PRODUKTANMELDELSE

                           

Hei! Jeg tenkte å anbefale dere om dette supre leppeproduktet til Clarins som kommer i 6 forskjellige farger. Det er basicly en pleiende leppemade som gir masse fuktighet og næring til leppene, samtidig som den gir en super fin og pigmentert farge. Det som ofte irriterer meg med leppemader med farge er at fargen såvidt synes, men det er ikke tilfelle her. Jeg er super fornøyd, og som dere kan se så har jeg den i alle fargene. De gjenlater leppene silkebløte og med en nydelig glans – og farge. Bare et lite tips fra meg! 🙂

                                          pssst… Synes du det er like irriterende med sticky gloss som meg? I så fall – disse er nemlig ikke det i det hele tatt 

                                                                                                                          mine favoritter 

4 kommentarer
    1. Heei! Vet du har vært i London før, og du handlet så utrolig mye fint 🙂 Lurte på om du kunne lage en “guide,” siden jeg skal dit i juli og vil få med meg de beste skattene 🙂

    2. Ina: Hei! Det er såpass lenge siden at jeg faktisk ikke husker så mye, haha! Men det jeg vil anbefale deg er å starte på toppen av shoppinggata, med Primark. Der startet jeg, og jobbet meg nedover. Butikker du MÅ innom: selfridges for sminke, Nike town, victorias secret, topshop, primark, forever21.
      Håper du kommer til å kose deg masse der nede, det er virkelig shoppingmekka!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg