VIDEOBLOGG?

                                                                                                         ♥ YUMMI LUNCH AT WORK 

Hei lovelies! Har dere hatt en fin start på dagen? Det har hvertfall jeg! For et nydelig vær det er i dag – herlighet så deilig. Planen for dagen blir definitivt å være utendørs, uten tvil. Bikinien skal på, is skal spises og solen skal nytes. Åh, som jeg elsker dette sommerværet!! Tviler på at jeg er alene! 😉 Ellers… I går var jeg på jobb, og ble overasket med denne deilige lunsjen av Johannes ELSKER slike overaskelser – jeg mener, det krever så lite men fy søren så mye glede det medfører! Det ga meg en litt bedre start på dagen, altså. Haha! Nei, nå får jeg hive meg rundt å komme meg ut. Håper dere får en super tirsdag, fine lesere. Det fortjener dere 

Foresten; jeg vurderer å enten kjøre en spørsmålsrunde å eventuelt svare på video, eller spille inn en sminkevideo. Hva er det størst interesse for? Jeg vil absolutt oppfylle deres ønsker, så skrik ut!

Skrives! God, stor klem fra meg til dere 🙂

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg