through my phone

                                                              1. Middagsdate med Johannes / 2. fresh neglelakk / 3. forrett / 4. vorspiel-selfie heeehe

                                                                                              5. Pomba-kos / 6. skogstur / 7. selfeeey / 8. tænings

                                                                       9. rosegold <3 / 10. snacks på jobb / 11. selfie med pomba:)))) / 12. trenings

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

God lørdag, dere. Endelig helg!! Været er på sitt verste i dag så jeg skal definitivt holde meg innendørs, men først må jeg ut å løpe et par ærend. Vi snakker høljregn, torden og lyn. Skikkelig inne-vær! Planene for kvelden er litt usikre, men jeg har i det minste planer om å mekke hjemmelaget pizza og kose meg med lørdagsgodt! Skulle ønske jeg var i søstra mi sine sko akkurat nå, da hun er på vei til London. Det hadde vært heeelt greit. Haha! Det er jo tross alt snart tid for avreise for min del da, så jeg skal ikke klage. 

Ha en fin helg! Skrives senere 

4 kommentarer
    1. Du visste det kanskje ikke, men du har den nest mest leste bloggen i Stavanger 🙂 Det var der sånn jeg fant bloggen din, og det ser bra ut det jeg har lest her.
      Ha en fortsatt fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg