sent ute

Huff, dette ble en sen oppdatering gitt! Beklage så mye. Jeg har vært på jobb og ordnet litt småting sånn ellers i hele dag, så jeg har rett og slett ikke fått tid til å sette meg ned med mac-en før nå. Jeg fikk hvertfall lurt inn en liten “shoot” av dagens antrekk 🙂 Og dere…? Jeg har ferieeeee!! Wuhu! Endelig er det min tur 😀 De siste to dagene hjemme skal nytes til det fulle sammen med kjæresten. Det at det er meldt 26 grader og full sol i morgen gjør ikke akkurat vondt! Gleder meg til å grille og finne på gøye ting ute hele morgendagen. Ellers må jeg også få løpt et par ærend som jeg har hengende over meg… Nye linser må hentes, Gucci-solbrillene mine må fikses hos optikeren da den ene skruen plutselig falt ut, hente pakker på posten og sjekke om passet har kommet. Puuuh… Hektisk dag i morgen, men det er jo for så vidt slik jeg liker det. Da føler jeg meg så produktiv! Nå klemmer jeg i meg litt mat og skal snurre den nyeste pll-episoden. Iiih, det er så spennende!!

Vi skrives fininger. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg