en spennende update

Hei! Nå ligger jeg som et slakt i sengen her i leiligheten min. Igår da jeg våknet var jeg bokstavelig helt jævlig i halsen, hode og hadde feber. Derfor måtte både synstest og kjøretime avlyses til fordel for legebesøk. Jeg har da altså klart å få halsbetennelse, og går på antibiotika og den må jeg faktisk gå på i hele ti dager. Håper jeg blir bedre før det, da! Herlighet så kjedelig det er og være syk – det er hvertfall sikkert. Med andre ord vil oppdateringene på bloggen bli så som så de neste dagene i og med at det ikke er så mye spennende som skjer når jeg ligger i sengen, ser på serier og synes synd på meg selv. Hehe.

Håper dere får en fin uke videre, så skrives vi så fort jeg er oppe og går igjen! xx


5 kommentarer
    1. God bedring søta! Håper du blir kvitt halsbetennelsen fort! Kjipt å være syk! Jeg er selv litt småsyk, rettere sagt er jeg litt kvalm og har vondt i hodet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg