pretty pastel

Hei mandag! ♥ 

Jeg kan ikke akkurat si at jeg har fått ladet opp batteriene i løpet av helgen – snarest tvert i mot. Haha! Det var absolutt verdt det da, jeg storkoste meg selv om jeg kjenner at kroppen er nedbrutt og full av avfallsstoffer etter en helg med så mye alkohol og mat. En skikkelig detox må til for at denne frøkna skal føle seg på topp igjen, det er hvertfall sikkert. Vurderer og kjøpe meg en juicer i og med at jeg blir veldig fristet av de deilige juicene Kristina Andersen og Eirin Kristiansen mekker støtt og stadig. Det er jo super sunt og en kjempe fin måte og få i seg grønt på. Sistnevnte er jeg desverre veldig dårlig på med tanke på at jeg ikke liker salat og noe grønt i det hele tatt, så og si… Gulrøtter og brokkoli liker jeg, da. Haha, 6-åring much?! Oh yes. Alltid like flaut når jeg spiser med andre, og jeg sitter og pirker bort halve retten. Heh. Har noen av dere erfaring med juicing, og evt gode reciepies? Denne uken blir travel for meg med både jobb, trening, skole og kjøretimer på planen. Jeg kan helt ærlig si at 24 timer i døgnet ikke funker for meg ass. Jeg trenger fler!! Føler ikke at jeg får tid til å få unnagjort alt på planen hver dag. Skittentøyskurven min må bare finne seg i og være full litt lenger… Men, – jeg liker det i grunn litt hektisk – da fyker jo dagene av gårde, og vips så er det helg og tid for festligheter igjen. Hvem liker vel ikke det?

Håper dere får en fantastisk start på uken! Make it a good one 😉 xx

9 kommentarer

Siste innlegg