PÅSKEAFTEN

God søndag! Nå er jeg hjemme og er klar for min siste ferieuke. Den skal tilbringes på Elixia for å si det sånn, haha. Det har blitt litt for mye av det gode denne påsken så derfor kjenner jeg at det skal bli digg med en ny, fresh og sunn start. Ellers har jeg kost meg utrolig mye på hyttetur denne helgen! Vi snakker langrenn og kos i snøen med knall blå himmel og skinnendes sol hvor vi nøt Solo, pølser, Kvikk Lunsj og appelsin. Skikkelig fin påsketur i det perfekte været  Vi gikk 13 km, og det kjennes på kroppen i dag. Jeg har ikke gått på langrenn helt siden ifjor påske, og det merkes i de musklene som jobbet på spreng igår. Haha! Deilig var det hvertfall. Vi avsluttet med et bad i stampen, og det var jammen ikke feil. Johannes og broren fant ut at vi like godt kunne reise hjem igår kveld – rettere sagt i 24 tiden, istedenfor å vente til neste morning. Denne frøkna var ikke like begeistret men det var deilig å våkne opp hjemme, da. Grunnen til at de plutselig ville hjem var fordi at katten deres måtte være ute hele natten hvis ikke, så tanken var fin. Pomba har hvertfall veldig snille storebrødre, hehe! 

Nå ligger jeg bare å sløver meg. Jeg tenker alltid så godt om huden min, så noe solkrem skulle hvertfall ikke jeg smøre meg med… Det fikk jeg lide for da vi kom hjem for å si det sånn. Jeg er skikkelig brent i fjeset, og dette er faktisk bare andre gangen jeg har blitt solbrent. Det sier jo litt om hvor sterk påskesolen faktisk var oppi fjellet i går. Jeg får bare ta tiden til hjelp å håpe på at dette røde trynet roer seg ned litt etterhvert. Denne søndagen skal tilbringes innendørs med andre ord. 

Håper dere har hatt en like fin påske som meg!

I morgen poster jeg innkjøpene fra Oslo, så stay tuned! xx

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg