torsdags tips

God torsdag, dere! Jeg tenkte at jeg kunne starte med noe nytt her på bloggen – nemlig “torsdags tips”. Det vil si at jeg vil komme med tips som jeg vil dele med dere hver torsdag. Hehe, no shit… Høres det gøy ut?

I hvertfall… I dag vil jeg tipse dere om denne fantastiske neglekuren. Selv hadde jeg i utgangspunktet veldig tynne og svake negler, og det førte alltid til at de knakk så fort de hadde vokst litt ut. Det er ikke noe gøy med manne-negler, og jeg ble ofte veldig frustrert. Altså, hvor fint er det egentlig med korte, knekte negler? Denne kuren fungerer helt supert for å unngå nettop det. Jeg var litt skeptisk til den i starten da jeg fikk den anbefalt på jobb, men etterhvert ga jeg den en sjangs. Det er jeg sjeleglad for. På bildene over ser dere mine ekte negler, se så lange! Og ikke minst – sterke. De knekker ikke av noe som helst, og det er så deilig! 

Slik gjør du:

– Dag 1: Påfør et lag av den blanke neglelakken, Shellfix resistant microcell.

– Dag 2: påfør et nytt lag.

– Dag 3: fjern neglelakken med neglelakk fjerneren, Shellfix remover, som hører til.

Fortsett denne prosessen i 2-3 uker.

Disse kan man få tak i på blandt annet Skin Tonic/Fredrik & Louisa

Håper dette falt i smak og at kanskje noen av dere får nytte av dette. Skrives senere! xx

3 kommentarer
    1. ! På bloggen min skal jeg ha konkurranse, men jeg vet ikke hva premien skal bli. Det jeg har kommet over er at det kan være en iPad med retina skjerm, som også har en skyhøy pris, så om du vil titte innom bloggen min og fortelle meg hva du har lyst til å vinne, eller om iPad er en fin premie, kommenterer du på mitt siste innlegg. Takk ⭐️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg