student izza

Da er første skoledag på vernepleie-studiene overstått. Det var en kort dag hvor vi registrerte oss og tok bilder til studenbeviset. Ellers ble det holdt tale av både ordfører og rektor. Fin og rolig start på semesteet! Kjøretimen gikk foresten også veldig fint. Nå gleder jeg meg til å få alt overstått, og forhåpentligvis sitter jeg bak rattet i Minien min i oktober. Wuuuhu! Det er ganske lang venteliste til oppkjøring akkurat nå, så da får jeg bare klare meg frem til da. 

– bukse gt / ebay blazer / DNA sko / bikbok skjerf / ralp lauren skjorte –

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg