dagen min oppsummert i bilder

12 – 17:30: jobb på Mathallen. Effektiv økt med kjempe kjekke kollegaer. Koser meg alltid sånn 🙂 Noe som ikke var fullt så gøy var da jeg skle, midt i restauranten, og landet rett på ræven….. Jepp…. Heldigvis var det “bare” to gjester som satt og spiste, men det var vel egentlig de andre på jobb som lo høyest. Haha! La meg forklare hendelsen litt nøyere: jeg skulle bære noen pappesker som var ca. like store som meg opp til bakrommet. Da jeg går gjennom kjøkkenet og ut til restauranten aner jeg fred og ingen fare før jeg plutselig ender opp på gulvet i løpet av to sekunder. Selvsagt satte jeg i gang med det ynkelige hylet mitt idet jeg skle, bare for å trekke til meg litt mer oppmerksomhet vet dere… Haha. Det holdt jo ikke med at jeg først skulle drite meg ut med å skli og lande rett på ræva – nei, jeg måtte seff hyle for å få alle til å glo bort på meg og få med seg dette øyeblikket. Haha, skulle ønske jeg bare kunne vært taus til tider. Det gjorde heldigvis ikke vondt, det som var det verste var jo at jeg landet i noe ekkel gjær-luktende søle. Så, nå dere… Nå håper jeg at dere fikk en god latter på min bekostning.

17:30-21:20: Diorkveld/kurs på Thon Hotel i byen. 

– mingling –

– Disse dyktige og morsomme folka holdt kurset for oss –

– prøvde desperat og få en selfie med Anmari –

Fikk servert deilig svinekam

Etter middagen var vi gode og mette, blodsukkeret var stabilt – med andre ord var vi klar for å lære!

Avsluttet med goodiebags og den nye reklamefilmen for Jadore duften – 

Puh! Dere skjønner kanskje at det har gått i ett både igår og idag. Nå må jeg få pakkingen unnagjort – i morgen drar jeg nemlig til Kvinesdal. Vi skrives fininger! Håper dere får en superfin dag i morgen. Godnatt fra meg. Godklem <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg