VISSTE DU AT…

♥ Den største drømmen min som barn var å få delfin i hagen, og jeg hylgråt når mamma sa nei. Haha, kunne ikke fatte hvorfor.

♥ Jeg bodde på innstutisjon i noen uker høsten 2012.

♥ Jeg bodde i fosterhjem i 6 år.

♥ Jeg er araber, men er født og oppvokst i Norge.

♥ Jeg er kristen, og ble døypt dagen før konfirmasjonen min?

♥ Jeg elsker Hello Kitty og har en ganske så fin samling av kitty ting.

♥ Var skikkelig guttete (les: fotball var alt, hatet sminke og alt som hadde med jente ting å gjøre) frem til sånn 8-9ende klasse.

♥ Håret mitt har vokst enormt på 2 år. I førsteklasse på videregående rakk håret mitt meg til skuldrene, og nå rekker det nesten ned til rompa.

♥ Ble valgt ut i Markus Ek sin “blogg vs. blogg” konkurranse når jeg var 14-15 år. Var så betatt av han, så det fikk meg til å føle meg ganske kul. Haha

♥ Jeg er ganske lav, rundt 160 cm.

♥ Skiftet nylig navn fra Shirog til Isabel Shirog. Alltid hatet navnet mitt… Altså, SHIROG. Really?

7 kommentarer

Siste innlegg