MARCH FAVORITES

Fra venstre:

– rosa tuperingskost, denne er super god til å få masse volum i håret.

– Denman hårbørste. Super god å gre håret mitt, og det som er så bra med denne er at den ikke skader håret like mye og i tillegg er den god på å løse opp floker uten å dra ut halve håret mitt. Thumbs up!

– St. Tropez selvbruning i dark. Tørker fort, gir fin og dyp brunfarge uten skjolder. Min all-time favoritt!

– Vivacious hårspray. God hold, men det som egentlig gjør at den er en vinner hos meg er rett og slett den deilige lukten. Mmm… Den lukter godteri!

– Hello kitty håndspeil. Handy å ha med seg i veska.

– Super søt blomstrete hårstrikk som jeg fikk av Michelle til bursdagen <3 Super søt!

– Hello kitty lipbalm. Pakningen sier sitt, haha…

– Chanel neglelakker i Quartz og Balleria.

– Daisy parfyme. Denne er en av de to nye vårduftene til Marc Jacobs, og herre så god denne er! Utrolig frisk og deilig.

– Chanel lipglosser i nr 166 og 46.

– Dior neglelakker i fargen 657 og 545.

– Negleforsterkeren. Den så dere vel ikke komme…? Hehe.

Mest brukte skona denne mnden er definitivt mine brune loafers. De er så sinnsykt behagelige! I tillegg er de jo bare super søte.

Denne deilige cardiganen måtte bare bli med. Denne har jeg nærmest bodd i. Et deiligere plagg skal du lete lenge etter.

Treningsfavorittene! Sko og singlett fra Nike, sports-bh fra Victorias Secret. 

 

Håper dere likte det! Tenker å kjøre et slikt innlegg hver måned. 

Hva er din favoritt fra mars måned? xx

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg