SKYFRI HIMMEL

                                                                                                        ♥ bikini: Victorias secret / shorts: Levis 

Hei og god kveld fininger! For et nydelig vær det har vært idag – nok en gang. Jeg klager ikke!! Det er kanskje blitt litt mye vær-prat i det siste, men jeg klarer bare ikke unngå det når det stråler slik som det gjør for tiden. Det gjør meg så glad! Alt blir 495850 ganger gøyere, uansett hva en finner på. I dag tok jeg, Johannes, Michelle og Elias turen til stranden for å nyte solen. Desverre kom vi ikke dit før i 4 tiden, og derfor var det ikke super varmt, og den kalde vinden hjalp ikke noe særlig på. . Derfor endte vi opp med å stikke hjem for å tæne på terassen heller, og det var litt mer vellykket. Null vind og deilig temperatur. Denne fridagen har vært gøy! Resten av kvelden står take-away og film på agendaen. Skikkelig kosekveld 

Håper dere har hatt en like fin dag som meg! Skrives 

7 kommentarer

Siste innlegg