innkjøp del 1

River Island

Nelly. De mest behagelige heelsa jeg eier. Kan gå ut på byen med disse uten og døøø av beina mine i slutten av kvelden. Thumbs up! 😉

DNA. Jeg trang virkelig et par med skikkelige høstboots med hæl som jeg kan bruke til hverdags. Som kjent så er jeg ikke den høyeste frøknen, så derfor er det good med et skopar som både er casual, komfortable, varme, vanntette (ekte skinn) og som gir meg høyde. Selvom de kostet litt, er de absolutt verdt det. En god investering til kalde høstdager!

Mac, i fargen “fleshpot”. Sååå fin!

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hei beauties!

Jeg lovet dere og dele innkjøpene og innholdet i goodiebagen idag. Nå har det seg sånn at kameraet mitt ligger på jobb, og jeg rakk bare og ta bilder av noen få av innkjøpene tidligere i uken. Derfor deler jeg bare de med dere nå, så kommer resten enten ikveld eller i morgen. Jeg må se om jeg rekker det ikveld ettersom jeg både skal på jobb og trene. Håper det går fint for dere! Nå må jeg dra meg opp fra den gode, varme sengen og få malt trynet før det bærer avgårde.

Ha en super dag! xx

7 kommentarer

Siste innlegg