ALL RED ERRRRTHANG


skjorte HM, bukse Gina tricot, sko nelly, solbriller Hugo Boss Orange

Heihei! Håper forrige innlegg falt i smak. Jeg elsker sminke-innlegg selv, så da tenkte jeg at det kanskje er interessant for dere også? Har en siste del igjen, nemlig lepper. Er det interesse for det? Uansett, i dag har jeg faktisk fri! Jeg spratt opp tidligere, og fikk overaskelses besøk av Johannes. Hihi, superkoselig! Etterpå var det bare til å smette på meg dagens antrekk for å gå ut å knipse bilder.  Planen for resten av dagen er ikke så spennende. Jeg skal blant annet rydde leiligheten, vaske klær og trene. Juhu! Etterpå skal jeg sette meg godt til rette under dyna, lade batteriene og se på serier. Perfekte avslutningen på en dag spør du meg. 

Ikke glem spørsmålsrunden her!

8 kommentarer

Siste innlegg