NEDTELLING

♥ Hei fininger! Er det bare jeg som er dødsgira på ferie nå? Er så skolelei…. I dag hadde vi den siste tentamenen denne terminen, og i morgen har jeg fremføring som er den siste vurderingen. Kjenner det blir deilig å bli ferdig med alt! Ellers er det lite som skjer for tiden. Skole, jobb og kjæreste er det som opptar tiden min og dermed blir det ikke så mye spennende å dele med dere. Jeg merker at det blir mye innkjøps innlegg, og det er rett og slett fordi at jeg ikke har så mye annet så publisere. Derfor lurer jeg på om dere liker det, og hva slags innlegg dere liker? Her er i hvert fall de siste to kalendergavene mine:


jeg er sååå heldig som har en så snill kjæreste 

3 kommentarer
    1. Älskar din blogg, så himla fina bilder och intressanta inlägg! Titta gärna in på min och min bästa väns nya blogg, jag hade blivit suuuper glad då. Kram ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg