📍 SVERIGE

Reklame | nelly

I gÄr ble det en dagstur til Sverige med familien! Vi leide bil, hadde med oss sjÄfÞr og tok rett og slett en aldri sÄ liten harryhandel over grensa. Det er noe ved meg som blir skikkelig ivrig pÄ Ä handle pÄ grensa. Det er egentlig super lame og jeg skjÞnner ikke hvorfor DET skal gjÞre meg sÄ gira, men slik fungerer nÄ jeg. Haha. Det er mye man ikke kan skjÞnne seg pÄ ved meg, dere. Jeg blir bare sÄ sjuuukt satisfied av Ä se de enorme matbutikkene og godtebutikkene. 

Vi reiste rundt 14:30 og var hjemme igjen 21:00. Det gikk ganske sÄ greit for seg, til tross at vi var ganske mange pÄ tur. Eller, det vil si at alt gikk bra, bortsett fra en situasjon som oppstod. Vi stoppet nemlig pÄ en bensinstasjon pÄ veien for Ä hamstre snacks til bilturen, og da jeg skulle betale ville ei jente ta bilde. Da klarte jeg Ä legge i fra meg bÄde kortet og den andre telefonen min pÄ disken, for sÄ Ä dra i fra det. Jeg oppdaget det ikke fÞr vi var fremme i Sverige, og da hadde jeg fullstendig panikk. Jeg gikk inn pÄ DM-ene mine, og der hadde den skjÞnne jenta som tok bildet med meg sendt meg en melding om at det lÄ igjen pÄ Shell. Dere aner ikke hvor lettet jeg ble i det sekundet! Ikke bare lettet, men ogsÄ veldig, veldig takknemlig. Takk Gud for at det finnes sÄ snille mennesker som henne! <3 

PĂ„ vei hjem igjen, etter et par timer med shopping og en matbit pĂ„ Burger King dro vi omsider hjem. Vi stoppet sĂ„ klart innom Shell-stasjonen, hvor jeg fikk tilbake kortet og telefonen. Pjuh! Den Sverige-turen kunne brĂ„tt kostet meg veldig mye mer enn jeg hadde planlagt. 😅

Her kommer et svĂŠrt bildedryss fra turen!

GENSER (nĂ„ pĂ„ 20% rabatt) HER ⎟BUKSER (nĂ„ 50% rabatt) HER

 

16 kommentarer
    1. Omg, mÄtte le av bilde av handlekurven med mat. Alt jeg ser er potatisgrateng, haha! Akkurat den pakken der er verdens beste<3

    2. Hei! Vil bare si at jeg digger deg og hele din personlighet! FĂ„r sĂ„ inspirasjon av Ă„ fĂžlge deg 😀 Elsker hvordan du hele veien bare har vĂŠrt deg selv og gir sĂ„ faen i hva alle andre sier og mener. Skal bli mer som deg!

      OgsÄ lurte jeg pÄ hvor nattbordene dine er fra? De er sÄ fine <3 Klem

    3. Herig med harry tur, bra alt ordnet seg og du fikk tingene dine igjen. venter spent pÄ dine ukespÞrsmÄl, hÄper du kan vise interiÞr og hvor tingene dine er kjÞpt, seng, den flotte sofa , stol og bord, puter, speil, og nips , vil du oppfylle mitt Þnske blir jeg superglad, klem sÞte deg og fortsatt fin juletid,

    4. Ă…Ă„Ă„ det sĂ„ utrulig koselig ut â™„ïžâ™„ïžđŸ„°

      Hadde vĂŠrt jĂŠvlig om du mista mobiln og korte.. hahah đŸ˜‚đŸ‘ŒđŸ˜ƒâ™„ïž

    5. Mygg pÄ bÄde deg og moren din! HÄper det betyr at det kommer en serie om deg og familien din. Jeg har troa.

    6. ELSKER Å FØLGE MED PÅ STORYEN DIN OG BLOGGEN DIN! 😍😭 Du burde vĂŠre stolt av deg selv, du er faktisk den eneste som har klart deg gjennom paradise hotell uten Ă„ drite deg ut. Du har alltid vĂŠrt deg selv ❀ du er virkelig forbilde & en man kan se opp til. đŸ„°

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg