11 TANKER PÅ EN TIRSDAG

Yes, frøkna har stått opp fra de døde og er klar for å servere et rykende ferskt blogginnlegg… <3

_______

🐻 I morgen (onsdag) er jeg endelig ute av karantene! Jeg savner familien sjukt mye, og ikke minst å kunne ferdes utendørs uten at folk blir vettskremt av å se meg lol. Jeg tror mange tror at det å være i karantene og det å være i isolasjon er det samme, men det er det altså ikke. I karantene har man lov til å gå tur ute og lufte seg. Jeg går tur med hunden min, men det er tydeligvis skikkelig sjokkerende for mange. Good times.

🐻 Det er så enkelt å se når en annen influencer har uttalt seg om meg, for når jeg logget inn her, ble jeg bemøtt av et overflommet kommentarfelt med “hyggelige” meldinger som er super “saklige” og “konstruktive”. Den ene kommentaren bestod blant annet av dette: “Kom deg tilbake til Irak med innvandrerfamilien din, dere er en skam for Norge”. Denne tiden får virkelig det beste ut av folk. Gooood times, yet again. 

🐻 Selv om jeg straks er ute av karantene, er det jo ikke mye å se frem i mot likevel. Denne tiden vi lever i atm er så sjukt merkelig. Det er liksom ikke noe som helst å se frem i mot. Eller jo: se familien, få fikset vipper, hår, bryn og negler… Ja, det stoppet i grunn opp der lol. 

🐻 Jeg har fått meg kjæreste, dere!! <3 Det har dere garantert fått med dere allerede haha, men jeg må jo bare nevne det ettersom at jeg har vært lite aktiv her inne i det siste. Apropos kjæreste: det føles selvfølgelig HELT fantastisk, men også veldig uvant! Jeg føler jeg i utgangspunktet er definisjonen på SINGLE LADY, men ikke nå lenger gitt! 2021 byr visst på et nytt kapitel i livet, og det føles virkelig med tanke på antall sommerfugler som flakser rundt i magen min. Finnes det noe finere enn kjærleik, dere?

🐻 Tips!! Se Bling Empire på Netflix! Jeg har sett gjennom alt på en dag, så det sier sitt. Ganske hjernedød underholdning, men det får i det minste tiden til å gå. Liker du reality-tv, kommer du til å elske denne serien!

🐻 Jeg har ikke vært så aktiv på sosiale medier de siste dagene, og for å være ærlig har det vært fantastisk deilig. Jeg tror alle har godt av en liten timeout i blant, spesielt dersom man jobber med some. Det kan bli ganske intenst til tider, og da er det ekstremt viktig for meg å vite når jeg bør ta en break og ikke. Vi får se når jeg er tilbake igjen for fullt, men helt ærlig nyter jeg dette akkurat nå.

🐻 Jeg aner seriøst ikke hva jeg skulle gjort uten Gucci i denne karantenen. HERREGUD så mye glede og kjærlighet det finnes i disse firbente bestevennene våres! Han er dog ekstreeeemt oppmerksomhetssyk og krever at man ser han KONSTANT, så det kan vi kanskje jobbe biiiittelitt på haha. Sånn som nå for eksempel: han sitter ved siden av meg og små-bjeffer for at jeg skal gi han oppmerksomhet. Vanskelig å bli irritert, for han er jo virkelig verdens skjønneste!! 😩💕

🐻 Jeg tror jeg skal pakke en bag og “flytte” inn til familien fra i morgen av. Jeg vil ikke sitte å glo alene i leiligheten min et sekund til. Kanskje bli der i en ukes tid, før jeg helt sikkert trenger å være alene igjen. Hehe! Jeg savner mammas mat og Rami & Sidras irriterende mas (🙃).

🐻 Er det normalt å snakke med noen i over 5 timer i strekk på telefon? Jeg har aldri vært en sånn person før, men nå? Myyy god! Savnet er stort, for å si det mildt…

🐻 Jeg har så lyst til å bruke denne nye lockdownen til å få en ny hobby, men jeg aner ikke hva? Har dere noen tips? Jeg har vært innom tanken på å begynne å lese igjen, men det tror jeg ikke kommer til å vare. Jeg blir så fort rastløst… Jeg må finne noe å bedrive tiden med, før jeg smeller i veggen.

🐻 Jeg føler alt er så uvisst for tiden. Jeg aner ikke hva som skjer i livet mitt fremover, og det stresser skiten ut av en kontrollfreak som meg. Jeg sliter skikkelig. Det er to prosjekter jeg jobber med i år som er grunnen til at jeg reiste hjem fra Dubai, men nå med ny lockdown som vi ikke aner hvor lenge kommer til å vare, er det også uvisst om hvor mye vi får gjort akkurat nå. Jeg har så sjukt lyst til å flytte til et varmt land og leie meg en leilighet til verden roer seg litt ned. Jeg vil heller jobbe fra solen og bo et annet sted disse månedene, kjenner jeg. Vi får se hvordan den neste måneden kommer til å se ut, før jeg endelig kan ta en avgjørelse.

44 kommentarer
    1. Hva med hobby som lage stearinlys? Nå er det jo så populært og lage de stearinlysene som ser ut som en dame kropp. Formen og alt kjøper man og det eneste man egentlig trenger å gjøre er å smelte voksen og helle i formen med en veik så ikke så vanskelig så det hadde du klart fint. Eller lage håndsåpe går jo ut på det samme

    2. Prøv deg på strikking, det er masse fine, lette begynneroppskrifter og det er en helt egen, unik tilfredsstillelse med å kunne lage sine egne klær og se plaggene vokse

    3. Du hadde lyst til å trene, jeg anbefaler Chloe tings program som kan alt vare fra 2 uker til 1 mnd ish, og man kommer fort inn i treningen. Det beste er at programmet er gratis og har treningsprogram for nybegynnere og for de som vil ha det intenst. Starta med programmet hennes i januar og føler meg fysisk sterk <3. chloeting.com eventuelt hvis du vil ahah

    4. Trening! Dersom du ikke er motivert for det, såå kan du benytte deg av YouTube, der du kan trene “sammen” med instruktør🤩

    5. I feel you! Satt i isolasjon etter at sønnen min på 1 år testet positiv for covid. De ti dagene var seriøst helt jævlige.. Nærkontaktene var i karantene og kunne gå ut og gjøre så og si det de ville, så lenge de ikke oppsøkte folk. Mens vi i isolasjon, kunne ikke gå utenfor leiligheten engang tilfelle vi møtte på naboene.

      Jeg er så glad det finnes slike som deg! selv testing, smittevern og karanteneplikt er det så mange som nyter. Det positive er at i isolasjonen fikk nyte sol og varme via dine kansler, og endelig netthandlet boka di og gleder meg til å krype under dyna og lese! 😍

      1. OMG, feel you!!! Isolasjon må være så sjukt mye verre ass. Masse kjærlighet til dere!
        Tusen takk Line, så koselig at du klarte å drømme deg litt bort. Håper du liker den! Stor klem! 💕💕💕

    6. Føler du glemmer familien og venner når du får det kjæreste . Utrolig synd, for det er de som alltid er der om det skulle bli slutt

    7. Du kan begynne og ->

      Tægne.
      Synge.
      Male.
      Se film 24/7 😂
      Sove mer <3
      Nættshoppe.
      Spælle på mobiln <3 Det digge værtfall æ vist æ kjede mæ og vil at klokka ska gå fortere 🙂

      Katti kom du hjæm ? <3

      Klæm <3

    8. Altså du sir at målet ditt er å drite/overse «stygge» kommentarer å drite i Ka folk sir om dæ. Kor har det blitt av? Du bryr dæ jo i hver enkelt ting du legger ut. Du poengterer det stadig vekk. Dobbelt moralsk?

    9. La haters være haters, la nettroll være nettroll, det kalles misunnelse. Du fortjener å ha det bra, å ha det best. Du vet hva som er best for deg. Tips til hobby, lese, kryssord, strikke, hekle, skrive, male på stein tre lærret, lage smykker, ørepynt, armbånd, sjekk ut pinterest, mye inspirasjon der. Stooor klæm fra korgen i Nordland 💞😍💖

    10. La haters være haters, la nettroll være nettroll, det kalles misunnelse. Du fortjener å ha det bra, å ha det best. Du vet hva som er best for deg. Tips til hobby, lese, kryssord, strikke, hekle, skrive, male på stein tre lærret, lage smykker, ørepynt, armbånd, sjekk ut pinterest, mye inspirasjon der. Stooor klæm fra korgen i Nordland 💞😍💖

    11. Sy!! Har prøvd både strikking og sying i karantenetider, strikking ble litt for kjedelig og ensformig for meg mens sying gikk mye fortere og ga utrolig mestringsfølelse! Handlenett er en gøy og enkel ting å lage som også blir brukt mye!!

    12. Jeg har bestilt noe som heter «paint by Numbers» der du rett og slett får et «maleri» som ikke er malt enda, men mønsteret er tegnet inn også er det nummerert med hvilke farge som skal hvor (noe som funker veldig fint for meg som ikke er kreativ i det hele tatt). Tar jo tid, men kan ta det fram når man vil, og har blitt en slags terapi for meg under korona. Ta et glass vin, male og høre på enten noe digg musikk eller en god podcast er faktisk veldig nydelig! Også blir det jo et fint resultat også, så det er deilig!
      Nyt tiden så godt du kan ❤️

    13. Trene (hjemmetrening er faktisk ikke så ille hvis man setter seg litt inn i det og lager et program), fargelegging for voksne (kjøp deg en fargeleggingsbok som er ment for voksne og ordentlig blyanter), strikke (strikkemekka.no og YouTube)❤️

    14. Er så morro at alle bloggere hinter til deg i uttalelsene/kommentarene sine:

      “Blir også skikkelig sint på influencere som reiser og «reklamerer» at det er helt greit å reise. Babyen min har aldri møtt besteforeldrenene sine fordi de bor i Utlandet og fordi vi følger reiserådene. Så ser jeg noen som har hatt kjæreste i et kvarter anser sin reise som nødvendig! Blir så IRRITERT!”

    15. Gjør det som føles riktig for deg, lille solstråle ❤️ Fuck alle negative kommentarer og alle negative mennesker. Du lever for deg!

    16. Heii. Ser du er flink til å teste deg ofte og at du tar karantenen din slik du skal. Ønsker likevel å påpeke at du fremdeles kan bli en stor belastning for helsevesenet dersom du skader deg/blir syk mens du er i karantene. Jobber på sykehus selv og det er et vanvittig styr hver gang vi får inn pasienter i reisekatantene. Disse pasientene krever enerom, smittevask, smitteregime ved røntgen/CT, mye smittevernsutstyr går med.

      Forøvrig er jeg veldig fan av deg og storyene på ig er legendariske. Men jeg håper at du kan tenke over dette, og ikke fremstille det foran alle følgerne dine som om det er helt problemfritt å reise utenlands.

      Lykke til 🙂

    17. Håper det snart kommer nye YouTube videoer av deg Isabel ❤️ Du er så god å elsker å følge med deg på sosiale medier 🙏

    18. Kjære Isabel!! Jeg vil bare si så mye unnskyld for en kommentar jeg sende deg på mandagskveld!! Har tenkt mye på det siden da og jeg mente ingen ting med det!! Jeg synes du er en flott jente og har følgt deg siden du startet bloggen din!! Som sagt er dette en trist og tung tid for oss alle og hodene våres tenker litt feil av og til!! Håper jeg kan få følge deg igjen på Instagram!! God helg til deg og dine!! Kos deg hos moren din hun er et flott menneske!!❤️ Stor klem🌹🌹🌹

    19. Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Ting er så uvisst for tiden og det er vanskelig å legge noen planer for framtiden.. Ønsker deg alt godt <3 Jeg har selv begynt å strikke og gå turer med venner (med god avstand ofc). Ellers kan du jo melde deg på et valpekurs eller div andre kurs du synes virker interessant? (meditasjonskurs, matlagingskurs ect?) Stor klem 🙂

    20. Hei på deg, Isabel!
      Du har en flott blogg, og jeg er glad på dine vegne for at du har fått deg kjæreste. Når tid får vi se deg på ph igjen?
      Digger deg!
      Mvh
      Røver
      Roever.no

    21. Blir LITT provosert av disse utenlands reisene dine må jeg si!Jeg har atopisk eksem,og det eneste som hjelper er å reise til Syden som jeg typ har gjort typ 2 ganger i året frem til korona🤨Snart 2 år siden jeg har vært sørover nå og det merkes på hele kroppen,og jeg er ikke alene!Håper veldig på at vi kan reise kanskje i mai typ👍Jobber i helsevesenet,så er ikke så lett å sitte 10 dager i karantene heller😞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg