forrige uke

Hei!

I og med at jeg ligger død i sengen som jeg delte med dere tidligere, så har kameraet rukket og støve ned allerede. Jeg har ikke rørt det på en veldig god stund ass… MEN – forrige uke var jeg faktisk ganske flink til å knipse litt snaps med iphonen. Jeg tenkte at jeg like gjerne kunne meddele hva dagene mine inneholdt sist uke, så får dere litt innblikk i hverdagen min med litt bilder. Liker dere slike innlegg? 🙂

TORSDAG 

jobb etterfulgt av quiz på Fritz.

LØRDAG

jobb etterfulgt av shopping, vorspiel og byen


Hehe, litt av noen blinkskudd. Slik blir man seende ut etter en drink eller to for mye…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg