STORSALG!

Innlegg i samarbeid med Sheinside

Hei og god formiddag. Den nettshopperen som jeg er må jo bare tipse dere om DET storsalget sheinside.com har på gang nå. De har salg med opptil 80% avslag på varene! Det er ikke ofte du finner et så storslått salg, så jeg måtte selvsagt inn å kikke selv. Det angrer jeg absolutt ikke på (men kanskje lommeboken gjør, hehe) – for herlighet så mange fine skatter jeg fant! Jeg vil dele mine salgsfavoritter med dere. De finner dere under her. 

Sheinside er en utenlandsk nettside, og dermed vil toll – og mva. kostander følge med. MEN, siden deres priser er såpass lave er det ikke noe problem å shoppe for under 200kroners-grensen. Da slipper du både toll og mva! Utifra mine favoritter ligger de fleste plaggene på under 200 kr. Frakten kommer på usle 5 dollar som tilsier 30,- norske kroner. Leveringstiden er ca. 5-10 virkedager da det som sagt blir sendt fra utlandet. Kvaliteten vil jeg sammeligne med typisk Bikbok og H&M. Størrelsene kan være litt små i enkelte plagg, så en bør kanskje bestille en størrelse større enn du ville normalt. I mitt tilfelle er dette bare en god ting med tanke på at jeg er såpass liten og alle klærne jeg prøver som regel er for store. Hehe! Bare et lite tips slik at du mest sannsynlig vil få det du bestiller i riktig størrelse. 

Jeg må nok klikke meg et par plagg hjem, jeg mener… Se på prisene! Hvordan skal jeg klare å  motstå? Det er jo nesten gratis! Hihi.

Happy shopping lovers 

1. HER 120,- kr!! / 2. HER 144,- kr!! / 3. HER 132,- kr

4. HER 270,- kr / 5. HER 190,- kr / 6. HER 216,- kr

7. HER 90,- kr!!  / 8. HER 108,- kr!!  / 9. HER 108,- kr!! (lik den de selger på Zara bare til 1/4 av prisen!!) 

10. HER 204,- kr / 11. HER 114,- kr!! / 12. HER 144,- kr!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg