SVAR PÅ SPM. RUNDEN

Hvor kjøpte du sminkekosten din fra NARS?

Den kjøpte jeg på eBay til en litt dyrere krone… Men verdt det, det var den!

Hvordan får du håret ditt til å være så friskt og fint? 🙂 Og hvordan får du det så laaangt? *misunnelig*

Jeg bryr meg veldig om kvaliteten på produktene jeg putter i håret mitt. Bruker frisør shampoo og balsam, i tillegg kurer jeg det 1-2 ganger i uken.  Tenkte at jeg kunne lage et egen innlegg om hårpleie og tips til å få det til å gro.

Hvor er du fra? Du er pen! 🙂

Tusen takk! Jeg er halvt araber og perser. Er født og oppvokst i Norge, da.

kjenner du meg igjen ?

Yes! Koselig 🙂

Hvor høy er du?

Hehe, det måtte jo komme… 160 lange cm.

Hva er ditt mål her i livet?

Flytte til L.A

Hvilken religion praktiserer du med tanke på at du er fra midtøsten?

Jeg praktiserer kristendom. Kan ikke akkurat si at jeg er spessielt kristen, men jeg tror på Gud og går i kirken på julaften.

Har du kontakt med familien din?

Fosterfamilien min har jeg ikke noe spesielt kontakt med uten om han minste i huset, ellers har jeg kontakt med min biologiske familie. Vanskelig å vite hvilken av de du refererte til.

Går du på skole? 🙂

Jeg går ikke på skole per dags dato, nei. Starter å studere til høsten da! Gleder meg skikkelig faktisk.

Hvor får du alle pengene dine fra? #jelly

Hehe. Jeg jobber! Har friår og dermed blir det endel jobbing som resulterer i litt shopping.

Hvor lenge har du og kjæresten din vært sammen? 🙂

2 år 🙂

Har du opplevd at brystene blir mindre, ettersom du trener en del? Eller er det en myte?

Haha, morsomt spørsmål! Det er faktisk sant. Var verre før, ettersom jeg overdreiv treningen veldig. 

Går du på skole? Eller hvilken skole ønsker du å negynne på?

Nei. Satser på at jeg kommer inn på Diakonhjemmet i Sandnes.

Hvor har du kjøpt moschino belte?

På net-a-porter.com. Link her

Bor du alene?

Jeg har bodd alene i ca 2,5 år. Nå bor jeg sammen med bestevennina mi, Michelle, som flyttet inn til meg i desember. Super gøy!

hvor kjøpte du sminke kosten fra NARS og bronzeren ? 🙂

Kosten har jeg svart på lenger oppe. Bronzeren kjøpte jeg da jeg var i London.

4 kommentarer
    1. Så gøye svar! slå aldri feil med sprørsmålsrunde!
      Hadde blitt suuper glad om du tok en titt innom bloggen min. <3
      Masse klemmer fra Prinsessen. blogg.no <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg