back on track

sponset

Hallo! Endelig lyd fra denne frøkna… Kremt. Lenge siden sist! Det skyldes rett og slett ferie, etterfulgt av sykdom og en hel del jobbing. Da jeg kom hjem fra Rhodos lå jeg strak ut i en uke med feber, forskjølelse og hoste. Ikke bra, men hva kan en forvente etter å ha brutt ned alt av imunforsvar med et alkoholinntak fra morgen til kveld i en hel uke. Har kun meg selv å takke, men uken i Rhodos var absolutt verdt det ass. Jeg koste meg masse, og det er ikke et spørsmål engang om jeg skal tilbake. Virkelig en fantastisk plass med sykt god partystemning! Vi bodde i smørøyet og hadde gåavstand til både strand og barstreet, samt restauranter og andre fasiliteter. Jeg hadde pakket med både mac-en og kameraet i håp om å blogge og ta masse fine bilder der nede – men den gang ei. Det ble fort nedprioritert og glemt da jeg koste meg så masse med festing, bli kjendt med nye folk og strandlivet. Jeg tok litt bilder med iPhonen da som jeg kan dele med dere i et annet innlegg om det er ønske for det.

I dag har jeg faktisk en deilig fridag, og den skal nytes altså! Jeg jobber hver dag sånn ellers, og har en del mer å gjøre på jobb ettersom jeg har fått sjefsrollen disse tre ukene. Det er stas vet dere! Dagen i dag har sålangt bestått av å løpe et par ærend, og nå er jeg godt plassert i sofaen hvor jeg skal befinne meg en god stund til. Frem til elixia kaller da, selvsagt. Nå må jeg virkelig komme tilbake til treningsrutinene igjen kjenner jeg. Det har definitivt blitt litt for mye av det gode de siste to ukene, haha. 

Jeg har forresten bestilt meg tur til Oslo, så dit drar jeg 14-17 aug. Som jeg gleder meg til å se fammen igjen! Iiih! Ellers har jeg hørt at utelivet som 20-åring er fantastisk i hovedstaten, så det har jeg også planer om å få med meg. 

Nei, nå må jeg runde av her å få kastet i meg noe mat før jeg kreperer. Vi skrives fininger!

 

                                                                                    genser sheinside her (sponset) / skjørt eBay / heels nelly / veske gucci

7 kommentarer

Siste innlegg