TANKER FØR LEGGETID

annonse ⎟ lenke nelly

JUMPSUIT HER

(nå på 50% rabatt – kun 199 kroner!)

______

💭Det er veldig dumt å ha en butikk som er døgnåpent i underetasjen. Ikke bare er det dyrt å hele tiden fly ned trappen fordi man craver enten Big One eller Oreo, men det er også veldig usunt. Jeg har et hat-elsk forhold til butikken, ass. I går fikk jeg og storesøsteren min lyst på Cola og Big one midt på natta, da ingen av oss fikk sove. Det gikk ikke mange minuttene før vi satt i sofaen og gaflet i oss nettopp det, for å si det sånn.

💭Jeg blir alltid så utrolig tørr på høsten og vinteren. Altså, vi snakker knusktørr. Leggene mine blir hvite, liksom (OK, det hørtes jævlig nasty ut og sorry for TMI). Hvert år jakter jeg etter den beste og mest fuktighetsgivende bodylotionen på markedet. Vanligvis liker jeg Elizabeth Ardens Tea Drop, men i år har jeg lagt min elsk på bodylotionen fra Body Shop som heter «Hawaiian kukui cream». Elsker den! Takk Ine for tips. Den lukter AMAZE, i tillegg til å trekke fort inn i huden samt å tilføre masse fuktighet. Terningkast 6! Jeg tenkte jeg måtte anbefale den videre til dere også, ettersom jeg er så fornøyd med den selv. Og nei, dette er ikke reklame – kun et tips fra meg. <3

💭Jeg reiser til LA i neste uke, og jeg gleder meg så vanvittig mye! Men vet dere? Jeg lengter skikkelig etter å reise til Thailand eller Bali. Jeg vil til tropen. Jeg vil til ananasdrinker på stranden. Jeg vil til Phi Phi Island. Jeg vil dra på båttur på det turkise havet. Jeg har så lyst til å reise dit igjen. Men samtidig er det litt rart om jeg hadde reist tilbake, for i Thailand har jeg kun vært sammen med ekskjæresten min. Vi har vært i Thailand to ganger sammen, så jeg forbinder den destinasjonen med forholdet vi en gang hadde. Så jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde følt meg om jeg hadde reist tilbake dit, men jeg får vel bare tenke på alt det fine vi opplevde sammen der, og heller skape nye minner sammen med et nytt reisefølge. Det er jo SÅ fint der!

💭I morgen skal jeg portrett intervjues. Det var veldig lenge siden sist, og jeg kjenner jeg er litt smånervøs. Det er rart å snakke så mye om seg selv hele tiden, men enda mer spesielt er det å prate om noe som jeg har holdt skjult i det offentlige rom helt siden jeg ble “kjent”. Det har liksom alltid vært noe privat, noe ingen visste noe om. Nå plutselig er det alt folk vil prate med meg om, noe jeg så klart har full forståelse for og jeg synes jo at det er kjempe stas at så mange finner historien min så interessant. Likevel er det litt rart for meg å prate så mye om det. Jeg antar at det vil gå seg til etterhvert, dette er jo tross alt bare startfasen. Det blir på en måte en liten forsmak på det som kommer til å skje når boken faktisk kommer ut og folk får lest den.

💭I natt skal jeg laste ned appen “Calm” (heter den det, forresten? Nå ble jeg litt usikker). Jeg sliter så sjukt med nattesøvnen fortsatt. Jeg har blitt tipset om den appen av flere av leserne mine, så i natt skal jeg gi den en sjanse. Hvem vet, plutselig funker den som bare fy? Jeg er optimist!

23 kommentarer
    1. Siden du har så mye penger kanskje du kunne ha gitt litt til tv aksjonen i år? Pengene går i år til kirkens bymisjon som jobber for et varmere og mer inkluderende samfunn. Ingen skal stå uttafor. P3 aksjonen har allerede begynt, og med tanke på at du har millionlønn kunne du kanskje ha bidratt med mye mer enn meg siden jeg er student. Det føles mye bedre å bruke pengene sine på noe du vet kommer til å glede og ikke minst hjelpe folk, i stedet for noe overfladisk og materialistisk som gir kortvarig glede. <3 <3

    2. Tips for tørre legger. Smør de med babyolje før du tørker deg når du kommer ut av dusjen. Funker helt gull 😀

    3. Anonym: Jeg har ikke clips? Håret mitt er 100% naturlig 🙂 Jeg våger ikke å farge det lysere. Prøvde for 1-2 år siden, og håret mitt ble SÅ slitt… Never again, haha!!

    4. Lykke til med portrettintervjuet, det kommer til å gå fint! Kan jeg spørre hvor du spiste den nutellapizzaen du la ut på mystory?
      Ha en fin dag!

    5. Forslag til reise til turkis hav, vakre strender, god mat, flott musikk og fantastiske mennesker, den dominikanske republikk i karibien, utrolig vakkert sted ❤️

    6. Vet ikke om dette er et upassende spørsmål. For mener ingenting vondt med det, er bare nysgjerrig.
      Ville du ha byttet bort barndommen din med en som var kjærlig og trygg. Men da hadde du ikke vært der du er i dag?

    7. Et tips for nattesøvnen er nok mosjon, trening. Slet mye med nattesøvnen før jeg begynte å trene hver dag. Ikke mye som skal til, ca 30-45 min per dag, alternativt annenhver dag. Hjalp veldig, rekker ikke lengre å gruble hull i hodet om natta for da er jeg så avslappet. kanskje det kan hjelpe for deg også.

    8. Hei, Isabel! Jeg har sett ditt engasjement til villkatter når du er i utlandet, og vil derfor be om din hjelp til å bevisstgjøre folket på at dette også er et problem her hjemme i Norge. Jeg jobber som frivillig i Dyrebeskyttelsen, hvor vi hjelper dyr i nød, og funn av døde eller forkomne katter i naturen er blitt en hverdagskost. Selv om Dyrebeskyttelsen består av utrolig mange flinke mennesker som dedikerer noe av tiden sin til å hjelpe våre firbente, er vi likevel altfor få, og har altfor lite ressurser. Derfor vil jeg be deg om å sette deg litt inn i Dyrebeskyttelsen og hva vi står for, og bruke din sosiale makt på å gi de hjelpesløse firbente en stemme. Det er ikke mye som skal til for å få til en forandring. ❤️

    9. Hvis du drar til Bali så stikk til gili air, det er samme viben som på phi phi, bare litt mindre og mer “hippie” Og i tillegg trenger de virkelig turister etter jordskjelvet som var i sommer, det er en øy helt avhengig av turisme… 80 % av bygningene på øya fikk skader i jordskjelvet, men store deler av øya er nå gjenoppbygd, i tillegg er det mye roligere der nå med mindre tueister enn til vanlig, så jeg anbefaler deg på det varmeste å stikke ut dit:)Gili air er virkelig paradis på jord!

    10. Hvis du vil ha tropevarme kan dere jo bare ta turen innom miami til/fra LA? Jeg bor her litt av og på med kjæresten, og kunne gjerne vist dere rundt eller bare tipset om hvor man drar osv🙈 miami har liksom varmen, storby, utelivet og masse kultur! Og det er i USA. Anbefales hvis du liker LA

    11. Da du og Pierre var i Thailand sist, hvor mye brukte dere ca av penger, uten om fly og hotell? Vurderer å reise selv til vinteren, men vi er så usikker på hvor mye vi skal beregne i «lommepenger».

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg