PRODUKTIV MANDAG

Heihei! Denne dagen har virkelig flydd av gårde. Hvor ble alle timene av?! Jeg dro på jobb klokken 16, og før jeg visste ordet av det var det stengetid. Puh… Litt deilig også da. Ellers har jeg hatt en liten treningsøkt hjemme i stuen. Denne uka blir skikkelig avslappende tenker jeg, for jeg skal nemlig bare jobbe på onsdag og lørdag. Resten av uka har jeg fri, så jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre med all den fritiden. Masse selvpleie skal det i hvert fall bli! 

Har dere hatt en fin start på uka? God natt, xx

4 kommentarer
    1. Deilig med sånne produktive dager der man føler man får brukt alle timene i døgnet til noe nyttig! Ha en fin uke videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg