hektet

Hei fininger! ♥ Dette har jammen vært en fin og avslappende dag. I og med at vi ikke har nærværsplikt på skolen denne uken, studerer jeg heller hjemme. Det er så deilig og kunne ligge i sengen, i joggisen med en varm kopp med kakao mens jeg leser det jeg må gjennomgå. Litt diggere det, enn å sitte på en hard stol på skolen klokken ni på morgenen… Hehe, jeg er ingen morgenfugl må dere vite! I morgen har vi studiedag, så da har vi fri uansett. Derfor blir det jobbings på meg, og pugging til teorien. Ellers må jeg få unnagjort en del ærend og ikke minst skvise inn en treningsøkt mellom slagene. Det kjenner jeg trengs. Anyways… Jo! Jeg var på Clarins kurs i Stavanger i dag hvor vi fikk informasjon om de nye lanseringene. Gøy og lærerikt! Også fikk vi en diiiigg goodiebag også. Viser dere både innholdet i den, – og mine seneste innkjøp i morgen. Høres det bra ut?

Nå begynner klokken og bli mye. Jeg er helt hektet på X factor UK forresten, så jeg driver og ser på gamle sessonger. Det er jo så gøy!! Jeg får runde av her og se en episode til før jeg stuper til sengs. Vi skrives i morgen! Håper dere har hatt en fin dag. ♥ ♥  xx

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg