new in: del 2

Halla, dere! Søndag – aaah… Eller… Ikke egentlig så “aaah” denne uken kjenner jeg. Jeg har hatt typisk søndag hver dag fra onsdag av på grunn av denne kjedelige halsen. Nå kjenner jeg meg heldigvis en del bedre, selv om jeg ikke er 100%. I dag står hvertfall trening på agendaen, og jeg krysser fingrene for at det blir en god økt! 

Jeg har endelig fått surret meg til å knipse bilder av det resterende som har fått blitt med meg hjem den siste tiden. Det tok sin tid, heh…. Håper dere liker det!

xx 

– En drøm på foten – ZARA –

– ENDELIG har de kommet i butikk!!! – DNA

– Sminkefjerner og toalettmappe Fredrik & Louisa

– Tørrshampooen til Jan Thomas, nattkrem og kremskygge fra Clarins –

Fra venstre: nye våtlineren til Dior (denne er helt super!) – nye glossleppestiften til Dior – to liplinere fra Dior – den nye Star foundationen til Dior (amazing!) – primer fra YSL – kajal fra Chanel – beautyblender fra Dior – øyenbrynskit fra Clarins – 

Se så smart denne lille dingsen er. Alt i ett! Utrolig lettvindt. I love it!

Alltid nødvendig og ha i backup ettersom jeg mister enten den ene, – eller begge to hver bidige bytur (…) – Glitter

Denne jeansen kjøpte jeg to av, den ene lagte jeg hull i knærne på – Gina Tricot

– Trengte litt påfyll med basic topper i garderoben – Bikbok

9 kommentarer

Siste innlegg