kupp på min favoritt

Dere vet denne jakken?? Den har dere sett meg i et par ganger, og det er fordi at det er en av mine favorittjakker. Den er så stylish, søt og trendy. Ikke minst er den veldig tykk i stoffet som gjør at den blir god og varm til kalde høstdager – og kvelder. Fargen er to die for! Jeg kjøpte min på Zara, men der er de utsolgt. Ikke så rart det i grunn, i og med at den ble en stor favoritt. MEN – jeg kom over den på Sheinside sin nettside her om dagen, da jeg surfet for å se etter noen nye tilskudd til høstgarderoben. Jeg må jo selvsagt dele det med dere da jeg har fått etterspørsel og hvor jeg har kjøpt min. Jeg har enda ikke komt til det beste… Det som er helt fantastisk er nemlig at den kan bli din for usle 270,- kr. Jeg mener – jeg betalte over 1000,- kr for den, så her er det jammen meg penger og spare for dere. Den finnes også i andre farger, bebiblå og svart blant annet. Du finner den HER.

10 kommentarer

Siste innlegg