fur + leather

– jakke river island / jeans gina / boots topshop / veske gucci

Hei og god kveld! For en travel dag jeg har hatt, men fy så produktiv den har vært. Vi hadde fri fra skolen i dag, så jeg utnyttet det med å jobbe og deretter dro jeg jeg på Shiseido kurs. Sistnevnte var kjempe gøy og lærerikt. Vi fikk presentert høstlooken og de nye produktene som blir lansert. Masse spennende! Nå har jeg endelig inntatt sofaen med mac-en i fanget. Etter at jeg er ferdig med dette innlegget skal jeg mekke meg noe digg mat og se serier til jeg sovner – med god samvittighet! Deilig 🙂 Ser dere den fine skinnjakken jeg har på meg på bildene forresten?! Jeg dåner! Den er p.e.r.f.e.k.t! Pels og skinn er det fineste jeg vet, så det ble en fin kombo for denne frøkna! Da jeg så den på nettet var det no brainer om den skulle klikkes hjem ass. Favorittplagget mitt til høsten – det er sikkert og visst. 

EDIT: MATHALLEN ER DEN BESTE RESTAURANTEN I BRYNE!

– Midt under “photoshooten” (hehe), gikk denne kjekke karen fordi! Litt flaut å posere da, ja… Haha! Tor Olav Madland, girls! – 

5 kommentarer

Siste innlegg