oh, the jumpsuit

adlinks

           

Min største favoritt innen klær nå i sommer er definitivt jumpsuiter. De er så deilige å gå i, en slipper å tenke på at den skal skli opp slik som kjoler og skjørt gjør, det er komfortabelt og fashionabelt. Jeg har mange selv, og fler skal det bli. Jeg tar meg selv i å velge deg fremfor alt annet uansett annledning da de er så lette og bekledelige. Under her finner dere noen av mine favoritter akkurat nå hos Sheinside. Det er kun 30,- kr i frakt og du slipper toll og MVA dersom du handler for under 200-lappen. Alle plaggene jeg har linket til er billigere enn det, så her snakker vi skikkelig kupp! Håper dere liker dem! 

1. HER 102 kr!! / 2. HER 174 kr / 3. HER 180 kr

4. HER 132 kr ( denne må jeg bare ha selv!!) / 5. HER 162 kr / 6. HER 90 kr!! Denne har jeg selv og den er suuuperfin på!

5 kommentarer

Siste innlegg