på tide å få henne bort fra nord og tilbake til østlandet. Uansett! Jeg fikk henne ENDELIG, etter et langt år, til å bake kaken til meg igjen, for andre gang i hele mitt liv. Jeg skal seriøst tvinge henne til å bake den i det fremtidige (forhåpentligvis) bryllupet mitt!! Gulrotkake i bryllup, sier du? YEP! Dere hadde forstått om dere hadde smakt den. OK, dette begynner å bli litt merkelig å skrive et så langt innlegg om, men jeg har drømt om å få gafle i meg denne kaka helt siden i fjor. Man skulle nesten tro at jeg ikke har noe å blogge om ettersom jeg skriver om en kake, meeeen det er altså ikke tilfelle. Jeg må bare dele denne store dagen med dere, for endelig har jeg fått noe jeg har drømt om lenge! 

Vil dere ha oppskrifta? Skriv “ja” i kommentarfeltet! 🍰💕

42 kommentarer

Siste innlegg