MY L O V E FOR SUNDAYS

GOD MORGEN fra senga ♥ 

Jeg har slik en kjærlighet for søndager! Elsker at vi har en dag i uken som er “ment” for å slappe av å hente seg inn igjen til ny ukestart. Typisk rutine for meg på søndager er å ligge i sengen hele dagen, se på serier og være helt sminkefri. Ellers elsker jeg å kjøre hjemme-spa, rett og slett fordi at jeg synes det er digg å preppe huden til en ny uke med masse stress. Ikke at denne kommende uken kommer til å være så altfor stressende for min del, da. Jeg har nemlig ferie på tirsdag! Denne frøkna klager absolutt ikke. Da kommer jeg til å oppdatere en del hyppigere enn det jeg har gjort denne uken. Jeg har rett og slett hatt det utrolig travelt, så jeg har ikke hatt sjangs til å sette meg ned å skrive og ta bilder. Det beklager jeg masse for. De to kommende ukene blir hvertfall mye bedre – det lover jeg.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Tips til søndags-aktiviteter:

 ♥ Hjemmespa med et varmt, langt bad kanskje?

 ♥ Bake

 ♥ Se på film/serier

 ♥ Lage en oversiktlig plan over den kommende uken

 ♥ Lage trenings – og kostholdsplan

 ♥ Jentekveld

 ♥ Kino

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg