SHEINSIDE

                       Addlinks

Hei alle fine! Jeg tipper at flere av dere har hørt, eller kjenner godt til nettbutikken Sheinside.com? Vel, det er nå hvertfall jeg og jeg elsker klærne deres! De kjører en skikkelig kul og trendy stil som passer de fleste. Det beste er at alt er til en billig penge. Jeg er, som dere sikkert vet, veldig glad i nettshopping. Jeg synes at det er så enkelt å bare sitte hjemme i sofaen å klikke hjem det jeg synes er fint – istedenfor å gå på f.eks Bikbok og kjøpe plagg som ca. alle andre går med. Det er alltid gøy å ha noe som ikke alle rundt deg har, synes jeg. Regner med at jeg ikke er den eneste. Det lønner seg veldig økonomisk også, ettersom klærne på Sheinside er ganske rimelige. Pssst… For øyeblikket har de mid-season salg også, med mange utrolig fine plagg. Du kan klikke deg noe hjem med opptil 80% avslag! Jeg har plukket ut mine favoritter fra nettbutikken:

 

Blått sett her / leopard maxikjoler her / Blomstrete kjoler her 


supersøt bustier her / blå singlett her / jakke her 


fresh, gul jakke her (har denne i hvit selv) / supersøt shorts her / gul blazer her 


kongeblå jumpsuit her / babyblått skjørt her / mint jumpsuit her

Synes dere plaggene var fine? Jeg er helt forelsket og må nok klikke noe hjem selv! Og det beste av alt – alt jeg har linket til er på tilbud og alle plaggene koster deg mindre enn en 200-lapp! 

6 kommentarer

Siste innlegg