jeg lever for dager som denne

                                             

                                                                                                         – bikbok kjole og sko / hugo boss lommebok –

FOR en gøyal dag! I og med at jeg reiser om ni dager, og Johannes var vekke i 17 dager tenkte vi at det var viktig med kvalitetstid og finne på noe skikkelig gøy. Derfor la vi ut på løpetur opp til Tommelen på dagen og spiste et nydelig måltid på Egon i kveld, som jeg nevnte at vi skulle tidligere. Nå har vi nettop komt hjem igjen, og en deilig biff ligger nedi magen min. Herregud så godt det var!! Har storkost meg i dag med andre ord. I morgen er det tilbake til rutiner – jobb, husarbeid og en seriøs styrkeøkt. Siste innspurt før ferie. Gleder meg sååååånn!!


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg