GIVEAWAY

Innlegg i sammarbeid med Sheinside

Hei fine!

Iiih, i dag har jeg gleden til å kjøre i gang en giveaway til dere, mine fine og trofaste lesere. Selv om jeg er litt så som så på bloggfronten for tiden, ser jeg at mange av dere fortsatt klikker dere inn hver dag. Da får jeg litt dårlig samvittighet, for jeg føler ikke at jeg leverer bra nok for tiden. Det skyldes en super travel og stressfull periode med fullstappet plan hver uke. Jeg går både på skole, har to jobber, trener og prøver og presse inn litt tid til det sosiale livet også. Den siste tiden har jeg også vært ute på reis og ellers vært på en del kurs, som også har tatt opp masse tid. MEN – nå dere, nå skal dere rett og slett få muligheten til og vinne en av genserene nedenfor. Er ikke det gøy?? I hope so!

Det du må gjøre er:

♥ Følge meg på Instagram (isabelsraad)

♥ Registrere deg på Sheinside publisher program HER

♥ Dele denne linken på en av dine sosiale medier (facebook, insta, twitter)

♥ Legge igjen mail adressen din i kommentarfeltet

GENSERENE DERE KAN VELGE MELLOM:

1. HER / 2. HER / 3. HER

1. HER / 2. HER / 3. HER

MASSE LYKKE TIL! Jeg trekker vinneren om 14 dager. 

8 kommentarer

Siste innlegg