slapp søndag


                  

Gårsdagen ble til en fin dag likevel! Kvelden bestod av kokkelering av pizza til guttaboys før jeg og Michelle spontant fant ut at vi skulle ta en tur ut. Det ble en superkveld, men dagen i dag derimot….. Ikke like gøy! Det er ingen tvil om at jeg skal holde sengen i hele dag og bare ta det rolig. Hodet mitt sprenger snart av, så jeg må nok ty til litt smertestillende og 267 liter med vann. Hehe! Håper denne dagen behandler dere litt bedre enn den behandler meg. Kos dere masse! xx

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg