I GÅR SKAPTE VI MINNER

🚲 💕 👯

I går er en av de fineste dagene jeg har opplevd her i LA! Vi bestemte oss for å dra til Santa Monica for å leie sykler og sykle hele veien til Venice Beach. Herlighet så koselig det var! Vi storkoste oss der vi trøkka på og bare nøt alt som skjedde rundt oss. Det er noe helt spesielt ved Los Angeles som jeg ikke helt klarer å sette ord på. Menneskene her virker bare så bekymringsfrie og veldig livsglade. Dere vet når man får det inntrykket av at folk bare tar en dag om gangen? Litt sånn følelse får jeg av menneskene her. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: LA er stedet jeg føler meg 100% hjemme. 

Jeg anbefaler dere på det sterkeste å dra til Santa Monica og leie sykler for et par timer. Det kostet rundt 8 dollar, mener jeg å huske. Det er skikkelig herlig og forfriskende å ta en runde rundt området her, mens man sykler langs stranda. Jeg kan love dere at dere blir å observere mye spesielt. I Venice sentrum er det en lang gågate der mange spesielle mennesker oppholder seg. Det danses, synges og Gudene vet hva annet som pågår der, haha. Det er ganske interessant å gå/sykle gjennom der i hvert fall!

Se så fint det er!

Cool outfit, eller? Jeg måtte løpe innom den første butikken jeg så for å kjøpe meg et varmt plagg, da det var mye kaldere enn jeg hadde forventet meg. Da får man legge fashioniasten i seg litt bort og heller prioritere å holde seg varm. Og jeg lurer på hvorfor jeg stadig er syk…

Sånn her happy var jeg i går! 😁

To stjerner right here! ☝🏽💘

💕💕💕

Dette er det kuleste med hele dagen i går. Jeg pekte meg ut den eneste rosa sykkelen som var å se, og hva tror dere står på den? BELLA!!! Det må være skjebnen. 💘⚡️🤓

21 kommentarer
    1. Rart hvor forskjellig du og Sofie beskriver LA og folkene. Når hun synes de er ganske overfladiske og litt frekke, også er det der du føler deg hjemme! Men man har jo forskjellig syn på ting, men kanskje alle pengene du har fått har gjort deg mer overfladisk slik at du ikke ser det.

    2. Hei! Kan du lage en first impression av Giorgio armani luminous silk foundation? Såg på instastory du hadde kjøpt den!

    3. Utrolig kleint at du har Tyga sin musikk på snappene dine og er heftig Kylie wannabe. Du fremstår bare som en hysterisk groupie. Tror du han bare prater med deg..?
      Svar da?:)

    4. Jeg og ei venninne skal besøke en venn i LA over jul. Det er Så gøy at du deler så mye, får masse gode tips til hva vi kan gjøre. Så vi skal absolutt sykle der vi også! Ser ut som en fantastisk opplevelse. Takk for gode reisetips! Turguide Isabel!

    5. Til anonym 1: hva skjer med kvaliteten på personligheten din? Den er ræva!
      Til Ida: syyykt kleint at du går inn på blogger bare for å slenge dritt. DU fremstår som en hysterisk groupie og en: I want to be Isabel Raad. Er så morsomt å tenke på at hvis du selv hadde hatt en suksessfull blogg, hvor mye hat du hadde fått. Måtte du løpt hjem til mamma og pappa, og dessverre der hadde det vel vært minimalt med forståelse og kjærlighet. Det viser du jo ganske tydelig at du ikke har fått i oppveksten.
      God bedring.
      The revolution has begun.
      Ingen er trygge.
      Judge of norway.

    6. Wæææ! Isabel, du er en så fin sjel, men jeg MÅ bare si fra om noe(av godhet, IKKE kritikk😅).
      Du må blende makeupen i panna di bedre!! Halvparten er hvit og halvparten er brun! Føler det her var frekt skrevet, men det var altså ikke ment slik i det hele tatt!😘 Lots of love

    7. Skulle akkurat til å skrive samme kommentar som den øverste her! Sofie og du har veldig forskjellige meninger om folkene i LA, men det er kanskje fordi du identifiserer deg mer med de enn Sofie gjør 💁‍♀️ du er jo ganske overfladisk så skjønner du føler deg hjemme i tidenes overfladiske by

    8. Såå lyst til å reise dit, mangler bare penger😂😍 fact: du blir ikke syk av at det er for kaldt og kulde, du blir syk av forskjølelse bakterier og de har vi på henda hele tiden og derfor er det viktig å vaske hendene nøye💕 vi blir smittet ved å ta hånda enten i munnen, nesa eller øye. Går jo også inn i porene da🦋 du ser fantastisk ut!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg