ukestart

Mandag! Blanke ark! Ukestart! Jeg er klar 😉 Det er noe med mandagene som får meg til å sette meg mål, få motivasjons-boost og rett og slett føle at jeg kan starte “på nytt”. Denne ukens mål: trene 4 ganger denne uka, spise sunt, gjør det bra på bloggen, få unnagjort alle ærendene, gi leiligheten en skikkelig shining, yte mitt beste på jobb og være mye med venner og kjæreste før avreise lørdags morgen. Iiih, tenk at jeg reiser om 4 dager!! Herlighet, så tiden flyr. Værmeldingene viser 30 grader i skyggen og full sol hver dag. Kan jammen ikke få det bedre enn det, ass! I dag er det jobbings på agendaen, etterfulgt at en treningsøkt. Usikker på om det blir styrkeøkt på Elixia eller en joggetur i skogen. Vi får se hva som frister mest! Nå må jeg hive meg rundt her å få malt trynet, hehe. Vi skrives fininger 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg