PRODUKTIVE MEG

Hei fininger! Dagen i dag har vært en veldig typisk søndag (les: daffedag). Jeg har ikke gjort noe som helst fornuftig, sett bortfra at jeg hørte på pensumet til prøven vi skal ha i morgen på lydbok… Dere kan tenke tenke dere selv hvor gøy det var. Ellers er denne dagen egentlig veldig spesiel, for i dag har nemlig jeg og min kjære vært sammen i ett år! 

Resten av kvelden skal jeg faktisk øve på den stygge historieprøven… Jeg hater det faget, virkelig. Interessen min for verdenskrigen og ulike kolonier er minimal. Ønsk meg lykke til!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg