grillingz & koz

Jeg hadde litt av en start på dagen i dag… Nå skal dere få høre! Jeg fikste meg og dro avgårde på jobb, og da jeg kom frem forstod sjefen ingenting. Hva jeg gjorde der ga ingen mening, for jeg skulle jo ikke jobbe? Haha, guuuud… Jeg er så vims! Jeg konkluderte med at jeg derfor fortjente litt trøsteshopping – so I did! 😉 Jeg viser dere innkjøpene senere. Resten av dagen har jeg tilbringt ute på terassen å slikket sol, grillet, spilt crocet og feirt Andreas, broren til Johannes, sin bursdag med en kjekk gjeng. Ellers mekket vi i stand et skikkelig festmåltid, og gjett om det smakte! Ytrefilet og burger med deilig tilbehør stod på menyen. Mmm. . Grilling skal det bli masse av fremover! Alt i alt har denne dagen vært super! I morgen tenker jeg meg ut på en skikkelig søndagstur. Viktig og bevege litt på stumpen! Det blir gøy, regner med at vi turer opp til “Månefossen” som tydeligvis skal være idyllisk og kjempe fint, så det gleder jeg meg til. Mye kjekkere å gå turer hvor du vet at du kommer til å oppleve/se noe vakkert. Litt mer motiverendes enn å gå en standard skogstur, liksom. Hehe! 

Ha en fin lørdagskveld videre og nyt helgen! Skrives <3



5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg