NIKE ALL OVER

Hei og god torsdag! I dag har jeg fri, men måtte opp å hoppe litt tidligere enn jeg pleier for å komme meg avgårde på et jobbintervju. Det gikk bra, men jeg tror ikke den stillingen blir min. De trengte meg akkurat de samme dagene som jeg jobber på Skin Tonic, og i tillegg passet det dårlig med tanke på at de kom til å trenge meg veldig masse til høsten. Det passer ikke så bra med tanke på at jeg skal begynne å studere da. Men men. . Feil stilling for meg, desverre. Jeg får bare holde øynene oppe, og jeg har allerede søkt på enda en ny jobb så vi får se. . Jeg er så lei av å ikke ha noe å ta meg til hver dag da jeg kun jobber et par dager i uken fra før. Krysser fingrene! Ellers skal jeg bare slappe av resten av dagen – etter at jeg har gjennomført en treningsøkt, vel og merke. Viktig å fortjene hvile! 😉

Skrives senere! xx  

5 kommentarer

Siste innlegg